آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی کامتک | آموزشگاه کاسپین تبریز

انواع بردهای مختلف از جدیدترین برندها بصورت سالم و خراب در کارگاههای آموزشی کامتک مهیا است. کامتک با گزینشهای سخت با تجربه ترین اساتید متخصص و تعمیرکار را برای کلاسهای آموزشی گلچین میکند. جهت اطلاعات بیشتر درباره دوره تجهیزات پزشکی با بخش فنی و مشاوره کامتک تماس حاصل کنید. برای هر رشته فیلم آموزشی، PDF، جزوه های تایپ شده، نقشه مدارات، سرویس منوال و کتاب داریم.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی بیشترین مبحث را در زمینه تعمیرات بردهای این دستگاهها در بازار کار شامل میشود. تعمیر برد لوازم آزمایشگاهی و تعمیرات لوازم پزشکی با توجه به قیمت این دستگاهها حائز اهمیت میباشد. آموزش عیب یابی بردهای پزشکی مستلزم یادگیری اصول مدار تغذیه، مین برد اصلی و ارتباط آن با هیدرلیک و مکانیک میباشد. در کارگاههای آموزشی کامتک با بردهای مختلف تجهیزات پزشکی آشنا شده و روی انها تمرین عملی انجام میدهید. آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی بخش برد ویژه بازار کار طراحی شده و کارشناس و تعمیرکار بردهای پزشکی این مباحث را تدریس میکند. در آموزش عیب یابی و تعمیر تجهیزات پزشکی لازم است که کارآموزان با دستگاههای جدید و عملکرد آنها آشنا شوند.

  • آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی شامل دو بخش تعمیر مکانیک دستگاه و بردهای پزشکی و آزمایشگاهی است.
  • آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی بخش برد ویژه بازار کار طراحی شده و کارشناس و تعمیرکار بردهای پزشکی این مباحث را تدریس میکند.
  • در آموزش عیب یابی و تعمیر تجهیزات پزشکی لازم است که کارآموزان با دستگاههای جدید و عملکرد آنها آشنا شوند.
  • برگزاری دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در کارگاههای مجهز کامتک زیر نظر تعمیرکار بردهای پزشکی مقدور میباشد.
  • آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی بیشترین مبحث را در زمینه تعمیرات بردهای این دستگاهها در بازار کار شامل میشود.
  • شرکت کامتک دوره های تخصصی تعمیرات بردهای الکترونیکی این تجهیزات را برگزار می نماید.

علاوه بر آن تعمیر برد تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و اتاق عمل از بهترین شاخه در بازار کار است. در بخش آموزش تعمیر بردهای پزشکی در ابتدا کارآموزان با قطعات تشکیل دهنده روی کلیه مدارات آشنا میشوند. بعد از شناخت قطعات الکترونیکی سراغ ابزارها جهت تست و اندازه گیری و درآوردن و جازدن آنها میپردازیم.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی کامتک | آموزشگاه کاسپین تبریز بله؛ چندین خوابگاه در نزدیکی محل آموزش مهیا است و میشه در صورت درخواست دوره ها در بازه زمانی کوتاهتری برگزار شود.

سپس سراغ بردهای تغذیه، سوئیچینگ، مدار پاور، بردهای اینورتر در لوازم پزشکی میپردازیم. حداقل در کارگاه با ۷ مدل مدار تغذیه آشنا شده و بعد از آن عیب یابی برد را شروع میکنیم. ولتاژ گیری برد، نقشه خوانی مدار، مسیریابی قطعات SMD الکترونیکی و بررسی آی سی ها و چیپ ست های کنترلر از اهم تدریس این جلسات است. برگزاری دوره آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی در کارگاههای مجهز کامتک زیر نظر تعمیرکار بردهای پزشکی مقدور میباشد. علاقمندان و کارشناسان مهندسی پزشکی و دانشجویان میتوانند با شرکت در دوره اموزش تعمیر لوازم پزشکی بازار کار و کسب خوبی بدست آورند.

سرفصل آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی