ازدواج بایگانی مجله جواهری بینا انگشتر، گردنبند، جواهرات نقره، نگین، تسبیح | hsaatchi

هنگام حمام گرفتن و یا شستشوی دست ها، جواهر آلات خود را در بیاورید چون صابون باعث ایجاد لایه ی نازک روی جواهرات می گردد. اما امروزه به دلیل تنوع طلبی خریداران و وجود رقبای خارجی، تنوع بسیاری در امر طلاسازی رخ داده است. در استخر حلقه ی خود را خارج کنید چون کلر سبب تغییر رنگ و شل شدن نگین هایش خواهد شد. حلقه‌ای که برای ازدواج زوجین در نظر گرفته می‌شود معمولا با مشورت هردو طرف و در اولین مراحل خرید عقد، انجام می‌شود تا به نوعی نشانگذاری و تعهد را به دیگران نشان داده شود. در واقع حلقه‌ای که امروزه در تمام دنیا هنگام ازدواج زن و شوهر به دست هم می‌کنند برگرفته از حلقه‌ی مهر در آیین میتراییسم می‌باشد.

  • اما معمولا در همه جوامع از طلا به عنوان عنصر سازنده حلقه ازدواج استفاده می شود .
  • پس از چندین سال فعالیت به عنوان فروشنده محصولات در شرکت ایران زر، ایشان گالری کشتی آرای را در تهران تاسیس کردند.
  • یکی از زیباترین لحظه های هر پیوندی ، خرید حلقه های ازدواج است.
  • اگه از طلا خریداری شده به هر جهت خوشتون نیومد، تا 7 روزکاری با گالری طلا و جواهر احسان تماس بگیرید و مشخصات خودتون اعلام کنید تا همه چیز به حالت قبل از خرید شما از سایت طلا و جواهر ما برگرده.
  • به همین دلیل باید پیش از انتخاب، شناخت کامل و دقیقی از طرح‌های مختلف و سلیقه‌تان داشته باشید تا بهترین تصمیم را بگیرید.
  • اگر شما هم به دنبال مدل خاص با طراحی منحصربه‌فرد برای حلقه ازدواج‌تان هستید، عکس حلقه موردنظرتان را برای دیجی‌زرگر بفرستید، تا به صورت سفارشی برای شما ساخته شود.
در اغلب منابع خاستگاه اصلی حلقه‌های ازدواج را اروپا و یونانیان باستان عنوان کرده‌اند. ولی اگر بازهم تمایل دارید حلقه های مربوط به سال 2020 را مشاهده کنید به وب سایتی که به شما معرفی کردیم مراجعه کنید. اما نقطه عطف داستان این است که خرید این چنین طرحی، نوعی پس انداز به شمار می آید. یونانیان باستان باور داشتند که الماس‌ها، اشک‌های خدایان هستند. رومی‌ها اعتقاد داشتند که آن‌ها تکه‌هایی از ستاره‌های پرتاب شده از آسمان هستند.

جالب اینجاست که بسیاری از مردم در اروپا که حلقه ازدواج خود را بر روی دست راست می پوشند، هنوز انگشتر نامزدی خود را در دست چپ می پوشند و حلقه ها را به سمت چپ می برند. عروس های سوئدی ست های حلقه منحصر بفردی دارند که از یک حلقه نامزدی، حلقه عروسی و انگشتر مادرانه تشکیل شده است. اگر تصمیم گرفته اید که حلقه های نامزدی و عروسی خود را روی یک انگشت بپوشید، این کار امکان پذیر است، به شرط آنکه اندازه و سبک حلقه ها به شما اجازه این کار را بدهند.

رنگ

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه قیمت آن میباشد که فوق العاده مناسب است و متناسب با جیب تمام دامادها خواهد فروشگاه اینترنتی ساعتچی بود. حلقه ساده از ابتدایی ترین حلقه هایی است که توسط بشر ساخته شد و از آن زمان به بعد مورد پسند همگان واقع شد. دوست‌داران گالری زمردی از یک و نیم قرن پیش تا کنون، داستان‌های عاشقانه‌شان را به این برند سپرده‌ و عشقی دو چندان گرفته‌اند. این گردنبند به نوعی روحانی و مقدس بوده، از طلا، الماس و مهرهای سیاه رنگ انیکس ساخته می‌شود.

حلقه ازدواج ست :

ازدواج بایگانی مجله جواهری بینا انگشتر، گردنبند، جواهرات نقره، نگین، تسبیح | hsaatchi

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی