تور آمریکا ارزان، نوروز، قیمت، پاییز، بهار، زمستان، تابستان، مجری مستقیم تور لوکس دور آمریکا نیویورک 1401 و 1402 2022 و 2023-irantoursguide

تور آمریکا ارزان، نوروز، قیمت، پاییز، بهار، زمستان، تابستان، مجری مستقیم تور لوکس دور آمریکا نیویورک 1401 و 1402 2022 و 2023-irantoursguide

در بازار چلسی شما می‌توانید گستره متنوعی از کالاهای ارزان قیمت و کارهای هنری نیویورکی را پیدا کنید. خیلی از مسافران در هر بار سفرشان یک بخش را انتخاب می‌کنند و از شهرهای آن قسمت از کشور دیدن می‌کنند؛ به خصوص وقتی در نظر بگیریم بعضی از ایالت‌ها در آمریکا به اندازه یک کشور بزرگ هستند. تور ایرانگردی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مسافرت بوده و می‌تواند خاطره‌های ماندگاری را در ذهن شما باقی بگذارد.

تأثیر انقلاب اسلامی در معماری، فرهنگ جمعی و پوشش مردم ایران را می‌توان تماشا کرد. اولا در هر فصل هر کدام از شهرهای دیدنی ایران جاذبه های خاص خودش را دارد که دیدن از آنها خالی از لطف نیست. در ثانی خدای بینهایت مهربان را بینهایت شکر انقدر اقلیم ها و شرایط متفاوت در این کشور آفریده که هر روز از سال میشود برای سفر برنامه ریزی کرد. حالا دلم می خواد ببرمت بندر عباس و اهواز و آبادان و شوشتر؛ طبق سلیقت، زمینی یا هوایی؛ یعنی دل شهر های فوق العاده دیدنی جنوب و جنوب غربی کشورمون تا تور ایرانگردی با قطار یا هواپیمای کاملی رو با هم تجربه کنیم. و کلی لذت ببریم از مردم خونگرم و جاهای دیدنی این شهرها که تکرار نشدنی هستند. خود شهر رو ببینیم دم دروازه قرآن که رسیدی صدای شادی رو می شنوی حال خودتم دیگه باید خوب شده باشه.

  • تقریبا هر شهری در این کشور گزینه‌هایی عالی برای خرید دارد، در نتیجه در سفرتان حتما بیرون بروید و بگردید؛ مطمئن باشید چه در یک بازار دست‌دوم فروشی یا یک فروشگاه کالاهای لوکس آن چه که به دنبالش هستید را پیدا خواهید کرد.
  • ایران به 31 استان تقسیم می‌شود و مرکز هر استان، پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهر آن استان به شمار می‌رود.
  • تور داخلی ارزان‌قیمت در هر آژانس هواپیمایی موجود است اما مورد اساسی و مهم، انتخاب ایرلاین یا پرواز داخلی و خارجی و هتل‌ها می‌باشد.

دوست داری باغ ارم رو ببینی باید صبح بری که تا عصر اون تو بچرخی و لذت ببری از این بهترین تور داخلی لحظه آخری که انتخاب کردی. سعدیه و حافظیه رو دیگه باید عصر بری اونجا مامن مردم اهل دله، غروب ها حال و هوای اونجا تغییر می کنن. بیا و امروز و عجله نکن همین جا بشینیم و ساز و آواز و شعر خوانی رو از دست ندیم.

هتل ۲ ستاره دیپلمات قشم

آفتاب، شن و فیلم؛ چیزهایی که باعث شده‌اند یکی از شهرهای آمریکا شهرتی افسانه‌ای در تمام دنیا پیدا کند، شهری که هر کسی که به تور آمریکا می‌رود دوست دارد از آن دیدن کند. بیرون‌گردی خود را از پشت‌بام هتل اروین شروع کنید، جایی که می‌توانید منظره‌ای همه‌جانبه از شهر را ببینید. بعد از آن، همه جای شهر را بگردید، از اقیانوس تا کوهستان‌ها و هر آن چه که در این بین قرار گرفته‌اند. خود را آماده کنید، چرا که ترافیک مشهور این شهر قرار است از سرعت‌تان برای دیدن و گشت و گذار بکاهد؛ اما نگران نباشید، این شهر کلی جا برای توقف و استراحت دارد.

جاذبه های گردشگری ایران :

سواری ماشین کابلی، شرکت در یک تور یک روزه بازدید از جزیره آلکاتراز، عبور از پل گلدن گیت و خندیدن به شیرهای دریایی بانمک و تپل در پارک ماهیگیر تنها بخشی از جذابیت‌های این شهر برای گردشگران هستند. البته برای پایین آوردن قیمت تور آمریکا خود همیشه گزینه فست فود را در اختیار دارید. شاید سالم‌ترین گزینه‌تان نباشد، اما اگر بودجه محدودی برای سفرتان دارید یا جایی را پیدا نکردید که باز باشد، می‌توانید به سراغ رستوران‌هایی مانند مکدونالدز و ساب‌وی بروید و از خوردن یک وعده غذای ارزان و پر و پیمان لذت ببرید. به یاد داشته باشید که مالیات عموما در لیست قیمت‌های رستوران‌ها لحاظ نشده است و در آخر در صورتحساب اضافه می‌شود. در ضمن انعام دادن در آمریکا بسیار متداول است؛ انعام معمولا 10 تا 20 درصد مبلغ صورتحساب است. برای ایالت‌های شمالی آمریکا، پاییز همراه خود رنگ‌های زیبای پاییزی را می‌آورد.

این هتل‌ها در خروجی‌های بین ایالتی و بیرون شهرهای بزرگ و کوچک قرار دارند؛ اقامت در این هتل‌ها تجربه خیلی مجللی نخواهد بود اما شما عموما به امکانات پایه‌ای مانند تخت، صبحانه، سرویس بهداشتی اختصاصی و پارکینگ رایگان دسترسی خواهید داشت. در ماه سپتامبر از شلوغی جمعیت گردشگران تابستانی کاسته می‌شود و قیمت تور آمریکا دوباره پایین می‌آید. در این ماه در ایالت‌های جنوب شرقی توفان‌ها متداول‌تر می‌شوند؛ هر چه به سمت غرب پیش بروید، احتمال وقوع توفان کمتر می‌شود و دمای هوا همچنان دلپذیر است.

تور ایرانگردی فرصتی برای آشنایی با قدیمی‌ترین تمدن بشری با فرهنگ و تاریخی غنی است. حتی اگر سالیان سال در ایران زندگی کرده باشید، ممکن است با جنبه‌های مختلف تاریخ، فرهنگ، تمدن و هنر ایرانی آشنا نباشید. برای آشنایی بهتر با ایران و جاهای دیدنی ایران و بهترین مقاصد با تور شهرهای ایران این مقاله از سفرهای دنیاگردی آریا را تا انتها مطالعه کنید.

لازم است که در سفرهای داخلی حداقل یک ساعت و نیم پیش از پرواز و در سفرهای خارجی 2 ساعت پیش از پرواز در فرودگاه حاضر باشید. در اغلب مواقع مبلغ پرداختی تور، شامل بازدید از چند مرکز گردشگری می شود که حتما در توضیح جزئیات تور آورده شده است. با این همه برای بازدید از تمام مقاصد گردشگری مورد نظر خود، باید هزینه جداگانه در نظر بگیرید. به این شکل می توانید مقایسه ای هوشمند میان تورهای مختلف انجام داده و تور گردشگری مناسب خود را از میان آن ها انتخاب کنید.

تور قشم

این شهر معجونی شگفت‌انگیز از فرهنگ‌ها، محله‌ها، زبان‌ها و سبک‌های خاص شخصی است؛ یک پیاده‌روی در هر خیابانی در محله منهتن همواره یک تجربه اعجاب‌انگیز و فراموش‌نشدنی را برای شما در تور آمریکا به یادگار خواهد گذاشت. ساختمان‌های قدیمی و کلاسیک شانه به شانه‌ی ساختمان‌های فوق مدرن مانند هودسون یاردز قرار گرفته‌اند، ساختمان‌های مدرنی که هویت شهر را دهه به دهه برای ساکنانش و همچنین Persian Natural Tourism بازدیدکنندگان به‌روز می‌کنند. خوشبختانه آمریکا گستره متنوعی از گزینه‌ها در بحث هتل، غذا خوردن و جابه‌جایی را دارد، در نتیجه می‌توان گفت داشتن یک تور ارزان آمریکا آن چنان دور از دسترس نیست.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی