آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | samandblog

این نیرو توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می گردد. کمپانی ایتالیایی سازنده این خودروها، آلفارومئو جولیتا را با ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی طراحی کرده و این خودروها را به همراه جزئیاتی دقیق و البته جوان پسند به بازارها روانه کرده است. به دلیل برخورداری از این ویژگی‌ها جوانان زیادی به خرید آلفارومئو جولیتا روی آورده‌اند . این اتومبیل‌ها از یک فرمان برقی تلسکوپی برخوردار شده‌اند که به روکش چرمی مجهز شده و از امکان تنظیم سیستم صوتی هم برخوردار است.

http://artofmarketing.irتجربه نشان داده خودروهای هاچ‌بک این‌چنینی باب میل ایرانیان است. با شکل گرفتن این کمپانی شرکت های زیادی در طراحی های خود از خودروهای تولیدی این شرکت الهام گرفتند. سبک و روش آلفا رومئو در تولید محصولاتش امروزه نیز توسط بسیاری از کمپانی های مشهور خودرو سازی الهام گرفته می شود. آلفارومئو در سال های بعد نیز توانست با خودروهای خود به عنوان برنده بسیاری از مسابقات حضور پیدا کند و برای خود پیروزی های زیادی کسب کند.

  • این مجموعه پس از نیم قرن فعالیت و پیشتازی در زمینه اسباب بازی، اقدام به ارائه این خدمات در بستری جدید نموده است.
  • ولی با وجود این ،جولیتاو سایر محصولاتآلفارومئوعلاوه بر ظاهر متفاوت و زیبایی که دارند از لحاظ فنی و ایمنی قدرتمند هستند.
  • هرچند می‌توان گفت کیفیت این قطعات پایین نبوده و یا دوام آن‌ها کم نیست، اما با این حال ممکن است برخی از افراد را دغدغه‌مند و نگران کند.
  • آلفارومئو جولیتا از ۵ دنده دستی و ۶ دنده اتوماتیک برخوردار بوده و حداکثر سرعت و شتاب آن ۲۱۸ کیلومتر در ساعت است.

آلفارومئو استلویو، اولین خودرو شاسی بلند اسپرت ساخته شده توسط این شرکت است که اولین نمونه آن در سال 2016 وارد بازار شد. بعد از استقبال بالای مردم از این خودروها، شرکت آلفارومئو در سال 2018 نسخه جدیدی از این خودرو را وارد بازار کرد که آن نیز مورد استقبال قرار گرفت. استفاده از موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو در این خودرو باعث شده که عملکرد خوبی در زمان کار داشته باشد. البته نسخه جدیدتر این خودرو مجهز به موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری خورجینی هستند و می‌ توانند قدرتی معادل 505 اسب بخار تولید کنند. از نقاط قوت این خودروی کاملا جدید شرکت آلفارومئو می‌ توان به مواردی چون قابلیت‌ های بسیار بالا و غیر قابل رقابت در کلاس خود، مصرف سوخت مناسب و پایین، حس رانندگی مشابه با خودروهای سدان، طراحی جلویی زیبا و خاطره انگیز و کابین مجهز اشاره کرد. آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی نقطه ضعف خاصی نداشته و از کاستی ‌های آن می ‌توان تنها به مواردی مانند اهرم ‌های تعویض دنده با طراحی نسبتا نامناسب در تیپ اسپورت اشاره نمود.

بایگانی برچسب برای: آلفارومئو میتو

برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌یانصراف کلیک کنید. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای ایتالیایی، بازبینی‌شده در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

مشخصات فنی

از سوی دیگر رینگ هایی که برای آلفا میتو طراحی شدند، شبکه ی وسیعتری داشتند. این انتخاب نیاز به بهبود مشهود عملکرد کنترلی داشت، زیرا رد تایر برروی زمین بزرگتر میشد. در موتورهای 24 اسب بخاری سال 1910، رادیاتور عمودی برنجی بزرگ بوسیله ی دو شمعک گازی جانبی روشن میشد. بیست سال بعد، موقعیت بخش جلویی شیاردارتر مجله خبری خودرو سمند شده بود و یک پنجره ی مشبک محافظ در جلو داشت. این بسته مواردی مانند رینگ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی، باربند‌های مشکی رنگ، کالیپرهای ترمز رنگی، پدال‌های اسپرت آلومینیومی و سیستم تعلیق اسپرت بهینه سازی شده را به این خودرو اضافه می کند. شما دارید در مورد یکی از سوپراسپرت ترین برندهای خودرو دنیا صحبت میکنید.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی