بررسی شیر صافی برنجی، کاربرد ها و انواع آن در وب سایت اینرژی | کسری ساران

عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند روی قیمت این شیرآلات تاثیرگذار باشند. از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت این محصولات می‌توان به برند سازنده آنها، کیفیت ساخت، کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت این محصولات و همین‌طور اندازه و سایز آنها اشاره کرد. شیر صافی برنجی کیز ایران در بازار دارای دو گروه سبک و سنگین است، و از نظر تحمل فشار دارای گروه‌های مختلفی می‌باشد. شیر صافی برنجی در سایزهای مختلفی مانند 1/2، 3/4، 1، 11/4، 11/2، 2، 21/2، 3 و 4 اینچ تولید می‌شود. همیشه در سیستم های انتقال سیالات ذرات مختلفی شناور در سیال ها وجود دارد که وارد شدن این ذرات به داخل پمپها و سایر تجهیزات تاسیسات باعث وارد شدن صدمه می شود. شیر صافی چدنی معمولا در همه پروژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد چون فیلتر شدن سیالات ضروری است تا از ورود ناخالصی و ذرات ریز جلوگیری شود تا از آسیب به تجهیزات و پمپ‌ها جلوگیری شود.

آیا شیر صافی برنجی همان فیلتر است؟

شیر صافی برنجی در سایزهای مختلفی مانند 1/2 اینچ ، 3/4 ، 1 اینچ ، 11/4 اینچ ، 11/2 اینچ ، 2 اینچ ، 21/2 اینچ ، 3 اینچ و 4 اینچ تولید می شود. شیر صافی با متریال‌های گوناگون مانند بدنه چدنی، استیل، فولادی و… وجود دارد. اما نمونه‌های برنجی به ‌مراتب از دیگر متریال‌ها در شیرآلات صنعتی کاربردی‌تر است. در یک دسته‌بندی دیگر انواع شیر صافی برنجی در مدل‌های ساده و مدل‌های دارای بال ولو قرار می‌گیرند. نمونه‌های بال ولو دار از یک بخش کنترل عبور سیال برخوردار هستند و می‌توانند جریان عبور سیالات را تحت کنترل داشته باشند.

برای بررسی مشخصات شیر صافی توری دار و اطلاع از جزئیات قیمت آنها می‌توانید از فضای سایت اینرژی استفاده نمایید. اینرژی جامع‌ترین مرجع فنی و کامل‌ترین فضای مجازی برای فروش شیر صافی توری دار است. کربن استیل و استنلس استیل متریال‌های دیگری هستند که از آلیاژ آهن و مقدار قابل توجهی کربن ساخته شده‌اند و دارای خاصیت ضد زنگ و ضد خوردگی هستند. تفاوت کربن استیل و استنلس استیل در میزان کروم آن‌هاست که شکل ظاهری متفاوتی نیز به هر دو جنس داده است. شیر صافی جهت جلوگیری از ورود اجسام خارجی به داخل سیالات استفاده می شود. صافی فلنچدار با بدنه چدنی با پوشش رنگ و توری ضد زنگ گالوانیزه یا استیل برای جلوگیری از حرکت آشغال ها و قطعات شناور در سیال در مسیر حرکت سیال در لوله ها است.

محصولات پیشنهادی

برای این منظور از گیت توپی شکل مانند الگوی طراحی بال ولو کسری ساران استفاده‌ شده است. بخش کنترل دبی سیال همواره در سمت خروجی brass strainer valve پس‌ از قسمت فیلتراسیون شیر تعبیه شده ‌است. بسیاری از این شیرها فاقد بخش کنترل دبی هستند و فقط برای پاک‌سازی سیال کارایی دارند. وجود ذرات جامد و یا هر نوع ناخالصی در داخل سیال که قرار است از میان تجهیزات حساس عبور کند، عاری از اشکال نیست. لذا در طراحی هر فرایند برای جابه‌جایی هر نوع سیال نیاز به فیلتراسیون داریم.

  • در سال‌های اخیر مراکز و مجموعه‌های زیادی در سراسر کشور ایران تاسیس شده اند که به ارائه شیر صافی برنجی می‌پردازند.
  • در این شرایط کیفیت خرید این افراد تا میزان بسیار زیادی افزایش خواهد یافت.
  • دریچه این نوع شیرآلات از یک صفحه سوراخ دار یا صفحه مش برای حذف ذرات بزرگ تر از جریان فرآیند استفاده می کنند.
  • قراردادن فضای کافی در اطراف شیرآلات صافی نیز از اهمیت بسیار زیادی در زمان نصب‌کردن این محصولات برخوردار است که حتما باید توجه کافی به این مسئله داشته باشید.
  • برای خرید این شیرآلات می‌توانید از خدماتی که ما در فروشگاه اینترنتی خود برای شما فراهم کرده‌ایم استفاده کنید.
بررسی شیر صافی برنجی، کاربرد ها و انواع آن در وب سایت اینرژی | کسری ساران مقدار فشار کاری سیستم عامل تعیین‌کننده نوع شیر صافی برنجی است. این محصول از مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالایی برخوردار بوده و سطح آن در برابر لکه، خوردگی اسیدی، بازی و اکسایش مقاوم است. شیرهای صافی را می توان به عنوان یکی از اتصالات لوله تعریف کرد که به منظور تصفیه، فیلتر کردن یا جداسازی ماده جامد از مایع کاربرد دارند. شیرهای صافی جریان زباله های خطوط لوله مانند رسوب و زنگ زدگی را متوقف می نمایند و از تجهیزات و فرآیندها در برابر خرابی پیشگیری می کنند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی