آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | samandblog

چراغ عقب خودرو از نوع ال ای دی انتخاب شده و شیشه بالا بر آن هم وان تاج است. برخورداری از رینگ آلومینیومی، ریموت کنترل و صفحه نمایشی مخصوص به نمایش درآوردن اطلاعات خودرو از دیگر ویژگی‌های این خودرو لوکس است. مجله خبری خودرو سمند نمای سانروف بیشتر نصیب سرنشینان جلویی خودرو می‌شد و چندان برای سرنشینان عقب خیری نداشت. سقف‌ها پاناروما تمام این محدودیت‌ها را کنار زده و تمام سرنشینان را به یک منظره دوست‌داشتنی از آسمان مهمان کرد.

مناسب از نظر مصرف سوخت

این نیرو مانند پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می گردد. من مدل 2015 رو داشتم، تجربیاتم رو با دوستان درمیان میزارم شاید کمکی باشه براتون در انتخاب این ماشین. در ترافیک تو سربالایی باشین هم کلاچ داغ میکنه و پیام میده ک مجبورین یکم صبر کنید خنک شه.

مسابقات اتومبیلرانی[ویرایش]

شرکت آلفا رومئو از سال 2007 به عنوان یکی از شرکت های تابعه و زیر نظر شرکت فیات اداره می شود. در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی زیادی در سرتاسر جهان ایجاد شده‌اند. این کمپانی‌ها انواع مختلفی از اتومبیل‌ها را با ویژگی‌ها و مشخصات و ظاهر گوناگون طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه می‌دهند. یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین این خودروها خودرو آلفارومئو جولیتا است. میزان تولی گاز آلاینده این خودرو نیز در حدود ۱۶۱ گرم در هر کیلومتر مسافت است. مشخصات خودرو آلفا رومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی از دو پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربو و ۶ سیلندر خورجینی ۲.۹ لیتری توربو استفاده می کند.

http://artofmarketing.irماکت ها با کیفیت وبا جزئیات و مقیاس های دقیق از برند های مختلف و نام آشنا امثال اتوآرت نورو کیوشو مایستو ویلی بوراگو سی ام سی میباشند. پشتیبان فنی سایت آقای احسان تاک درآباد و مدیر فروشگاه و صاحب امتیاز و منتفع فروشگاه آقای احسان بیروتی می باشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آقای احسان بیروتی می باشد. این خودرو از سیستم مولتی ایر استفاده میکند که با توجه به گفته شرکت فیات این امکان باعث میشود تا حداقل ۱۰ درصد قدرت موتور افزایش پیدا کند و تا ۱۵ درصد نیز سبب کاهش سوخت میشود. چراغ های عقبی این خودرو از نوع ال ای دی هستند که دارای طراحی مناسبی هستند. یک خروجی اگزوز واقعی نیز در قسمت انتهایی خودرو تعبیه شده است که واقعی است و مانند برخی خودرو های اسپرت برای تزئیانت نصب نشده است.

درباره فروشگاه توحید

این خودرو مجهز به سیستم کنترل ایستایی در سربالایی بوده و به سیستم‌های کنترل کشش و کنترل پایداری نیز تجهیز شده است . این اتومبیل با دارا بودن سیستم صوتی Hi_Fi مجهز به آمپلی فایر باس و به همراه هشت بلندگو امکان پخش سی دی و ام پی تری را برای کاربران و سرنشینان خودرو فراهم می‌سازد و به بلوتوث نیز مجهز شده است. امکان تنظیم سیستم صوتی اتومبیل با استفاده از فرمان یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول ایتالیایی است. این اتومبیل‌ در سال ۲۰۱۱ طراحی و تولید شده و در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ به بازار کشور ایران راه یافت و توانست سهم عمده‌ای از فروش بازار اتومبیل را از آن خود کند.

  • بالاخره در سال ۱۹۸۶ در پی ضرر شدید، این شرکت به‌همراه شماری از شرکت‌های تحت مالکیت دولت ایتالیا، رومانو پرودی در جایگاه مدیر کل مجموعه‌ای از شرکت‌های دولتی که آلفا رومئو نیز جزء آن‌ها بود، تمایل دولت برای فروش آن‌ها را، اعلام کرد.
  • در حالی که در واقع این طور نبوده و خدمات پس از فروش این خودروها چندان مناسب نیست .
  • این اتومبیل با دارا بودن سیستم صوتی Hi_Fi مجهز به آمپلی فایر باس و به همراه هشت بلندگو امکان پخش سی دی و ام پی تری را برای کاربران و سرنشینان خودرو فراهم می‌سازد و به بلوتوث نیز مجهز شده است.
  • در سال ۱۹۳۲ دولت ایتالیا کنترل شرکت در حال نابودی را بدست گرفته و مدیریت آلفا رومئو را به شرکت فین‌مکانیکا که بازوی صنعتی شرکت دولتی ایتالیایی ایستیتوت پرلا ریکوسترازیونه بود، واگذار کرد.
  • تنها قسمت غیرمعمولی میتو در قسمت عقبی اگزوزهای بیرون زده از سپر است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی