اطلاعات خودرو : سواری : ایران خودرو : ایران خودرو سمند : سمند LX EF7 1393 :: وان کار | samandblog

این جریمه به صورت روزشمار محاسبه شده و بر حق بیمه نهایی بیمه ثالث افزوده می‌شود. برای مشاهده تمام مدارک و شرایط اجاره روزانه سمند به روی لینک زیر کلیک کنید. تحویل خودرو به صورت فوری انجام مجله خبری خودرو سمند شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند.

  • گواهی معتبر اشتغال به کاربرای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو .
  • خانه | تعرفه تبلیغات | همکاری با ما | تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • پس از تحقیقات و بررسی‌ها، مهندسین و طراحان خودروی سمند را برگزیدند و مراحل اولیه برای ساخت این خودرو را طی کردند.

اگر شما 100 کیلومتر سرعت داشته باشید و به خودروی روبه‌رو برخورد کنید , نیرویی معادل با 3 تن تولید خواهید کرد که هر چیزی را نابود می‌کند . سمند خودرویی از خانواده و تبار روسی بوده که با ورود به ایران دستخوش تغییر شد و از دهه 80 در ایران متولد شد . با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.

سمند LX ساده، مدل ۱۴۰۰ کاملا سالم در حد نو

استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است. از اینکه خودرو۴۵ را جهت کسب اطلاعات خودرویی خود انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم. اما اگر بخواهیم شاسی سمند را با پژو 206 مقایسه کنیم باید بگوییم , شاسی سمند می‌تواند 40 درصد و پژو 25 درصد از نیروی تصادف را پخش کند .

http://artofmarketing.ir

فدا سرت آقا بابک بعدها میخریم،همین که بعد این همه مدت ماشینهامون رو دادن یه دنیا ارزش داره،الان قیمت ماشین سر به فلک کشیده،بازم خدا رو شکر. سلام آقا بابک من یه دوست توی نمایندگی دارم پرسیدم گفت ساعت نداره ولی انگار سر در نمیاورد حالا شما یا دیگر دوستان متوجه شدید که توی قاب آکسو ساعت داره لطفا به ما هم اطلاع رسانی کنید. در یک جمع‌بندی نهایی باید گفت که سمند LX به عنوان سومین خودرو ملی کشور از استحکام کافی، امکانات مناسب، خدمات پس از فروش قابل قبول و… برخوردار است و مطمئنا چنین قابلیت‌هایی باعث شده تا این خودرو یکی از پرفروش‌ترین سدان‌های خانوادگی در رنج قیمتی خود باشد.

سمند خودروی محکمی است و به دلیل شتاب نسبتاً بالا، در تصادف با خودروهایی مانند پراید، خسارت زیادی به آن‌ها وارد می‌کند. مالک خودروی سمند برای جبران این خسارت‌ها، می‌تواند از بیمه شخص ثالث استفاده کند. در مقابل سمند LX همچون سایر سدان‌های شرکت ایران خودرو از مشکلات عدیده‌ای برخوردار است که در این مقاله سعی شده به گوشه‌ای از آن‌ها اشاره شود. مطمئنا زمانی که نقاظ ضعف سمند ال ایکس نادیده گرفته شود یا به خوبی از این خودرو مراقبت نشود، سمند ال ایکس می‌تواند هزینه‌های سرسام آوری را به صاحب خود تحمیل ‌کند.

مصرف سوخت سمند

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی