بهترین ماشین های شاسی بلند در ایران که سواری عالی دارند بلاگ دیوار | samandblog

اگر بخواهیم در بین محصولات جی‌ای‌سی پرفروش‌ترین خودرو این برند در چین را انتخاب کنیم، بدون هیچ شکی گزینه اول ما اس ۳ کامپکت است. همچنین تجهیزات رفاهی قابل‌ارائه برای این خودرو در سطح بالایی قرار می‌گیرد. ازلحاظ ظاهری هم‌وابستگی کمتری به سایر خودروها دارد و حتی می‌توان آن را به‌نوعی الگوی طراحی ناموفقی برای برادر بزرگ‌ترش یعنی اس ۵ دانست. بدون شک ماشین شاسی بلند امنیت بسیار مطلوب‌تری در برابر تصادفات رانندگی دارد . قیمت خودروی فردا تی 5 در مرداد 1401 در بازار 1,130 میلیارد تومان می‌باشد و تفاوت حدود 100 میلیونی با قیمت کارخانه دارد. این شرکت، برای پاس‌کردن استانداردهای آلایندگی سطح 6 چین، مجبور شد که در سال 2019 و با بهبود موتورهای این خودرو، نسخه به‌روز شده آنرا بسازد.

ارسال نظر

قیمت این خودرو در مدل دو دیفرانسیل ۲۰۱۷ در محدوده ۲۹۱ تا ۳۰۵ میلیون تومان است. این خودرو با امکانات خوب و مشخصات فنی به‌روزتری که دارد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند محسوب می‌شود. هایما S5 یک خودروی زیباست و خطوط روی بدنه آن جلوه خاصی به این SUV بخشیده‌اند. طراحی جلو پنجره و چراغ‌ها نیز اگرچه خیلی نوآورانه نیست، اما ظاهری تقریبا اسپورت به این خودرو می‌دهد. در بین تمام خودروهای چینی بازار ایران، می‌توان گفت که هایما S5 یکی از بهترین طراحی‌ها در بخش کابین داخلی را دارد.

جنسیس کوپه (Genesis Coupe) : هرآنچه باید درباره آن بدانید، مشکلات متداول، راهنمای خرید

کیا سورنتو از دیگر پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند در ایران می باشد که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. کیا سورنتو یک شاسی بلند راحت و جادار است تکان‌های بدنه آن در کمترین حد ممکن می باشد وانتخابی مناسب برای خانواده های پرجمعیت در سفرهای جاده ای به شمار می آید. سیستم تمام چرخ محرک با قابلیت پیش‌بینی و تشخیص قدرت مورد نیاز هر محور در مسیرهای خاکی، برفی یا حتی یخی، مجله خبری خودرو سمند رانندگی را با این شاسی بلند محبوب را آسان‌تر کرده است. همان‌طور که در متن اشاره شد، دو شاسی بلند 7 نفره یعنی فیدلیتی پرایم و کیا سورنتو در لیست کرایه خودرو ناواران قرار داده شده‌اند و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز، این خودروها را از ناواران اجاره کنند. ناواران موسسه‌ای است که امکان اجاره خودرو بدون نیاز به تضمین بانکی را در سراسر کشور برای مشتریان فراهم کرده است.

http://artofmarketing.ir

صندلی‌های عقب هایما S7 توربوشارژ دو تکه تاشو است و گرمکن صندلی این خودرو محدود به صندلی‌های جلو آن است. در سال 1396 پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی هایما S7 با یک موتور 1.8 لیتری توربوشارژ تعویض شد که منجر به افزایش عملکرد این خودرو شد. اتاق کابین ام وی ام x55 ویژگی‌هایی دارد که در بسیاری از خودروها چه چینی و چه اروپایی دیده نمی‌شود و آن داشتن دریچه‌های هوای نامتقارن در کابین، صفحه کیلومتر دیجیتال و ساعت هوشمندی که می‌تواند با تلفن همراه شما سینک و به آن متصل شود. این خودرو در آبان 1401 در بازار با قیمت 1,010 میلیون تومان معامله می‌شود. از امکانات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به داشتن رادار تصادف عقب و جلو، رادار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند، هشدار باز شدن در، کمکی ماندن در لاین و کمکی حرکت در ترافیک اشاره کرد.

  • میانگین مصرف سوخت این مدل با بنزین معمول در ایران، ۱۴ لیتر در صد کیلومتر است.
  • در نتیجه برای مشتریانی که به دنبال یک شاسی بلند 7 نفره آفرودی هستند، گزینه‌ای بهتر از سانگ یانگ رکستون G4 وجود ندارد.
  • در ایران نیز، مدل‌های دست‌دوم از محصولات مختلف تویوتا محبوبیت دارند؛ ولی با قیمتی بسیار گران‌تر از دیگر نقاط دنیا معامله می‌شوند.
  • ام وی ام X55 تولید سال 2017 است و اولین فیس‌لیفت خود را در سال 2020 تجربه کرده و در تابستان سال 1399 در اختیار چینی‌ها، قرار گرفته است.
  • این دو شرکت، شاسی بلندهای مختلفی (که عمدتا چینی هستند) را تولید یا مونتاژ می‌کنند و با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های وارداتی به فروش می‌رسانند.

در کنار مصرف سوخت مناسب و ترمزهای پرقدرت، اسپورتج در جاده‌های پر پیچ‌وخم عملکرد مناسبی نداشته است. این خودرو روی‌هم‌رفته انتظارات دوستداران خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کرده است. در این قسمت به معرفی برخی از بهترین امکانات رفاهی موجود در شاسی بلند چینی X55 پرو خواهیم پرداخت.

اجاره ماشین عروس لندکروز

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی