آگهی‌های انواع خودرو شاسی بلند در دیوار تهران | samandblog

سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت تیگو ۷ حدود ۱۱ ثانیه و میانگین مصرف سوختش ۷ لیتر در صد کیلومتر است. جک S5 در ابتدای ورود به بازار ایران، به دو نوع پیشرانه دو‌لیتری تنفس‌طبیعی و دولیتری توربوشارژ مجهز بود. در سال‌های اخیر، این خودرو فقط با پیشرانه توربوشارژ و جعبه‌دنده اتوماتیک عرضه شد؛ اما احتمالا در سال ۱۴۰۰، با موتور ۱٫۵ لیتر توربوشارژ جایگزین می‌شود. از‌نظر توانایی فنی، تقاوت خاصی بین جک S5 جدید و مدل قبلی با موتور دو لیتر وجود ندارد؛ اما مصرف سوخت مدل ۱٫۵ لیتری کمتری خواهد بود.

بررسی مشخصات فنی فردا SX5

میزان مصرف بنزین این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر و حجم باک آن 60 لیتر است که برد این شاسی‌بلند چینی را با هر باک پر، به طور متوسط 820 کیلومتر می‌کند. در نوشتن راهنمای خرید خودرو شاسی بلند، نمی‌توان از خودروهای چینی که در چند سال اخیر به وفور در خیابان‌های کشورمان دیده می‌شوند نام نبرد. در کنار زیبایی کیفیت ساخت بسیار خوب این خودرو، ایمنی منحصر به فرد، استهلاک پایین و امکانات بسیار خوبش آن را در زمره بهترین‌های این کلاس قرار داده است. اجاره مجله خبری خودرو سمند برای افرادی که علاقه مند به خودورهای کراس اوور و شاسی بلند هستند یک انتخاب درست می باشد. سعادت رنت به عنوان یکی از بزرگترین موسسه های رنت خودرو با تامین خودورهای مورد نیاز شما نظیر شاسی بلند و سواری و خودروهای لوکس با قیمت بسیار مناسب همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید خودرو موردعلاقه خود را به صورت با راننده، بدون راننده و اجاره ماشین عروس، رنت کرده و خاطره ای به یادماندنی برای خود و عزیزان خود رقم بزنید.

http://artofmarketing.ir

که البته در کنار هم قرار گرفتن این گزینه‌ها کم‌هزینه نبوده و باعث شده که قیمت این خودرو از مرز ۵۰۰ میلیون تومان بالاتر رفته و قیمتی بیشتری نسبت به رقبایی همچون ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ که رقیب مناسب‌تری برای این خودرو است، پیدا کند. سانگ یانگ تیوولی محصول خاصي است که افراد خوش سليقه‌ و خاص را به خودجذب مي کند. در سال 2018، نمونه فیس‌ لیفت تیوولی نیز به بازار کشور راه یافت که به اسم تیوولی آرمورشناخته می‌شود.

این خودروها با فیس‌لیفت جدید مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که در ۹٫۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. ناگفته نماند میانگین مصرف سوخت این کراس‌اور ۹ تا ۱۰ لیتر در صد کیلومتر است. راو ۴ مدل ۲۰۱۸ با کارکرد کم و شرایط عالی با قیمتی حدود ۲٫۵ میلیارد تومان در بازار ایران معامله می‌شود. پیشرانه متناسب با وزن خودرو و جعبه‌دنده شش‌سرعته دبل‌کلاچ، چری تیگو ۷ را به کراس‌اوری باکیفیت در‌مقایسه‌با دیگر خودروهای چینی بازار ایران تبدیل کرده است. این محصول با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ، ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند.

بررسی مشخصات فنی ریگان کوپا

خرید رنو چند سالی است که توسط خودرو نگین، نماینده رسمی رنو درکشورما ممکن شده است. رنو داستر در تیپ‌های se و pe به شکل تک‌ دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در دسترس خریداران قرار دارد. جالب است بدانید در تست‌های فنی , کمپانی بنز در رده‌های بسیار پایین‌تری قرار گرفته که نشان‌دهنده کیفیت فنی نامطلوب در این مدل از خودروهای بنز می‌باشد .

  • ماشین ام‌وی‌ام X22 یک ماشین چینی ارزان موجود در بازار ایران است که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود کشیده است.
  • مونتاژ هایما S7 با موتور 2 لیتری از سال 97 متوقف شد و از زمستان 99 ایربگ‌های جانبی از روی برخی از مدل‌های تحویلی هایما S7 توربو نیز حذف شد.
  • سیستم هشدار دهنده این خودرو تنها محدود به سنسور فاصله عقب و سنسور فشار باد لاستیک می‌شود.
  • سیستم تمام چرخ محرک با قابلیت پیش‌بینی و تشخیص قدرت مورد نیاز هر محور در مسیرهای خاکی، برفی یا حتی یخی، رانندگی را با این شاسی بلند محبوب را آسان‌تر کرده است.
  • موتور این خودرو یک موتور میتسوبیشی 4G20 توربو شارژ با حجم 2.0 لیتر است که 202 اسب بخار و 325 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس 6 دنده اتوماتیک به سیستم دو دیفرانسیل این خودرو منتقل می‌کند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی