بدنه خودرو تعمیرات بدنه خودرو مجتمع خدمات خودرویی برتر | mehrariya

بدنه خودرو تعمیرات بدنه خودرو مجتمع خدمات خودرویی برتر | mehrariya

مزیت استفاده از این نوع صافکاری این است که بخاطر حرارتی که لیزر از خود به جا می‌گذارد، طوری که هیچ رد و نشونه‌ای از صافکاری روی بدنه نمی‌ماند و صافکاری به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. مجتمع خدمات خودرو باقری با مدیریت مهندس محسن باقری از سال 1396 در اصفهان فعالیت خود بصورت متمرکز در زمینه دیتیلینگ خودرو، بازسازی و احیای رنگ، نانو سرامیک و صفرشویی خودرو آغاز نموده است . این مجموعه با بهره گیری از سالها تجربه ، ارزیابی نیازهای موجود در حوزه نگهداری خودرو و با کمک گرفتن از توان نیروهای جوان ، مستعد و آموزش دیده اقدام به ارائه خدمات متنوع و کلیه نیازمندی ها در زمینه نگهداری استاندارد و بهینه خودرو نموده است . در همین راستا بخشی به عنوان خدمات در وب‌سایت راه‌اندازی شده تا به وسیله آن بتوانید با مجموعه خدمات صافکاری و نقاشی ما بیشتر آشنا شوید.

یکی از دلایل برتری مجموعه تخصصی لوکاپرو نسبت به دیگر مراکز صافکاری، حمل خودرو به محل ترمیم و صافکاری است. حادثه خبر نمی‌کند و همه ما به این موضوع واقف هستیم؛ از همین رو تیم لوکاپرو این امکان را فراهم ساخته است که خودرو شما پس از تصادف توسط خودروبرهای مدرن مجموعه لوکاپرو به مرکز صافکاری ما انتقال پیدا کند. تمام پروسه ترمیم و صافکاری با نظارت متخصصان لوکاپرو انجام می‌شود و نتیجه به صورت مرحله به مرحله به شما اعلام می‌شود. مجموعه لوکاپرو با در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از خودروهای وارداتی در ایران، این امکان را فراهم ساخته است که صاحبان اتومبیل‌های خارجی در کشور بتوانند پس از تصادف از قطعات و لوازم یدکی اصلی بهره‌مند شوند و خودروشان را به بهترین شکل ترمیم و تعمیر کنند. همچنین تمام پروسه صافکاری با مشورت با صاحب خودرو انجام می‌گردد و در صورتی که قسمتی از بدنه اتومبیل به ناچار باید نقاشی شود، به صاحب خودرو اعلام می‌شود.

شاسی کشی با دستگاه برای خودروهای خارجی و لوکس هنرکده علی مومنی

تعویض قطعه معمولا در درب‌ها، کاپوت و گلگیر‌های خودرو و در شرایط بدتر، تعویض شاسی و اتاق خودرو انجام خدمات تخصصی بدنه اتومبیل مهرآریا می‌شود. در مرحله بعد صافکار با استفاده از سنباده سطح ناحیه آسیب دیده را با سایر قسمت‌ ها تراز کرده و سطح آسیب دیده را بتونه کاری می‌کند. گلگیرها یکی از اصلی‌ترین قسمت ‌های بدنه خودرو هستند که خطر برخورد با سایر اجسام در آن‌ها بسیار زیاد است. گلگیرها در بسیاری از خودروها برجستگی خاصی دارند و به نوعی نقش ضربه‌گیر را ایفا می‌کنند. اگر قرار است صافکاری گلگیر، بدون رنگ انجام شود نیازی نیست که گلگیر از روی بدنه جدا شود و به راحتی می‌توان با ابزارهای صافکاری بدون رنگ، صافکاری را انجام داد. اما در صافکاری با رنگ اگر آسیب خیلی شدید نباشد مجدد نیازی به باز کردن گلگیر نیست ولی اگر آسیب کم نباشد صافکار مجبور به جدا کردن گلگیر از روی بدنه می‌کند و بعد از مراحل صافکاری و نقاشی باید دقت لازم در تراز کردن گلگیر با کاپوت و چراغ و سپر را داشته باشد.

  • قطعا رضایت شما مشتریان گرامی دلیل دلگرامی ما برای توسعه کسب و کارمان در این مدت بوده است.
  • توجه داشته باشید که تراشه ها و خراش ها خطرات زیادی برای خودروی شما به همراه دارند که شامل ترک خوردن، آسیب رنگ و زنگ زدگی می شود.
  • تعمیر سپر خودرو یک تخصص در زمینه‌ی سپرسازی و صافکاری خودرو می‌باشد.
  • با استفاده از اپلیکیشن هاب‌کار دیگر نیازی نیست برای رفتن به کارواش و یا سرویس ماشین مرخصی بگیرید و یا از روزهای تعطیل خود استفاده کنید.
  • این مجموعه با بهره گیری از سالها تجربه ، ارزیابی نیازهای موجود در حوزه نگهداری خودرو و با کمک گرفتن از توان نیروهای جوان ، مستعد و آموزش دیده اقدام به ارائه خدمات متنوع و کلیه نیازمندی ها در زمینه نگهداری استاندارد و بهینه خودرو نموده است .
  • واکس و سرامیک » بعد از فرآیند پولیش سرامیک، جهت محافظت رنگ بدنه و درخشندگی خودرو توسط کارشناسان تامین خودرو از واکس و پوشش سرامیک می گردد.
شاسی کشی به کمک جک انجام می‌شود که به آن شاسی کش نیز می‌گویند. این امواج به گونه‌ای عمل می‌کنند که مولکول‌های فولاد را از هسته و مرکز ورق به جنبش در می‌آورند و باعث رفع فرو رفتگی‌های ناشی از تصادف روی بدنه خودرو می‌شوند. دنبال یک راه ساده و سریع برای درخواست کارواش و سرویس های تخصصی خودرو هستید؟ با اپلیکیشن Hub Car شما فقط کافیست مکان، سرویس، مدل خودرو و زمان مورد نظر را مشخص کرده و درخواست Hub Car دهید تا در زمان تعیین شده نیروی های Hub Car به محل مورد نظر شما بیایند. به وسیله پرداخت آنلاین و اعتباری دیگر نیازی به پول نقد نیست و شما به راحتی می‌توانید هزینه کارواش خود را از طریق کارت اعتباری و افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کنید. این نوع تعمیر بدنه خودرو فقط شامل تعمیر شیشه یا تعویض آن در صورت آسیب شدید است.

بررسی و مقایسه اپلیکیشن هاب کار در زینسی

اما مسلماً از سپری شدن زمانشان در این محیط نامناسب راضی نخواهند بود. همچنین شاغلین که همواره با مسئله اتلاف وقت در زمان شستشوی خودروشان مشکل دارند، می توانند در زمان هایی که اتومبیلشان درب منزل، پارکینگ و یا نزدیک به محل کارشان پارک است و هیچ نیازی به آن ندارند به صورت آنلاین از خدمات کارواش آنلاین استفاده کنند. مجتمع خدمات خودرویی برتر با کادری مجرب و آموزش دیده، دارای چند سال سابقه درخشان در زمینه خدمات خودرو و گذراندن دوره های آکادمی و دارای مدارک بین المللی  است. مجموعه تعمیرگاهی ما (اتوکلینیک رضایی) با مدیریت کمال رضایی و بهنام گرمسیری از سال 1363 افتتاح و افتخار ارائه خدمات خودرو با مطلوب ترین کیفیت را به دوستان و مشتریان محترم داشته ایم و در این مسیر بمدت 12 سال نماینده برتر و منتخب شرکت سایپا (از 93 الی 82) بوده ایم.

مات کردن بدنه ماشین های خارجی به صورت سه بعدی هنرکده علی مومنی

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی