رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار
خبرخودرو با اشاره به الزامات تولید خودرو با کیفیت و با قیمت رقابتی اظهار داشت:
هر خودرو دارای 15 تا 32 ماژول(قوای محرکه، گیربکس،قطعات الکترونیک و …) است که
کلاس، کیفیت و قیمت خودرو را تعیین می کنند و این خودروساز است که مشخص می کند در
زمان ساخت و طراحی پلتفرم چه خودرویی با چه کلاس، مشخصات فنی، کیفیت و قیمتی تولید
شود.
به گزارش خبرخودرو، عضو هیات مدیره
انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی کشور ضمن اشاره به راهکارهای ارتقای کیفیت
و کاهش قیمت خودرو عنوان کرد: تولید خودرو باکیفیت و دارای قیمت رقابتی مستلزم ایجاد
زیرساخت ها، اجرای استانداردها، تامین سخت افزارها و مواد اولیه ارزان و باکیفیت
است.
عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن
نیرومحرکه و قطعه سازی کشور با اشاره به نقش بهره وری در ارتقای کیفیت و کاهش قیمت
خودرو بیان کرد: یکی از مولفه های موثر بر افزایش بهره وری در صنعت خودرو شایسته
سالاری است زیرا مدیر، مهندس و نیروی کار شایسته به دنبال دستیابی به نتایج مطلوب
از جمله تولید خودرو با کیفیت و ارزان قیمت است. از طرف دیگر دولت باید شرایطی
فراهم کند که نهاده های تولید با قیمت ثابت در اختیار خودروسازان و قطعه سازان
قرار بگیرد تا سود حاصل از فروش خودرو به
جای دلالان نصیب خودروسازان شود.
عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن
نیرومحرکه و قطعه سازی کشور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم سال جاری با حذف قیمت
گذاری دستوری و تحقق هدف گذاری تولید شاهد تولید خودروهای با کیفیت و ارزان قیمت در
صنعت خودرو کشور باشیم.