بررسی جک S5 کراس اوور محبوب و نسخه چینی هیوندا توسان خودرو45 | samandblog

از نظر ابعاد و اندازه S5 دقیقا 4430 میلیمتر طول و کمی طویل تر از هیوندای توسان است اما کمی سبک تر است. Copyright 2020 طراحی سایت وب هانا تمامی حقوق و مطالب منتشر شده برای سایت امداد باتری محفوظ و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. تمام حقوق مادی و معنوی مطالب و قالب این سایت نزد دنده خلاص محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری از مطالب و یا قالب آن بر اساس قوانین انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد. گروه طراحی سایت Atgo صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد. گروه دنده خلاص با رعایت اصل صداقت و حقیقت گویی از فروردین 94 فعالیت خود را در زمینه بررسی خودرو شروع کرد. دوستای عزیز ما به دلیل نوسانات عرضی و تغییر نرخ ارز (دلار) نمیتوانیم که یک قیمت ثابت به شما عزیزان ارائه کنیم زیرا همانطور که در بالا توضیح داده شد میتوانید که با ما ارتباط برقرار کنید تا به شما دوستان یک قیمت دقیق عرضه کنیم.

جک برای نمای پشت اس5 نیز سراغ خودرو معروف آئودی Q5رفته و الهامات خوبی از آن گرفته است. اما از نظر جعبه دنده این ماشین دارای دو نسخه اتومات و دنده ای می باشد که هر دو نسخه از نوع 6 سرعته هستند. در ساخت جعبه دنده اتوماتیک از فناوری دو کلاچه استفاده می شود که این فناوری سرعت تعویض دنده را افزایش می دهد و این فناوری در مصرف سوخت مصرف مناسب تری در مقایسه با سایر جعبه دنده های اتوماتیک دارد. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای جک دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. فرم چراغ‌ها در قسمت بالایی تراش خورده و اندکی شکسته است تا گرافیک مناسبی را ایجاد نمایند.

طراحی کابین جک اس 5 ( JAC S5 )

ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در مجله خبری خودرو سمند دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

  • سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم .
  • هایما S7 نام یکی از محصولات کراس اوور ودروسازی کوچک هایما است که در ایران توسط ایران خودرو عرضه می شود .
  • 70 درصد از بدنه با استفاده از فولاد آبدیده تولید شده و به همین دلیل شاهد استحکام، کیفیت و زیبایی بالایی در جک اس 5 هستیم.
  • سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی JAC S5 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد.
  • برای اطلاع از آخرین اخبار، شرایط فروش و جدیدترین محصولات کرمان موتور در خبرنامه عضو شوید.
محصولات کارخانه‌های خودروسازی چین در چند سال گذشته و بعد از نوسانات شدید قیمت خودرو در ایران، فروش قابل توجه‌ای داشته‌اند. جک اس5 یک خودرو شاسی بلند بوده که به واسطه ظاهری مناسب و امکانات رفاهی خوب به سرعت میان خریداران ایرانی جا باز کرد. اگر در فکر خرید جک S5 هستید، در ادامه با بررسیفروش اقساطی خودروجک s5 با سپندخودرو همراه باشید. همان‌طور که اشاره شد طراحی بدنه جک s5 بسیار شبیه هیوندا توسان LM صورت گرفته و به همین علت هم در بازار ایران خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد. یک جلوپنجره مزین به نوارهای کرومی حاوی لوگوی جک نیز فاصله بین آنها را پر کرده است. نوع طراحی سپر، مجرای تهویه و قاب‌های مه شکن نیز در مهیج‌تر جلوه کردن چهره این شاسی بلند چینی تاثیر مثبتی داشته است.

http://artofmarketing.ir

به بهانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه خودروی کرمان و حضور گسترده شرکت کرمان موتور در این روی… چینی‌ها قصد دارند تا دستی به سر و روی جک S5 بکشند و این شاسی بلند پرطرفدار را با چهره‌ای جدید به بازار خودرو برگردانند. تصاویر منتشر شده از فیس لیفت جک S5، خودرویی را نشان می‌دهد که تغییرات زیادی پیدا کرده است. صندلی راننده قابلیت عقب رفتن اتوماتیک در هنگام خاموش کردن ماشین را داشت . مدتی ماشین را روشن نکرده بودم باتری خالی کرد بعد از باطری به باطری کردن و روشن کردن ماشین متاسفانه تنظیم عقب رفتن اتومات صندلی بهم خورده است. قیمت بازار جک S5 نیز حدود 2 تا 3 میلیون تومان از قیمت نمایندگی بیشتر است.

جک S5 اتوماتیک، مدل ۱۳۹۹

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی