جک، لیست انواع خودروهای جک خودرو | samandblog

جک s5 در سربالایی ها و مسیر هایی که ناهموار هستند عملکرد مناسبی را دارا می باشد و حتی در مواقعی که از کولر خودرو استفاده می شود، حتی کوچکترین افتی در قدرت موتور احساس نمی شود. به طور کل می‌توان اظهار داشت که گرچه کیفیت متریال کابین جک اس۵ اندکی نسبت به رقبا پایین‌تر به نظر می‌رسد اما از لحاظ جادار بودن و سبک طراحی توانسته نظر مثبت مشتریان این گونه کراس اوورهای نه چندان گران قیمت چینی را نسبت به خود جلب سازد. طرح متمایز و عمودی دریچه‌های تهویه میانی داشبورد به علاوه شمایل اسپرت غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار پشت آن از جمله نقاط قوت و نسبتا تاثیر برانگیز نمای داخلی جک اس ۵ به شمار می‌رود. کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کابین و داشبورد نیز گرچه از نوع مرغوب نیست اما با این حال می‌توان در این رنج قیمت نمره نسبتا قابل قبولی به آن اعطا کرد.

  • صندلی راننده قابلیت عقب رفتن اتوماتیک در هنگام خاموش کردن ماشین را داشت .
  • اما مهم ترین تفاوت نسخه ی اتومات نسبت به نسخه دنده ای، جعبه دنده ی آنها است.
  • با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.
  • همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.
یه مطلبی رو هم بگم فکر اینکه این ماشین یه ماشین چینی هست و ارزش خرید نداره رو از ذهنتون خارج کنید و ازش لذت ببرین . با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید. 70 درصد از بدنه با استفاده از فولاد آبدیده تولید شده و به همین دلیل شاهد استحکام، کیفیت و زیبایی بالایی در جک اس 5 هستیم. طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب 4475، 1840 و 1680 میلی‌متر هستند، ابعادی که جک اس 5 را به یک غول شهری تبدیل می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار، شرایط فروش و جدیدترین محصولات کرمان موتور در خبرنامه عضو شوید.

حواله جک S5 تحویل 1402/3

آپشن هایی که در کابین جک s5 قرار دارد یکی از نقاط قوت این ماشین به حساب می آید. آپشن هایی که در جک s5 اتوماتیک قرار دارد بیشتر از نسخه دنده ای این خودرو و این آپشن ها باعث میشوند نسخه اتوماتیک جذابیت بیشتری نسبت به نسخه دنده ای این خودرو داشته باشد. برای وارد شدن به کابین این خودرو میتوانید فقط با فشردن دکمه ای که روی درب ماشین قرار دارد درب ماشین را باز کنید و به کابین وارد شوید.

http://artofmarketing.irجک S5 با پیشرانه های 2 و 1.8 لیتری به بازارهای جهانی عرضه شده که گویا نمونه 2 لیتری آن وارد بازار شده. پایگاه خبری اقتصادآنلاینمیباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. بازنشر محتوا بدون اشاره به منبع، غیرمجاز و حق car.ir برای پیگیری از طریق DMCA محفوظ است. این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

جک S5 گزینه محبوب به دلیل طراحی زیبا و مدرن

دومین نکته ای که احساس رضایت به شما میدهد موتور قدرتمند این خودرو می باشد که با کمک توربوشارژ نیروی کافی را برای اینکه این شاسی بلند که وزن آن 1545 کیلوگرم می باشد بتواند حرکت کند تولید می کند. کابین جک s5 بسیار راحت می باشد و به دلیل این که موتور به خوبی عایق بندی شده است صدای کمی از موتور به داخل کابین وارد می شود. مجله خبری خودرو سمند سیستم تعلیق این خودرو عملکرد خوبی دارد و سیستم تعلیق مک فرسون در چرخ‌های جلو و مستقل چند بازو در عقب، ضربات را جذب می‌کنند و در وضعیت خوبی قرار دارند. خودرو های ساخته شده توسط کمپانی JAC به سیستم های ایمنی مختلفی مجهز هستند به دلیل اینکه این ماشین ها بتوانند حس اطمینان و امنیت را به سرنشینان این ماشین القا کنند.

جک،جی 5،1800 مدل 95

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی