اطلاعات خودرو : سواری : ایران خودرو : ایران خودرو سمند : سمند LX EF7 1393 :: وان کار | samandblog

با نگاهی کوتاه به نمای ظاهری سمند LX به راحتی می‌توان دریافت که این خودرو از طراحی بیش از حد ساده و قدیمی برخوردار است که با استانداردهای روز طراحی خودرو فاصله بسیاری دارد. از نظر طراحی، سمند LX نسبت به سمند معمولی تغییرات چندانی را تجربه نکرده و از این میان تنها می‌توان به تفاوت‌های کوچکی که در بخش جلو پنجره و چراغ‌های ال ایکس ایجاد شده اشاره کنیم. خودروی مورد نظرم را از کجا خریداری کنم؟ این سوالی است که معمولا برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند ایجاد می‌شود. معمولا افراد دوست دارند که خودروی خود را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنند اما در صورتی که بتوانند در سایت ثبت نام کنند باید ماه‌ها منتظر بمانند. برای کسانی که به صورت فوری باید خودرویی را با سرمایه‌ای اندک خریداری کنند چنین شرایطی ممکن اس سخت و حتی غیرممکن باشد. ما در سپند خودرو، اتومبیلی را که به صورت قسطی خریداری کرده‌اید به صورت فوری حتی در روز خرید به شما تحویل می‌دهیم.

  • با تولید سمند ال ایکس EF7 امکانات و تجهیزاتی به آن اضافه شد که در مدل‌های قدیمی سمند ضعیف بوده یا به کار برده نشده بودند.
  • همچنین به موتور EF7 لقب موتور ملی نیز داده‌اند و این لقب به این معناست که پایه و اساس موتور EF7 توسط متخصصین ایرانی ارائه شده است.
  • بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.
  • از آنجایی که پیشرانه سمند LX EF7 از محبوبیت و آمار فروش بالاتری برخوردار است؛ ما در این متن به بررسی ماشین تولیدی با این موتور می‌پردازیم.
  • خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

خسارت‌های مالی شامل آسیب‌هایی است که به خودروی شخص مقابل وارد می‌شود. بیمه‌گر متعهد خواهد شد تا مبلغ خسارت را بر اساس میزان و سقف پوشش انتخابی مجله خبری خودرو سمند بیمه‌گزار پرداخت نماید. آسیب‌های جانی شامل فوت، شکستگی، نقص عضو و همچنین هزینه‌های پزشکی است که به اشخاص ثالث در هر تصادف وارد می‌شود.

مقاله ویژه : هزینه گواهینامه رانندگی

ناگفته نماند که خودرو سمند از نظر استحکام سرآمد خودروهای ایرانی است . وگرنه همه می‌دانند که هیچ خودروی ایرانی را نمی‌شود با بی ام دبلیو مقایسه کرد . سمند EL که موتور پژو 405 GLX بر روی آن نصب شده یکی از خودروهای مناسب برای ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی تولید شده است و با توجه به کیفیت این خودرو برای استفاده شخصی نیز در نظر گرفته شد. گزارش امروز قیمت خودرو حاکی است، قیمت انواع خودرو سمند امروز از ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان گران شد. از سالیان دور تاکنون تمامی شرکت‌های خودروسازی جهانی سعی دارند با اقدامات مختلف، وزن محصولات تولیدی خود را تا حد ممکن کاهش دهند تا بتوانند خودروهایی چالاک، کم مصرف و کم استهلاک را تولید نمایند.

http://artofmarketing.ir

به دلیل اینکه در چنین کاربری‌هایی نرخ تصادف بالا است، از این رو قیمت بیمه ماشین سمند با کاربری‌های ذکر شده بیشتر است. سمند LX یکی از اعضای کوچک خانواده بزرگ سمند است که در سال ۱۳۸۳ توسط ایران خودرو طراحی و به بازار عرضه شد. سمند LX که به نوعی نمونه فیس‌لیفت سمند معمولی یا همان سمند X7 محسوب می‌شود، نسبت به گذشته تغییرات جزئی را در بخش طراحی ظاهری و امکانات رفاهی تجربه کرده است. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

سمند LX EF7 بنزینی، مدل ۱۳۹۶

می توانید اتوموبیل را از محیط بیرون مشاهده و کنترل کنید و یا فضای درونی ماشین را ببینید و خود را دقیقا پشت رل فرض کنید. در هر دو حالت پدال گاز و دنده عقب سمت راست صفحه است که برای دستیابی به آن ها کافی است روی آن ها کلیک کنید. فرمان اتوموبیل برای حرکت چرخ ها و هدایت ماشین به چپ و راست در سمت چپ صفحه قرار دارد. صدای گاز و ترمز به واقعیت بسیار نزدیک هستند و هیجان کافی برای بازی را فراهم می کنند. لوازم یدکی خودرو در دسترس بوده و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود؛ همچنین سمند ال ایکس EF7 گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال خرید سدان خانوادگی راحت و جادار هستند. ال ایکس با دو نوع موتور متفاوت XU7 JP/L3 و EF7 در ایران خودرو تولید می‌شود.

سیستم‌‌ کمکی راننده

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی