اجاره ماشین شاسی بلند لیست خودروهای شاسی بلند کاسپین رنت | samandblog

از آنجا که در بالا تر توضیح دادیم , محبوبیت خودروهای شاسی بسیار بیشتر از خودروهای کروک است . اگر بخواهیم بگوییم محبوبیت کدام مدل بیشتر است باید بدانید که شاسی بلند نسبت به کروک بسیار محبوبیت بیشتری دارد . شاسی بلند از دید خیلی از رانندگان گزینه بسیار مطلوبی برای خانواده می باشد اما برای جوانان اصولا این مدل از خودرو زیاد مورد پسند نیست . شاسی بلند به مدلی از ماشین می‌گویند که ارتفاع آنها از ماشین‌های معمولی یا همان سواری بسیار بیشتر است .

http://artofmarketing.ir

رنو کولیوس، یک خودرو شاسی ‌بلند زیبا از شرکت رنو است که دوره اول آن در سال 2007 معرفی شد و نسل دوم آن نیز در سال 2016 روی خط تولید قرار گرفت. رنو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا پیشرانه این ماشین ، توسط رنو درست شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و درخودرو های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است. این خودرو های بلندقامت و جادار، بسیار پرقدرت هستند و به‌ راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جذب کنند . علاوه‌براین، مواردی هم‌چون قابلیت اطمینان بالا، پیشرانه های پرتوان یا برخورداری از قابلیت چهارچرخ فعال، دلایل دیگری هستند که بیشتر مردم جهان، شاسی‌بلند را به سایر کلاس‌های خودرو ترجیح می‌دهند.

۵ – تویوتا C-HR

اولین موردی که درباره این خودرو می‌توانیم به آن اشاره کنیم، ظاهر زیبایش است. در واقع طراحی ظاهری X22 هیچ ایراد خاصی ندارد و به حد قابل قبولی از پختگی رسیده است. وقتی از بغل هم به این شاسی بلند نگاه می‌کنیم، حالت آیرودینامیکی آن کاملا خودنمایی می‌کند. این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری دارد و قدرتی معادل 105 اسب بخار را ایجاد می‌کند که مقدار ناچیزی برای یک شاسی بلند است و شتاب آن را کاهش می‌دهد. برای تهیه شاسی بلندهای تولید داخل باید به سراغ محصولات دو خودروساز بزرگ وطنی یعنی ایران خودرو و سایپا برویم. این دو شرکت، شاسی بلندهای مختلفی (که عمدتا چینی هستند) را تولید یا مونتاژ می‌کنند و با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های وارداتی به فروش می‌رسانند.

  • با توجه به تنوع سال ساخت، اختلاف قیمت زیادی میان لندکروزرهای وارداتی وجود دارد.
  • اغلب تویوتا لندکروزهای جی ۲۰۰ موجود در بازار ما از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری به قدرت ۲۷۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتن‌متر برخوردار هستند و این میزان نیرو توسط گیربکس ۵ دنده اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.
  • کلیه هزینه اجاره خودرو شاسی بلند شامل مسافت طی شده و یا تعداد روز و بیمه بوده و هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.
  • سیستم‌های هشدار دهنده هایما S7 اتوماتیک توربو شامل سنسور فاصله عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است.

پس برای آشنایی با بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند، در ادامه محصولات این دو شرکت را به‌طور جداگانه معرفی می‌کنیم. مجله خبری خودرو سمند هیوندای توسان، یکی از پرطرف‌دارترین خودروهای شاسی‌بلند بازار ایران است که تاکنون، در سه نسل گوناگون راهی بازار شده ‌است. هیوندای توسان از لحاظ طراحی داخلی زیبا و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید خودرو توسان جذب کند. از لحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو برترین های بازار محسوب می‌شود. ماشین هیوندای توسان از نظر سواری نیز نسبت به دیگر رقبایش مثل کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX یک سروگردن بالاتر است. تویوتا پرادو نسل چهارمی که در بازار ایران حضور دارد، به یک پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری مجهز شده است.

خودرو شاسی بلند

سانتافه را می‌توان بدون شک، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین شاسی بلندهای بازار خودروی ایران دانست که از بدو ورود به کشور مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و بسیاری را ترغیب به خرید خودرو شاسی بلند کرد. لکسوس NX200t مجهز به پیشرانه دولیتری توربوشارژ ۲۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این مدل با جعبه‌دنده شش‌سرعته تیپ ترونیک حدود ۷ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و ۱۰ لیتر بنزین در صد کیلومتر مصرف می‌کند. قیمت نمونه‌های کم‌کارکرد NX300h در بازار ایران حدود ۳٫۵ میلیارد تومان است؛ درحالی‌که NX200t به‌دلیل تعداد اندک واردشده قیمت مشخصی ندارد و گاهی تا ۵ میلیارد تومان نیز ارزش‌گذاری می‌شود.

معروف‌ترین شاسی بلند 7 نفره بازار، هیوندای سانتافه

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی