اتاق فرار ترسناک رزرو آنلاین اسکیپ روم ترسناک مجله اتاق فرار | allescape

بچه‌های ۱۰ سال به بالا نیز می‌توانند همراه با بزرگ‌ترها در اتاق‌ها (قتل مرموز، جنگ و رویا) باشند. سبک سناریو و فرم این اتاق فرار، بیشتر شبیه به داستان‌های خاطره‌انگیر شرلوک هولمز است، پس اگر این سریال را دیده باشید، احتمالاً روند بازی برای شما جذاب‌تر می‌شود. سیر داستان این بازی که در ادامه، مختصری از آن را برای شما بازگو می‌کنیم، در دهه 40 پیش می‌رود.

اتاق فرار روانی

جستجوی طولانی مدت در سایت‌های مختلف برای پیدا کردن انواع اتاق فرار با سناریوهای گوناگون، کار راحتی نیست. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم، ساعت‌ها جستجو و تحقیق کنیم و در نهایت به لیست جذابی دست پیدا کنیم. در ادامه به معرفی بهترین اتاق فرارهای شرق تهران، معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، شمال و جنوب تهران می‌پردازیم. اتاق فرار در تهران با بازی نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک (حوالی میدان بهارستان) در بهار 1395 آغاز شد. در طول سالیان گذشته اسکیپ روم دات آی آر شعب مختلفی در سطح شهر تهران افتتاح کرده است. البته در سال 1399 و بحران ویروس کووید متاسفانه بعضی از شعب مثل بلوار دریا، ستارخان و بهارستان تعطیل شدند.

از طریق صفحه رزرو آنلاین، تلفن و به‌ صورت حضوری 24 ساعت قبل اتاق فرار ترسناک تهران از زمان بازی. پانزده دقیقه قبل از شروع سانس در لوکیشن مجموعه حاضر شوید شما قبل و در حین بازی توسط شخص گیم مستر راهنمایی شده و آموزش‌های لازم رو می‌بینید. همین طور یک APP برای این بازی در نظر گرفته شده که شما را در طی مسیر کمک می کند.

  • اتاق فرارهای دژاوو به ترسناک بودن‌شان شهرت دارند و شما می‌توانید این موضوع را از نظراتی که شرکت‌کنندگان داده‌اند، متوجه شوید.
  • تجربه مکانی هیجان‌انگیز و شبیه به آنچه در بازی‌های ویدئویی و فیلم‌ها دیده‌اید را این بار به‌طور واقعی و به‌همراه دوستان و خانواده‌تان در اتاق فرار اپیک اسکیپ به دست خواهید آورد.
  • چند طبقه بودن ساختمان و طراحی فوق‌العاده دکور در این فضا، روند بازی را بسیار جذاب‌تر و چالشی‌تر می‌کند.
  • • فراموش نکنید که در خیلی از بازی‌های اتاق فرار، شما و تیم شما مجبور هستید که با سرعت بدوید، داخل تونل‌ها بخزید و یا از ارتفاع به پایین بپرید.

بازی آخرین نفر نیز یک بازی ۴ تا ۱۰ نفره بوده و ۹۰ دقیقه‌ای است. میزان ترس در این بازی، ۸۰ درصد و میزان سختی نیز ۹۰ درصد است. این بازی، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های کشور بوده و فضاسازی خاصی دارد.

دکور این مجموعه شبیه به محیط جنگل‌های آمازون ساخته شده و افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در آن شرکت کنند. مجمومه تونل اسکیپ با طراحی فوق‌العاده در محدوده پونک واقع شده است. امکانات این مجموعه برای افراد بالای ۱۶ سال استفاده می‌شود.

۳. اتاق فرار معمای تسلا

اتاق فرار ترسناک رزرو آنلاین اسکیپ روم ترسناک مجله اتاق فرار | allescape

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی