امین باربیکیو لوکس ترین مدل های باربیکیو با قیمت مناسب | villasaze

اما به دلیل بالا بودن مصرف انرژی این باربیکیو ها مصرف انها بسیار نادر و در مواقع ضروری مناسب میباشد. باربیکیو از نظر سوخت به دو نوع باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی تقسیم بندی میشود. همانند که در لیست محصولات بالا مشاهده می‌کنید، باربیکیوها در قیمت‌های متنوعی در بازار موجود هستند.

قیمت باربیکیو خانگی ایستاده

کباب پز های گازی، سوخت مورد نیاز خود را برای کباب کردن مواد غذایی، به وسیله گاز شهری تامین می کنند. این نوع از باربیکیو ها به دلیل تولید دود کمی که از خود دارند، برای استفاده های آپارتمانی، گزینه بسیار مناسبی به شمار می آیند. قیمت باربیکیوهای ذغالی نسبت به نوع گازی یا برقی آن پایینتر است. باربیکیو ذغالی که شباهت بیشتری به کباب پز و یا منقل کباب دارد، گزینه‌ی دیگری است که به هنگام خرید باربیکیو می‌توانید آن را انتخاب کنید. این مدل از قدیمی‌ترین و رایجترین کباب پز ها می‌باشد که در اکثر خانه‌ها، ویلا‌ها و یا رستوران‌ها و باغ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شلنگ های استفاده شده در باربیکیو ها باید شیلنگ مخصوص گاز باشد ، گاهی اوقات افراد از شلنگ های معمولی برای این کار استفاده می کنند که بسیار خطرناک می باشد . کباب‌پز و باربیکیو معمولاً از چند قسمت اصلی تشکیل می‌شوند هر یک از این اجزا کاربردهای خود را داشته و برای یک کباب‌پز ضروری است. درست است که با نداشتن قسمت‌هایی از کباب‌پز نیز می‌توان کباب درست کرد، ولی برای درست‌کردن یک کباب ایده عال و لذت بردن از آشپزی یک سری وسایل ضروری است. باربیکیو تعریف‌های مختلفی دارد اما در اصل واژه‌ای انگلیسی می‌باشد که از کلمه اسپانیایی بارکوتا گرفته شده است. بارکوتا به نوعی داربست و هیزم گفته می‌شود که زمانی مهاجران مکزیک و کالیفرنیا بر روی آن گوشت، مرغ و ماهی خود را کباب می‌کردند. ارزان ترین مدل باربیکیو ایستاده مدل هایی هستند که سیخ گردان اتوماتیک نداشته و تعداد سیخ های کمتری دارند.

  • برخی از باربیکیو ها به صورت روباز می باشند ، محصولات به تهویه خاصی نیاز ندارند .
  • به این صورت که می توانید به صورت گاز سوز یا زغالی آنها را مورد استفاده قرار دهید .
  • دیگر وقت آن رسیده است که برای دورهمی ها و تفریحات خود، یکی از شیک ترین و مناسب ترین انواع این تجهیزات کباب پز را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.
  • محصولات شرکت پس از تولید توسط متخصصین مورد آزمایش قرار گرفته و پس از تأیید نهایی محصول وارد چرخه فروش می‌شوند.
  • فولاد ضد زنگ بهترین دوام و مقاومت را در برابر آب و هوا ارائه می‌دهد و از این رو گزینه مناسبی برای فضاهای باز است.
می‌توانید یکی از این محصولات را در تراس منزل خود قرار دهید، و از آن برای پخت انواع کباب و غذاها استفاده کنید. باربیکیوهای متحرک عمدتاً از جنس فلزی هستند که می‌توانند تنوع طرح و سایز زیادی داشته باشند. برای سهولت در جابه‌جایی برخی از انواع باربیکیوهای متحرک، به‌صورت چرخ‌دار طراحی و ساخته می‌شوند . یکی از نکاتی که برای افزایش عمر مفید محصولات بسیار مهم می باشد ، میزان نگهداری و نظافت محصولات مختلف می باشد . اگر شما وسایل مختلف خود را به طور منظم مورد نظافت و نگهداری قرار دهید ، تا حدود زیادی می توانید هزینه های تعمیرات آن را کاهش دهید . یکی از وسایلی که نیاز به نگهداری منظمی دارد باربیکیو می‌باشد ، که به دلیل وجود آلودگی های مختلف باید به صورت دوره ای نظافت شود .

امین باربیکیو لوکس ترین مدل های باربیکیو با قیمت مناسب | villasaze به همین دلیل پیشنهاد می کنیم اگر در نظر دارید هر چند وقت یکبار مکان باربیکیو و کباب پز خود را تغییر دهید . همچنین به لحاظ وزن هم کباب‌پزهای ذغالی سبک‌تر هستند، در کباب‌پزهای ذغالی از قطعات کمتری استفاده می‌شود. به همین دلیل وزن این محصولات پایین‌تر از باربیکیوهای گازی است . برای کسانی که عاشق گوشت کبابی هستند، باربیکیوها جزو دارایی‌های ارزشمند آنهاست. اما برای اینکه به مدت طولانی از باربیکیوی خود بتوانید لذت ببرید، باید به طور مداوم آن را تمیز باربکو کنید.

کباب پز خانگی و آپارتمانی (بدون دود) – 7 سیخ

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی