اکسید تا امروز هیچ تلاشی برای معرفی برند خود در جهان را فروگذار نکرده است و در تمامی بازارها حضوری فعال داشته است. به طور مثلاً در قزاقستان، این برند لوکس با حمایت مالی از مجمع تجاری آلماتی فورچون توانسته تأثیر قابلتوجهی بر قشر هدف خود بگذارد و جای پای خود را باز کند.
این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است
منبع: https://charkhan.com/143656/%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%9B-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%B5%D9%87-%D8%AC/
اکسید از زمان پیدایش، شکستن الگوهای موجود را هدف ایدهآل خود تعریف کرده و برای درخشش در صحنه جهانی آماده شده است. محصولات این برند لوکس توانستهاند تا کنون جوایز جهانی قابلتوجهی دریافت کنند و در بازارهای سراسر جهان به عنوان خودروهایی لوکس شناخته شوند. سفیر برند اکسید، آیدین ایمبتوف، فضانورد قزاقستانی، در خصوص درباره اکسید میگوید:
در 18 آوریل، بیستمین نمایشگاه بینالمللی صنعت خودرو شانگهای در مرکز همایشها و نمایشگاههای ملی این شهر برگزار شد و اکسید با محصولات جدیدش که بر پایه انرژی و فناوریهای جدید توسعه یافتهاند در این رویداد صنعتی شرکت کرد؛ حضوری که نزدیک به هزار مخاطب خارج از کشور را به خود جذب کرد. این برند لوکس، به عنوان برندی تازه وارد در جهان خودروهای های- تک، تا کنون در صحنه بینالمللی در بسیاری از کشورها مورد تحسین و اعتماد کاربران قرارگرفته است.
در ازبکستان، کارخانه اکسید یکی از مدرنترین کارخانههای خودروسازی در منطقه خواهد بود و از فناوری پیشرفته و تجهیزات پیشرفته برای مونتاژ خودرو باکیفیت بالا و رعایت بالاترین استانداردهای کیفی و ایمنی بهره میبرد. . افتتاح کارخانه این برند لوکس در ازبکستان به توسعه صنعت خودروسازی در منطقه، ایجاد مشاغل جدید و افزایش رشد اقتصادی کمک کردهاست.
«کاوشگری این برند در جهان خودرو، همچون کاوشگری در صنعت هوافضاست»
در عربستان، این برند لوکس نهتنها در جشنواره بینالمللی شاهین ظاهر شد، بلکه فعالانه به سیاستهای حفاظت از حیاتوحش و محیطزیست این کشور پیوسته و کمکهای مهمی به حفظ میراث فرهنگی در این کشور کرده است.
اکسید از همان بدو تولد، با کمک گرفتن از نمادهای بینالمللی به عنوان بخشی از DNA خود، به سمت صحنههای جهانی شتاب گرفته است و تحسینهای زیادی را به خود جلب کرده است. این برند لوکس استوارتر از همیشه به مسیرش ادامه میدهد و پا به بازارهای بیشتری میگذارد. حضوری که با هیجان و سروصدای زیادی همراه خواهد بود. نظر شما درباره این برند چیست؟
در کویت، اکسید توانسته توجه کل صنعت را به خود جلب کند. در حرکتی جالب در این کشور، تلاش شد تصویر این برند از طریق اهدا خودرو به 18 سفیر برند متشکل از قهرمانان المپیک، دارندگان رکورد جهانی گینس، مخترعان و مهندسان صنعت فضایی به نمایش گذاشته شود.
در قطر، اکسید در جام جهانی حضوری ویژه داشت و در شور اشتیاق طرفداران فوتبال از سراسر جهان سهیم شد. همینطور اکسید در قطر همکاری گستردهای با رسانهها در طول مسابقات داشت.
در شیلی، این برند لوکس بیش از 300 برنامه در حوزه مد و فشن برگزار کرده است. اکسید در شیلی به شریک رسمی Chile Golf تبدیلشده و از فعالیتها و تیمهای POLO Club حمایت میکند. همینطور این برند با Las Condes Design، CranBerry Chic ،Spanish Chamber of Commerce و CranBerry Chic همکاری میکند که به کاربران اجازه میدهد عملکرد خودروها را بهتر لمس کنند و با این برند ارتباط بگیرند.