تیزر جدیدی از رنو کاردیان 2024 منتشر شد

اگرچه اطلاعات زیادی از نظر طراحی و مکانیکی منتشر نشده، ولی پیشرانه خودرو از دو نسخه 1.0 لیتری توربو بنزینی سه‌گانه ساخته شده‌اند و نیرو از طریق یک جعبه دنده شش سرعته یا متغیر پیوسته (CVT) به چرخ‌های جلو می‌رسد.

موتور قدرتمند و هندلینگ مناسب از ویژگی‌های بارز یک خودروی شهری محسوب می‌شوند. در تصاویر به نظر می‌رسد که رنگ بدنه نیز نارنجی باشد. شایعات حاکی از آن است که کاردیان می‌تواند نسخه‌ای از نسل سوم رنو ساندرو باشد که از سه موتور 1.0 لیتری سه سیلندر بنزینی بهره می‌برد.

از نظر ظاهری، خودرو کمی متفاوت به نظر می‌رسد؛ چرا که طول آن 163.3 اینچ برآورد شده است. با این حال، این امکان نیز وجود دارد که با همان طراحی خودروی داچیا ساندرو استپ وی روبرو شویم. رنوی جدید فاصله زیادی از سطح زمین دارد و هر آنچه را که از یک کراس‌اوور جدید انتظار دارید را برآورده می‌کند.

درب عقب این مدل مانند اکثر شاسی‌بلندهای کوچک این روزها شکلی محدب دارد. رنو می‌گوید که لوگوی کاردیان نشان‌دهنده «محافظت و استحکام» است و «نشاط و چابکی» را نیز تداعی می‌کند.

اندازه انتخابگر دنده گیربکس اتوماتیک اکنون کوچکتر شده و طراحی زیباتری دارد. پره‌های پایینی فرمان حاشیه‌های فلزی دارند. گفته شده که سگمنت B به چند حالت رانندگی مجهز شده و یک نمایشگر لمسی 8 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی دارد.

اخیرا تیزر جدیدی از خودروی جدید رنو کاردیان 2024 منتشر شده که در آن، با کابینی بسیار مدرن روبرو می‌شویم. در این کابین، نمایشگری هوشمند به چشم می‌خورد و کاربر قادر است رنگ نور محیطی را در قسمت بالای درب جلو تغییر دهد.

رنو قصد دارد کانسپت جدید خود را برای اولین بار در تاریخ 25 اکتبر در ریودوژانیرو رونمایی کند. کمپانی اعلام کرد که خودروی جدید رنو کاردیان ابتدا در آمریکای لاتین به فروش می‌رسد و سپس به سایر بازارها در خارج از اروپا عرضه خواهد شد. نظر شما درباره خودروی جدید رنو چیست؟ فراموش نکنید که نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. همچنین برای اخبار بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.


منبع: https://charkhan.com/151020/%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%86%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86-2024-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF/

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی