بهترین ماشین شاسی بلند | samandblog

ارتفاع بخش حمل بار این خودروها نسبت به مینی ون‌ها بیشتر است و این امر قرار دادن اجسام سنگین را در داخل خودرو دشوار می‌کند. متاسفانه شرکت های وارد کننده وسازنده خودروهای چینی یکبار مصرف که یکروزی با قسط وبی ضامن به مردم می‌فروختند حالا ارزش پیدا کردن که مفت نمی ارزد چرا خودروهای اروپایی را معرفی نمی کنید که قیمت آنها بسیار پایین تر از این چینی های یکبار مصرف است. بررسی رنگ و بدنه این خودرو هم با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری از آن لازم است، چراکه هرچه قیمت نسخه اتوماتیک آن بالاتر می‌رود، قیمت قطعات آن‌هم افزایش پیدا می‌کند و بنابراین خریدار نمونه دستی هم باید رقم بیشتری پرداخت کند. بنابراین اگر قصد خرید نمونه دستی از جک اس ۵ را داشتید حتما از کارشناسان «» استفاده کنید.

خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران

همچنین وجود امکاناتی مانند صندوق برقی هوشمند، سردکن صندلی جلو، ماساژور صندلی راننده و سیستم صوتی از برند Infinity این خودرو را برای کسانی که با داشتن امکانات رفاهی فراوان علاقه دارند بسیار جذاب می‌کند. البته کرمان موتور 3 آپشن بسیار مهم رادار تغییر لاین، رادار نقطه کور و رادار تصادف جلو به همراه ترمز اضطراری را از این شاسی بلند چینی پر امکانات و به‌روزرسانی شده حذف کرده است. پیشرانه این خودرو یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری با 156 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور است که این خودرو را در زمان بسیار قابل قبول 9.2 ثانیه برای یک خودروی 1600 کیلوگرمی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. گیربکس این خودرو نیز یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است که دارای تنظیمات اسپرت نیز هست. ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی از چری و دومین خودرو با پلتفرم T1X چری است.

http://artofmarketing.ir

می‌توانید ده‌ها مدل SUV از برندهای مختلف خارجی و با قیمت‌های متنوع را در بازار داخلی پیدا کنید؛ اما اگر به دنبال خرید ماشین های ایرانی شاسی بلند هستید، گزینه‌های شما محدودتر می‌شوند. با وضعیت فعلی قیمت خودرو در ایران، بسیاری از افراد امکان پرداخت هزینه بالای 1.5 میلیارد برای خودرو را ندارند. تویوتا تا پیش از C-HR مجله خبری خودرو سمند و پریوس، زبان طراحی ساده‌تر و متفاوتی داشت، اما این دو خودرو با ظاهری کاملاً متفاوت تولید شدند. استفاده از متریال عالی، طراحی بسیار خاص در ظاهر و کابین، آپشن‌های نسبتاً کامل، مصرف سوخت پایین و بازدهی بسیار خوب موتور از جمله موارد مثبت آن است که C-HR را به انتخابی مناسب هنگام خرید خودرو شاسی بلند تبدیل می‌کند.

بررسی مشخصات فنی فردا T5

قیمت فروش نمایندگی برای این خودرو در مرداد 1401 حدود 1,170 میلیون تومان خواهد بود. این طراحی به‌روز در کابین این خودرو نیز دیده می‌شود، با وجود صفحه پشت آمپر کاملاً دیجیتال و نمایشگری بزرگ در وسط داشبورد برای سیستم اطلاعات سرگرمی یا Infotainment فضای داخل کابین این خودرو را می‌توان در یک کلمه دلپذیر معرفی کرد. خودرو SWM G01 کراس‌اور کوچک و جمع و جور برند SWM است که با توجه به امکانات رفاهی و ایمنی فراوانی که ارائه می‌دهد در محدوده قیمتی خود رقیبی ندارد. این کراس‌اور جمع و جور دارای مصرف سوخت متوسط یکسان در تریم‌های IE و TE خود و میزان مصرف 9 لیتر در هر 100 کیلومتر و رنج حدودی 615 کیلومتر است.

کدام خودرو هزینه خرید کمتری دارد؟

اکثر این خودروها از پلتفرم دیفرانسیل جلو استفاده کرده و با گزینه AWD نیز موجود هستند. مدل‌های کامیون شکل از تنظیمات دیفرانسیل عقب استفاده می‌کنند و با گزینه 4WD هم موجود هستند. سیستم‌های هشدار خروج از خط در صورت حرکت به لاین دیگر بدون استفاده از راهنما، به راننده هشدار می‌دهند.

  • سیستم‌های هشدار خروج از خط در صورت حرکت به لاین دیگر بدون استفاده از راهنما، به راننده هشدار می‌دهند.
  • قیمت شاسی بلند ام وی ام X55 پرو در مرداد 1401 برای مدل اکسلنت 990 میلیون تومان و برای مدل اکسلنت اسپرت 1 میلیارد تومان می‌باشد.
  • البته همان‌قدر که هایما S7 از نظر ظاهری خوب و مناسب است، از لحاظ مشخصات فنی کمبودهایی دارد.
  • فناوری FCW یک هشدار بصری، شنیداری و یا لمسی برای اخطار دادن به راننده درباره برخورد قریب الوقوع با یک خودروی دیگر یا یک شی است.
  • چند مدل از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند هم محصول همین شرکت هستند که در ادامه به معرفی کامل آنها خواهیم پرداخت.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی