در خاتمه این کمپین، سهشنبه 15 اسفند در قالب مراسمی رسمی، با اهدای جوایز نفیسی از برترینها تقدیر شد. ضمن معرفی نفرات برتر، 3 طرح برتر که روی بدنه FX اجرا شده بودند به نمایش درآمدند.
در پایان این فراخوان هنری، فونیکس با تشکر از تمامی شرکتکنندگان، از خلاقیت و نوآوری آنها در ارائه طرحهای منحصر به فرد تقدیر کرد. این مسابقه نشان داد که هنر و فناوری چگونه میتوانند ترکیب شوند تا یک محصول جدید و متفاوت را خلق کنند. فونیکس امیدوار است که با اجرای این طرحهای برگزیده روی بدنه FX، بتواند الهامبخش هنرمندان خلاق و نوآور باشد. این برند همچنین به دنبال ادامه این گونه فعالیتهای هنری در آینده است تا فرصتهای بیشتری برای ابراز خلاقیت و نوآوری فراهم کند.
در ابتدای زمستان 1401 بود که بازار خودروی ایران، با محصول اسپرت و جوانپسند برند فونیکس آشنا شد. به دنبال یک سال حضور این خودرو در بازار کشور، فونیکس در یک نوآوری دیگر، علاقهمندان و طراحان خوشذوق را دعوت کرد تا با الهام از فلسفه آیندهگرا و مفهوم Art of Future در خلق این محصول، روی بدنه FX طراحی کنند.
در این مراسم، شاهد حضور FX در قالب یک خانواده بودیم. فونیکس قصد دارد در سال نو با نمونههای برقی (EV) و تمام چرخ محرک (AWD) را به اعضای خانواده FX اضافه کند که باید منتظر ماند و دید.
به دنبال فراخوان فونیکس، بالغ بر 300 نفر در این کمپین شرکت کردند و بیش از 500 طرح منحصر به فرد برای فونیکس ارسال شد. در پایان مهلت شرکت، 30ام بهمن در دانشگاه تربیت مدرس، طرحهای ارسالی به داوری اساتید برجسته هنر گذاشته و 10 طرح برتر انتخاب شدند.