ام وی ام ارزانترین قیمت خرید و فروش اقساطی بانی خودرو | samandblog

ام وی ام 550 دیگر محصول سدان کامپکت چری است که که در دو نسخه دستی و اتومات، توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود. تجهیزات رفاهی MVM 550 تا حد زیادی در حد امکانات مدل 530 است؛ در واقع این دو ماشین، بیشتر در طراحی ظاهری و داخلی با هم تفاوت دارند. ام وی ام X55 دردو تیپ اکسلنت و اسپرت با سقف وستون مشکی وارد بازار ایران شده است. این خودرو یک کراس اوور کوچک چینی است و نسل جدیدی از تیگو 4 است که چینی ها این خودرو را با نام تیگو X5 می شناسند. MVM 315 H که همان نسخه هاچ‌بک این محصول چینی است؛ به عنوان خودرویی پرطرفدار در بازار ایران شناخته می‌شود که با پژو 206 پرفروش در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته است.

  • همانطوری که در پاراگراف قبلی نیز عرض کردیم، شرکت مدیران خودرو یکی از معروف ترین شرکت های فروش اتومبیل در سطح کشور می باشد که اقدام به فروش خودرو های MVM در سطح کشور می نماید.
  • تیگو 5 مدیران خودرو به سرعت تبدیل به یکی از پر فروش ترین کراس اورهای سایز بزرگ بازار ایران شد.
  • این خودرو برخلاف خودرو های قبلی که ۳ سال گارانتی داشتند، ۴ سال ضمانت دارد و تا ۲ سال نیز سرویس آن ها از طرف شرکت رایگان صورت می پذیرد.

سلام برای من هم ارسال مدارک 13 بهمن بوده و داخل سامانه تاپ تک همه گزینه ها سبز شده و داخل اون یکی سامانه فقط تحویل سبز نشده با نمایندگی تماس گرفتم گفتن تا هفته دوم اسفند میرسه ایشالله ….. با مراجعه به لینک هر یک از خودرو های زیر می توانید مشخصات فنی کامل به همراه یک راهنمای جامع به منظور خرید باتری مناسب را مشاهده نمایید. امروزه این شرکت در صنعت خودروسازی کشور بسیار فعال و قدرتمند شده و خودروهای باکیفیتی نظیر تیگو ۷ و آریزو ۶ را وارد کشور کرده است.

ام وی ام،315 هاچ بک مدل 91

فروش اقساطی ام وی ام از همان ابتدا در ایران با استقبال زیادی مواجه شد. دلایل استقبال از خرید محصولات این شرکت شامل مواردی همچون قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و تنوع محصولات این شرکت است. همانطور که شاید مطلع باشید، محصولات ام وی ام دارای تنوع بسیاری می باشند که شامل خودرو های شاسی بلند، نیمه شاسی و سواری بوده و امکانات متفاوت و متنوعی داشته که براساس این امکانات، قیمت های متفاوتی نیز دارند. اما با توجه به شرایط و تسهیلات خوبی که این شرکت برای فروش محصولات خود گذاشته است، خرید ام وی ام را برای مشتریان بسیار راحت کرده است. تا آن جایی که طی سال های گذشته میزان فروش این نوع خودرو در سطح کشور بسیار افزایش پیدا کرده است.

http://artofmarketing.irاین شرکت، نمایندگی مونتاژ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل را دارا می‌باشد. برای مشاهده مشخصات باتری مناسب هر یک از خودرو ها بر روی آن کلیک نمایید. مجله خبری خودرو سمند X55 از لحاظ ابعاد تا حد زیادی شبیه به ایکس ۳۳ ظاهر شده اما از لحاظ سطح آپشن و امکانات رفاهی و همچنین ویژگی های فنی می تا حد زیادی به تیگو ۷ شباهت دارد.

ام‌وی‌ام 315 هاچبک ساده، مدل ۱۳۹۳

ام وی ام 315 هاچ بک اسپرت مدل اسپورت ام وی ام 315 میباشد که به دلیل ویژگی های اسپورتی اش با استقبال خوبی رو به رو شد. این خودروی اسپورت از لحاظ فنی تفاوتی با مدل غیر اسپورت خود ندارد ادامه مطلب… شرکت ام وی ام – MVM – یا مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرده است.

ایکس22 پرو

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی