بهترین ماشین های شاسی بلند در ایران که سواری عالی دارند بلاگ دیوار | samandblog

این موتور نیرویی معادل ۲۷۱ اسب بخار قدرت و ۳۸۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که از طریق یک جعبه‌دنده ۵ سرعته اتوماتیک به‌علاوه دو عدد دیفرانسیل با قفل مرکزی به‌سوی هر چهارچرخ ارسال می‌شود. نسل چهارم تویوتا پرادو VXL در بازار ایران به دو تیپ آفرود و آنرود دسته‌بندی می‌شود. نسخه آفرود تویوتا پرادو چهاردر علاوه‌بر امکانات نسخه آنرود، دارای برخی تجهیزات اختصاصی نظیر سیستم مالتی‌ترین، دوربین جانبی دوطرفه، کرال کنترل و سیستم تعلیق سه حالته است. ام وی ام x55 یک خودرو شاسی بلند چینی دیفرانسیل جلو با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و قدرت 147 اسب بخار است که به کمک یک گیربکس 6 دنده دو کلاچه این خودرو را از حالت ثابت در زمان 10.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. بعضی نمونه‌های قدیمی‌ X3 به پیشرانه سه‌لیتری و سیستم دودیفرانسیل X درایو مجهزند؛ اما غالب مدل‌های واردشده در سال‌های اخیر، به‌دلیل محدودیت‌های قانونی از موتور دولیتری توربوشارژ بهره می‌برند. با بدنه‌ X3 یا X4 این خودروها ۲۴۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن‌ها ۶٫۵ ثانیه و نهایت سرعتشان ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت و میانگین مصرف سوختشان ۸ لیتر در صد کیلومتر است.

http://artofmarketing.ir

در بعضی از شرایط نیز مشتریان اجاره خودرو خواستار اجاره سالیانه ماشین بوده که بیشتر متقاضیان شرکت های بین المللی بوده که برای حمل و نقل مهمانان خود نیاز به خودرو شاسی بلند و لوکس دارند. همان‌طور که گفتیم H30 کراس یک خودروی شاسی بلند نیست، اما در کلاس اتومبیل‌های کراس اور قرار می‌گیرد و به همین دلیل در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم. H30 کراس خودروی چندان به‌روزی نیست، اما در مقایسه با سایر خودروهای تولید داخل، از امکانات و ویژگی‌های خوبی برخوردار است.

  • فردا SX5 در واقع همان Dongfeng X5 است که با نام متفاوتی در بازار ایران فروحته می‌شود.
  • اکثر نسخه‌های وارد شده از سانتافه در ایران به موتور MPi‌ یا تزریق غیرمستقیم سوخت مجهز هستند.
  • استفاده از متریال عالی، طراحی بسیار خاص در ظاهر و کابین، آپشن‌های نسبتاً کامل، مصرف سوخت پایین و بازدهی بسیار خوب موتور از جمله موارد مثبت آن است که C-HR را به انتخابی مناسب هنگام خرید خودرو شاسی بلند تبدیل می‌کند.
  • اگر به دنبال خرید ماشین شاسی بلند خاص و متفاوتی هستید که کیفیت ساخت بالایی هم دارد، خرید نیسان جوک می‌تواند این انتظار شما را برآورده کند.
  • در سال‌های اخیر به دلیل تغییر در سبک زندگی، علاقه مردم ما به سمت خرید ماشین شاسی بلند بیشتر شده است.

این خودرو در سال 2017 با نام Tiggo 5x وارد بازار چین شد و به دنبال آن در بازارهای دیگر (مانند روسیه، اکوادور، اسپانیا و…) با نام چری تیگو 4 ارائه شد. سیستم‌های کمکی راننده این شاسی بلند چینی شامل کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری و کنترل پایداری می‌شود. همچنین شاسی‌بلند چینی بورگوارد BX5 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است. قدرت این خودرو توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، به محور جلو و عقب، به کمک یک سیستم هوشمند دو دیفرانسیل ارسال می‌شود.

بررسی مشخصات فنی ریگان کوپا

اگر بخواهیم از گرانترین‌ها شروع کنیم , می‌توانیم نام خودروی ویرون و شیرون از کمپانی بوگاتی را نام ببریم . اکثرا یا خانواده هستند یا عاشق ارتفاع زیاد در سواری خودرو اما عده ای از جوانان هم عاشق جذابیت خودروهای بدون سقف هستند . در مقاله پیش از موتور های اتوبوس و نوع کارکرد آنها بسیار گفته‌ایم , بیایید در این مقاله با بررسی این 2 مدل , یک مدل همیشگی برای خود انتخاب کنیم . ضمن تشکر از یادآوری شما از سایر خودروها، خودروهای نام برده در این مقاله به روز رسانی خواهد شد و خودروهای بیشتری همانند هایما به آن اضافه خواهد شد. سیستم ایمنی کابین KMC K7 4 ایربگ، دو عدد ایربگ سرنشینان جلو و دو ایربگ جانبی است.

فیدلیتی، شاسی بلند 7 نفره صفرکیلومتر بازار!

تیگو 3 که در ایران با نام ام وی ام X33 عرضه شده، در واقع قبل از X22 به بازار آمد. نسخه‌های مختلفی از این خودرو تولید شده‌اند که فیس‌لیفت‌های متفاوتی هم دارند. مجله خبری خودرو سمند طراحی ظاهری نسخه‌های اولیه تعریف چندانی نداشت، اما در فیس‌لیفت سال 2010 و سال 2014 تغییرات اساسی در ظاهر این خودرو اعمال شد و سر و شکل مدرن‌تری به خود گرفت.

فضای مخصوص بار

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی