بررسی مشخصات آلفارومئو جولیتا 2014 2017 | samandblog

دارا بودن یک گیربکس ۶ سرعته و کاملاً خودکار دو کلاچه و پدال پشت فرمان از دیگر قابلیت‌ها و امکاناتی است که این کمپانی ایتالیایی برای این خودروی محبوب و پرفروش خود در نظر گرفته است. این خودروها دارای چراغ مه شکن جلو و عقب بوده و صندلی‌های ردیف عقب آن‌ها هم تاشو هستند. جهت اجاره خودرو لوکس ازسایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. جهت اجاره خودرو ایرانی از سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. جهت اجاره خودرو در تهراناز سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید.

دایره‌هایی که بازهم حس و حال یک ماشین مسابقه‌ای قدیمی به ما می‌دهد. همیشه سقف‌های سانروف دار یکی از آپشن‌های موردتوجه خریداران خودروهای لوکس بوده است. تنها بخشی از سقف خودرو از سایر قسمت‌ها جدا می‌شد و سانروف در آن بخش تعبیه می‌شد.

ماشین کودک آلفا رومئو

با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. آلفا رومئو ریسینگ (۲۰۱۹)رئیسپاسکال پیچیمدیر تیمفردریک واسورکارکنانروث باسکامباریک گاندلینتیموتی گوئریناکسل کروسجولین سایمون-چاتمپسبیت زندرسیمون رستارانندگان مسابقات فصل ۲۰۱۹۷. برخی از قطعات به کار رفته در این خودروها به ویژه در بخش کابین از نوع پلاستیکی انتخاب شده و کیفیتی کاملا معمولی دارند. هرچند می‌توان گفت کیفیت این قطعات پایین نبوده و یا دوام آن‌ها کم نیست، اما با این حال ممکن است برخی از افراد را دغدغه‌مند و نگران کند.

دیدگاه کاربران

بسیاری از افراد به ویژه رانندگانی که تجربه کمتری دارند بر این باورند که خودرو آلفارومئو جولیتا از دید عقب کافی برخوردار نشده است . اگر تمایل به خرید خودرو آلفارومئوجولیتا مجله خبری خودرو سمند دارید باید به حساسیت‌های ویژه آن هم توجه داشته باشید. یکی از مهمترین معایب این خودروها برخورداری از گیربکس دو کلاچه‌ای است که خشکی بالایی هم دارد.

http://artofmarketing.irاین خودرو با مصرف سوخت درون شهری ۷.۸ لیتر در صد کیلومتر طراحی و تولید شده و مصرف سوخت برون شهری آن هم ۴.۶ لیتر در صد کیلومتر است. حجم باک این اتومبیل ۶۰ لیتری بوده و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار شده است. یکی دیگر از نکاتی که باید درباره این خودروی کوچک و لوکس ایتالیایی به آن توجه داشته باشید این است که این خودرو به صورت دو نفره طراحی و تولید شده و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست. بود قطعات خودرو و سختی تعمیر موتور پیشرفته از دیگر دلایلی است که آن را برای استفاده در ایران نامناسب می‌کند.

  • برخلاف میتو کاربرد این خطوط در جولیتا باعث شد ظاهر خودرو بهبود پیدا کند و بیشتر شبیه به یک اسپرت قدرتمند شود.
  • بخش جلویی بعنوان ویژگی متمایز کننده ی یک وسیله ی موتوری، خودرو و مدل آنرا در نگاه نخست قابل تشخیص مینماید.
  • تنها 8.2 ثانیه طول می‌کشد تا از حالت عادی به عمق صندلی خود بچسبید و از یک رانندگی نرمال و با آرامش به یک تجربه پر آدرنالین تغییر فاز دهید.
  • استفاده از موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو در این خودرو باعث شده که عملکرد خوبی در زمان کار داشته باشد.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی