بررسی مشخصات آلفارومئو جولیتا 2014 2017 | samandblog

در مجموع این خودرو سوپر اسپرت یک خودرو فوق العاده در رنج هم کلاس هایش است. این مجموعه پس از نیم قرن فعالیت و پیشتازی در زمینه اسباب بازی، اقدام به ارائه این خدمات در بستری جدید نموده است. این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد.

معایب آلفارومئو جولیتا

یکی از برندهای تولید کننده خودرو معتبر جهان که در سال های اخیر توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کند، آلفارومئو بوده است. شرکت آلفارومئو خودروهای خود را در مدل‌ های مختلف و برای مشتریان با نیاز‌های متفاوت تولید می‌ کند. خودرو آلفارومئو مدل استلویو در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و در بازار نیز از آن استقبال خوبی شده است.

دفتر مرکزی این شرکت هم اکنون در شهر تورین ایتالیا قرار دارد. خدمات پس از فروش خودرو آلفا رومئو در ایران نیز توسط شرکت ویراموتور (آلفارومئو ایران) انجام می پذیرد. مجله خبری خودرو سمند باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای آلفارومئو دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند.

مشخصات تولید کننده

خودرو آلفارومئو جولیتا به سنسور پارک هم مجهز شده و از سیستم تهویه مطبوع کاملاً اتوماتیک نیز بهره برده است. طراحی کابین خودرو هم دقیقا مانند قسمت عقبی خودرو از استراتژی ساده اما زیبا پیروی می‌کند. آلفارومئو میتو 2012 یکی از زیباترین طراحی‌های داخلی را داشت. در سرگذشت اسطوره ی میلانی ترکیب رنگ قرمز و مشکی در قسمت داشبورد و اطراف سیستم صوتی تصویری، ترکیبی زیبا بود که برای هر جوان اسپرت پسندی نه گفتن به آن سخت بود. در ادامه این بخش به بررسی کلی تجهیزات ایمنی به کار رفته در بخش‌ های مختلف خودرو آلفارومئو استلویو می‌ پردازیم. این خودروی لوکس ایتالیایی از سامانه کنترل دینامیک وی دی سی برخوردار بوده و به کیسه هوای مخصوص برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای مجهز شده است.

http://artofmarketing.irاین خودرو برای اولین بار در لندن رونمایی شد و طولی نکشید که جایگاه خود را در بازار نیز پیدا کرد. این خودرو را شاید بتوان مبدأ برخی از طراحی‌های آلفارومئو در خودرو جولیتا دانست. هرچند این طراحی‌ها در خودروهای بعدی آلفارومئو کاملاه پخته‌تر به نظر می‌رسید. از بسته‌های افزایشی موجود برا آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی می ‌توان به بسته‌های Sport و Driver Assistance Static و Driver Assistance Dynamic Plus اشاره کرد. این موتور در دو تیپ آلفارومئو استلویو استاندارد و آلفارومئو استلویو Ti نصب خواهد شد و مشابه نمونه موجود در آلفارومئو جولیا است.

  • اطلاعات آلفارومئو میتو نشان‌دهنده مصرف سوخت متعادل در این خودرو است این خودرو با مصرف میانگین 5.6 لیتری و مصرف شهری 7.4 لیتری در طی مصافت صد کیلومتری تقریباه مصرف مناسبی دارد.
  • نمای سانروف بیشتر نصیب سرنشینان جلویی خودرو می‌شد و چندان برای سرنشینان عقب خیری نداشت.
  • سرنشینان بزرگسال روی صندلی جلو به شرطی که کمربند ایمنی خود را بسته باشند، امنیت نسبتا بالایی دارند.
  • این مسئله در آلفا رومئو حقیقت دارد، چون آلفا یک برند اسپورت سنتی است که در آن بخش جلو هم جذاب و هم پرخاشگر به نظر میرسد، که نشانگر کیفیت و طراحی هالی و مهندسی حرفه ای است.
  • در زمینه امکانات نیز باید به شیشه های برقی، نمایشگر لمسی ۵ اینچی، رادیوی دیجیتال، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی، حافظه صندلی راننده، تودوزی چرم و …

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی