33
استراداله تنها در مدت 16 ماه با استفاده از موقعیت آلفارومئو در زیر چتر شرکت
استلانتیس توسعه یافت زیرا به زیربنای مازراتی MC20 دسترسی داشت. در حالی که کوپهی فوقالعادهای
که در اینجا تصویر میکنید در هر دو طعم ICE
و EV عرضه میشود، اما کوپه بعدی عرضه نمیشود
زیرا برند افسانهای ایتالیایی قبلاً اعلام کرده است که 33 استراداله به عنوان
آخرین ابرخودروی بنزینی خود در تاریخ ثبت خواهد شد.
آلفارومئو روی سوپراسپرت بعدی برای عرضه در سال 2026 کار می کند
منبع: http://khabarkhodro.com/fa/news/700899/%D8%A2%D9%84%D9%81%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%85%D8%A6%D9%88-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2026-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF
گروه
بین الملل: کریستیانو فیوریو، مرد مسئول پروژههای استراتژیک، برنامه های تایید
شده ای را برای دومین مدل کم حجم و قیمت بالا در دست اجرا دارد که از نظر طراحی نیز
از مدل های نمادین الهام می گیرد.
به
گزارش خبرخودرو، از خریداران احتمالی در مورد اینکه چه جهتی طراحی باید داشته باشد
پرسیده شده است و بازخوردهای اولیه جولیا TZ 1963
را به محبوبیت تبدیل کرده است.
الخاندرو
مزونرو رومانوس، رئیس طراحی آلفارومئو، جولیتا SZ 1960 و مونترال 1970 را نیز از جمله مدل هایی
دانست که مشتریان دوست دارند به نوعی احیا شوند. همانند 33 استراداله، سوپراسپرت
جدید توسط بوتگا (به ایتالیایی به معنای “کارگاه”) در حال توسعه است -
یک بخش سفارشی در استلانتیس که وظیفه ایجاد خودروهای فوق العاده انحصاری را دارد
که کمتر از 50 دستگاه از آن در هر مدل ساخته می شود.