آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | samandblog

خودرو آلفارومئو جولیتا به سنسور پارک هم مجهز شده و از سیستم تهویه مطبوع کاملاً اتوماتیک نیز بهره برده است. طراحی کابین خودرو هم دقیقا مانند قسمت عقبی خودرو از استراتژی ساده اما زیبا پیروی می‌کند. آلفارومئو میتو 2012 یکی از زیباترین طراحی‌های داخلی را داشت. در سرگذشت اسطوره ی میلانی ترکیب رنگ قرمز و مشکی در قسمت داشبورد و اطراف سیستم صوتی تصویری، ترکیبی زیبا بود که برای هر جوان اسپرت پسندی نه گفتن به آن سخت بود. در ادامه این بخش به بررسی کلی تجهیزات ایمنی به کار رفته در بخش‌ های مختلف خودرو آلفارومئو استلویو می‌ پردازیم. این خودروی لوکس ایتالیایی از سامانه کنترل دینامیک وی دی سی برخوردار بوده و به کیسه هوای مخصوص برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای مجهز شده است.

آلفارومئو (Alfa Romeo)

در مجموع این خودرو سوپر اسپرت یک خودرو فوق العاده در رنج هم کلاس هایش است. این مجموعه پس از نیم قرن فعالیت و پیشتازی در زمینه اسباب بازی، اقدام به ارائه این خدمات در بستری جدید نموده است. این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد.

مشخصات تولید کننده

دفتر مرکزی این شرکت هم اکنون در شهر تورین ایتالیا قرار دارد. خدمات پس از فروش خودرو آلفا رومئو در ایران نیز توسط شرکت ویراموتور (آلفارومئو ایران) انجام می پذیرد. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای آلفارومئو دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند.

فناوری DNA مختص آلفارومئو

این خودرو برای اولین بار در لندن رونمایی شد و طولی نکشید که جایگاه خود را در بازار نیز پیدا کرد. این خودرو را شاید بتوان مبدأ برخی از طراحی‌های آلفارومئو در خودرو جولیتا دانست. هرچند این طراحی‌ها در خودروهای بعدی آلفارومئو کاملاه پخته‌تر به نظر می‌رسید. از بسته‌های افزایشی موجود برا آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی می ‌توان به بسته‌های Sport و Driver Assistance Static و Driver Assistance Dynamic Plus اشاره کرد. این موتور در دو تیپ آلفارومئو استلویو استاندارد و آلفارومئو استلویو Ti نصب خواهد شد و مشابه نمونه موجود در آلفارومئو جولیا است.

http://artofmarketing.ir

یکی از برندهای تولید کننده خودرو معتبر جهان که در سال های اخیر توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کند، آلفارومئو بوده است. شرکت آلفارومئو خودروهای خود را در مدل‌ مجله خبری خودرو سمند های مختلف و برای مشتریان با نیاز‌های متفاوت تولید می‌ کند. خودرو آلفارومئو مدل استلویو در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و در بازار نیز از آن استقبال خوبی شده است.

  • اگر طراحی چهره آلفا رومئو میتو نتوانسته در حد نام آلفارومئو شما را راضی کند اصلاه نگران نباشید.
  • با وجود اینکه مجموعه طراحی خودرو را نمی‌توان نامناسب در نظر گرفت اما وجود برخی نکات باعث شده تا میتو در نگاه اول عالی به نظر نرسد.
  • جستجو برای قدرت، سبکی و عملکرد مناسب در تاریخ آلفارومئو باعث شده که هر جزء از ماشین با استفاده از غیرمتجانس ترین مواد طراحی و ساخته شوند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی