حفاظ شاخ گوزنی ⭐️ لیست قیمت 13 بهمن 1401-فورژ مدرن

با توجه به سفارش های زیادی که از نصب حفاظ شاخ گوزنی در اپلیکیشن وم سرویز ثبت می شود، این سرویس به صورت ویژه راه اندازی شده است. پس از ثبت سفارش، هماهنگی برای اندازه گیری حفاظ دیوار حیاط انجام می شود. برای رنگ های خاص از قبل هماهنگ کنید زیرا رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی کوره ای است و دستی انجام نمی شود. تراکم نرده های حفاظ، ارتفاع و عرض سازه،متراژ دیوار و کیفیت پروفیل سازه روی قیمت ها تاثیر می گذارد. هزینه ای که برای ساخت حفاظ شاخ گوزن می پردازید در قبال آرامش و امنیت خانواده بسیار مقرون به صرفه است. قبل از هر چیز توجه شما را به انواع حفاظ روی دیوار و نام های رایج بهترین نرده روی دیوار در بازار جلب میکنم.

نرده حفاظ نیزار در رنگ و مدل های مختلفی در ایران سازه تولید می شود شما می توانید برای امنیت ساختمان خود یکی از این طرح ها را برای خود برگزینید. نرده دیوار برای ویلا با طرح ها و مدل های شیک که دارد، سبب می شود تا نمای ساختمان شما زیبا نشان داده شود و در عین حال امنیت آن نیز حفظ شود. ممکن است برخی افراد خرید نرده دیوار برای ویلا را بیهوده بدانند.

چرا حفاظ شاخ گوزنی بهترین حفاظ دیوار است ؟

زیرا هر یک از ان ها به نوبه خود امنیت مناسبی در محل مورد نظر ایجاد خواهند کرد. شما می توانید این حفاظ ها را در دو رنگ سفید و مشکی در بازار مشاهده کنید که با توجه به دکوراسیون کلی آپارتمان شما نمونه مناسبی از آن تهیه شده و استفاده می شود. دلیل نام‌گذاری این حفاظ‌ها بخاطر شباهت زیاد آن‌ها به شاخ گوزن بوده است. حال پیشنهاد ما در چنین مواقعی حتی اگر کارفرمایان توانایی مالی برای اجرای حفاظ در ارتفاع های مختلف را داشته باشد این است که حداقل ۱ متر و حداکثر ۲ متر از حفاظ در نقاط پله ای بصورت شیبدار اجرا گردد.

این شرکت متشکل از واحدهای نورد کاری گرم و سرد کارگاه تولید، فرفورژه، آهنگری، واحد برش و خم کاری، واحد جوش کاری – انبارداری و نقاشی با سیستم الکترو استاتیک مجهز می باشد. شرکت تک حفاظ با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه همواره متعهد به کیفیت و خدمات به مشتریان بوده و در همین راستا توانسته با انجام بیش از ۱۰۰۰ پروژه در تهران و سایر استان ها افتخار خدمت رسانی به مردم عزیز را داشته باشد. باید توجه داشته باشیم حفاظی را انتخاب کنیم که در مرحله اول دارای ارتفاع کافی (حداقل 75 سانتی متر) باشد و عرض آن (حداقل 50 سانتی متر) باشد که تمام سطح دیوار را پوشش داده و تا متجاوزان نتوانند از آن عبور کنند.

درست مانند تمامی قسمت‌های دیگر نمای ساختمان، رنگ‌آمیزی حفاظ شاخ گوزنی نیز بسیار حائز اهمیت است. رنگ‌آمیزی حفاظ شاخ گوزنی، جدای از زیباسازی نمای ساختمان، از زنگ زدن و خوردگی نرده شاخگوزنی جلوگیری کرده و باعث افزایش دوام و طول عمر آن می‌شود. این محصول در رنگ‌های مختلف و با توجه به نمای ساختمان، نصب و استفاده می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی مراحل ساخت آن را نیز بررسی می کنیم.

حفاظ شاخ گوزنی ⭐️ لیست قیمت 13 بهمن 1401-فورژ مدرن

گذشتگان ما نیز برای حفاظت از خانه هایشان، از بوته های خار استفاده می کردند. چه بسیار کوشک ها و قلعه هایی که با کندن خندق های پر خار، از شر دشمن ها در امان مانده بودند. استفاده از آهن موجب افزایش طول عمر و همچنین کیفیت نرده روی دیوار شده است.

قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم

پس باید به خاطر داشت که دو خصوصیت مهم و اساسی نرده دیوار حیاط استحکام بالا و عامل بازدارنده قوی و خطرناک است، درواقع داشتن هم‌زمان این دو خصوصیت می‌تواند حفاظ روی دیوار حیاط را مطمئن‌تر سازد. باید در نظر داشت که تنها این دو خصوصیت نمی‌تواند کافی باشد و پارامترهای دیگری همچون رنگ و مدل جزء خصوصیات نرده دزدگیر روی دیوار محسوب می‌شوند که در زیبایی حفاظ‌های روی دیوار مؤثر هستند. اگر فقط به خصوصیاتی همچون استحکام و تأمین امنیت توجه شود و زیبایی مدنظر نباشد آنگاه مکان تجاری یا مسکونی بیشتر شبیه به یک محیط نظامی یا یک محیط محبوس شده می‌شود ازاین‌رو حتماً باید به مدل‌های متفاوت نرده دیوار حیاط توجه شود و با توجه به سبک آن مکان بهترین حفاظ روی دیوار انتخاب شود. فرفورژه علاوه بر نرده های راه پله و نرده های حفاظ پنجره ها، در ساخت نرده دیوار نیز کاربرد دارند. نرده های فرفوژه دارایطرح‎های متنوع و متفاوتیبوده و در عین زیبایی قوی و مقاوم هستند. معمولاً نرده حفاظ دیوار فرفورژه نیاز به نگه‌داری و رسیدگی دائمی دارد، به‌طوری‌ که هر سه یا چهار سال باید نقاشی شود.

  • شما میتوانید نرده کشی روی دیوار را روی دیوار و وانگهی روی فنس ها و پنجره ها مورد استعمال قرار دهید و قابلیت نصب روی فضا های دیگر را نیز دارند.
  • در اینصورت معنی آن این است که گناهکاری انسان نزد خدا اعتباری ندارد و خداوند همه گناهان را می‌بخشد (ان الله یغفر الذنوب جمیعاً انّه هو الغفور الرحیم، الزمر ۵۳).
  • کرکره برقی بعنوان درب ورودی و درب دوم پارکینگ و مغازه و موارد دیگر بسیار کارآمد می باشد.
  • نرده دیوار برای ویلا با طرح ها و مدل های شیک که دارد، سبب می شود تا نمای ساختمان شما زیبا نشان داده شود و در عین حال امنیت آن نیز حفظ شود.
  • اینکه قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار مناسب تر میباشد.

حتی با فرض برش نیز سارق می بایست تعداد بسیار زیادی از آنها را با هم برش دهد تا فضای کافی برای عبور خود را به وجود آورد. در عمل این کار نیاز به زمان بسیار زیادی است و عملا غیر ممکن می باشد. همین ویژگی باعث شده است که کلا سارق را از هر گونه اقدام منصرف سازد. برای مطلع شدن از قیمت های جدید نرده حفاظ شاخ گوزنی با ما تماس بگیرید.

با نصب درست حالت پلکانی دیوار از بین نخواهد رفت و بر زیبایی آن افزوده می شود. حفاظ شاخ گوزنی در هر صورت و هر نوع از دیوار ها با هر نوع روکش سنگی و چوبی قابل استفاده است. منظور از روکش همان نمای سنگ، سیمان، ام دی اف یا هر نوع روکش دیگری هستند. درباره انتخاب بهترین نوع حفاظ شاخ گوزنی و معرفی آن باید به کیفیت و سایر اجزایی که قبل تر در خصوص هر یک توضیحات کاملی داده ایم بپردازیم. حفاظ شاخ گوزنی که خیلی قبل تر، از سیم های خاردار به منزله محافظ های روی دیوار استفاده می شود. باید توجه داشته باشید که وزن زیاد لزوما به معنی امنیت بیشتر نیست.

اما ممکن است نتوانید به اندازه 100 متر شاخ گوزنی که دارای مدل، طرح، رنگ و تراکم یکسان باشد دست پیدا کنید. این امر سبب دو یا چند تکه شدن حفاظ ویلای شما خواهد شد که تا حدی باعث کاهش ایمنی آن می‌گردد. علاوه بر مسائل ایمنی، این امر سبب خواهد شد تا به نمای ویلای شما نیز آسیب وارد شود. اگر بنا به هر دلیلی قصد دارید از شاخ گوزنی دست دوم دیوار استفاده کنید، باید از سلامت کامل محصول و وجود یک مدل شاخ گوزنی به اندازه مورد نیاز، مطمئن شوید. همچنین قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم دیوار باید در مقایسه با مدل نو به قدری پایین تر باشد که ارزش صرف نظر کردن از خرید شاخ گوزنی جدید را داشته باشد. نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی در تهران که سارقان از آنها برای دستبرد زدن به یک ساختمان استفاده میکنند.

نرده حفاظ روی دیوار باغ مصالح و تجهیزات ساختمان شیراز، دباغ خانه دیوار-فورژ مدرن

البته باید به ویژگی های هر کدام از این نوع نرده ها توجه داشت تا بتوان بهترین حفاظ دیوار را فراهم آورد. مدل های مختلف نرده روی دیوار این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید نسبت به شرایط منزل و یا محیطی که نرده را برایش در نظر دارید با دست باز انتخاب مناسبی داشته باشید تا حفاظ مناسبی را انتخاب کنید. قیمت نرده روی دیوار به عواملی همچون ضخامت میلگرد در نرده های نرده ، ارتفاع و تراکم حفاظ، نوع جوشکاری و نوع رنگ مورد استفاده در نرده بستگی دارد. شما می‌توانید به صورت رایگان با کارشناسان مرکز آهن درباره نصب نرده مشورت نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای منزل مسکونی یا محیط مورد نظر داشته باشید. نصب حفاظ روی دیوار حیاط نیز از مواردی است که سبب ایجاد امنیت دو چندان برای مناطق عمومی و هم چنین مکان های خصوصی(باغ و ویلا) خواهد شد. حفاظ روی دیوار به تمامی انواع حفاظ‌هایی که روی دیوار قرار میی‌گیرند گفته می‌شود.

بنابراین برای ایجاد یک محیط آرام و امن، استفاده از حفاظ مناسب برای دیوار حیاط امری ضروری است. حفاظ و نرده نخل مرداب به دلیل ظاهر منحصر به فردی که دارند، برای دیزاین دیوار محوطه بسیار مناسب هستند. این نوع حفاظ‌ها در ردیف‌های یک متری تا ارتفاع 110 سانتی‌متر اجرا می‌شوند. حفاظ نخل مرداب در مقایسه با حفاظ‌های دیگر دارای عرض کم و شلوغی و تراکم بیشتری است. این نوع حفاظ‌ها به دلیل تضمین امنیت بالا، دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند. شما می‌توانید با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای آن‌ها را خریداری نمایید.

با استفاده از تصاوير دو بعدي شبيه به عکس هوایي با ترسيم مشخصات تاج درختان فرم باغ مورد بررسي قرار مي گيرد و جهت مطالعه استواري و ثبات گياهي، نقشه اي در ارتفاع مقطع بن درخت، جهت قرائت ساختار گياهي باغ ترسيم مي گردد. تصاوير سه بعدي به صورت پرسپکتيو و اگوزونومتري جهت قرائت گذشته و آينده باغ، بعد از طراحي حفاظتي مورد استفاده قرار مي گيرد (تصاوير 9 و 10). زمان تحویل انواع حفاظ در شرکت آهن سازه از مرحله عقد قرار داد و بعد از واریز بیعانه حدود ۳ الی ۴ روز کاری میباشد.

حفاظ روی دیوار لیست قیمت آبان 1401 پرداخت اقساطی حفاظ دات کام-فورژ مدرن

از رایج ‌ترین حفاظ هایی که در شهرها مورد استفاده قرار می ‌گیرد، حفاظ شاخ گوزنی است که به علت شباهت زیاد این طرح با شاخ های گوزن با این نام شهرت پیدا کرده و جزء طرح های زیبا قرار می گیرد. قیمت این مورد با توجه به تعداد شاخه ها و ارتفاع حفاظ مشخص می گردد و با استفاده از یک رنگ آمیزی جذاب یا دو رنگ زیبایی آن دو چندان می ‌شود. در حفاظ بوته ای خارها به صورت نامنظم است و هرکدام به جهتی متفاوت رشد کرده می باشد که با ایجاد این شبکه خاری عبور را غیر ممکن میسازد.

این مدل حفاظ دیوار نیز به ارتفاع بلندش معروف است که همین امر امکان ورود را تا حدودی غیر ممکن میسازد. یک گزینه‌ی مناسب دیگر نیز ارتباط گرفتن با تیم پشتیبانی ماست تا شما را قدم به قدم تا خرید مناسب‌ترین حفاظ روی دیوار حیاط را تهیه کنید. تیم پشتیبانی ما از اولین مرحله‌ دادن اطلاعات و قیمت حفاظ تا آخرین مرحله همراه شماست. قیمت نرده حفاظ روی دیوار به عوامل مختلفی مثل نوع حفاظ، تراکم آن، متراژ مورد نیاز کارفرما و نوع جوشکاری و وزن آن بستگی دارد. برای نصب حفاظ روی دیوار ابتدا با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید مشاوره بگیرید و پس از انتخاب حفاظ کارشناسان ما در اسرع وقت برای نصب نرده روی دیوار شما در محل شما حاضر خواهند شد .

حفاظ بالای دیوار بوته ای دیوارهای بلند را می توان، غیرقابل نفوذ و ایمن کرد و هم چنین برای حفاظ روی دیوار حیاط به دلیل درهم تنیدگی فراوانی که دارد بسیار مناسب است. حال که امروز از انواع نرده های روی دیوار استفاده می شود باید خیالمان از به سرقت رفتن اموالمان راحت باشد ولی فقط با استفاده از نرده روی دیوار نمی توان امنیت صد درصدی خانه شما را تامین کرد و نیاز به محافظ های دیگر نیز هست. نرده ها جز وسایل مصرفی نیستند که قابل تعویض باشند پس برای همین باید به گونه ای انتخاب شود که یکبار برای همیشه برای آن هزینه کرد جنس حفاظ، ارتفاع نرده و تراکم شاخه ها از ویژگی هایی برای تعیین قیمت نرده اهنی محسوب میشوند. حفاظ روی دیوار حفاظ روی دیواراز بهترین موانع برای دزدان می باشد و از راه های عالی برای حفظ امنیت یک آپارتمان است.

دیوار‌ه های بیرونی، به‌عنوان اولین سنگر در برابر سرقت، مهمترین عنصر امنیت ویلاها به شمار می‌روند، چرا که اولین سد سارقین برای شروع سرقت به حساب می‌آیند. با استفاده از حفاظ‌های مناسب، به خصوص حفاظ شاخ گوزنی، می توان این امنیت را بالا برد و چه بسا سارقین را از این عمل پشیمان کرد. وجودنرده آهنی دیواربه عنوان یک سد مستحکم در برابر هر گونه سارق یا مزاحم دیگری در آپارتمان های مختلف مسکونی و اداری – تجاری به خوبی حس می شود.

محصولات مرتبط

به طور کلی اگرچه کارآیی حفاظ شاخ گوزنی از حفاظ سرنیزه ای بیشتر می باشد، اما در برخی موارد خاص، مثل زمان هایی که دیوارهای ساختمانی بسیار کوتاه هستند، حفاظ سرنیزه ای گزینه بسیار مناسبی برای افزایش ارتفاع خرید حفاظ شاخ گوزنی دیوار می باشد. اگرچه ممکن است به طور کلی آنها را ” حصار شاخ گوزنی ” نامیده شوند، اما نشان می دهد که آنها به طور خاص برای نرده ها طراحی شده اند، شاخ های بالای حصار را می توان اغلب در امتداد بالای دیوارها یا در نمای ساختمان ها یا دروازه ها استفاده کرد. آنها حتی می توانند به حصارهای امنیتی موجود اضافه شوند تا امنیت محیطی موجود شما را تقویت کنند. حفاظ شاخ گوزنی را می توان به عنوان حفاظی برای پنجره های مسکونی یا دفاتر اداری استفاده کرد.

  • یکی از آنها که متخصص باز کردن درب های ضد سرقت می باشد مشغول ضربه زدن به اطراف قفل درب خانه شده و نفر بعدی به نیم طبقه بالا رفته تا اگر همسایه بالایی متوجه صدا شده بتوانند فرار کنند.
  • حفاظ شاخ گوزنی نوع پر استفاده ای از حفاظ های آهنی میلگردی دیوار با رنگ کوره ای استاتیک و روغنی در کارخانه تولید حفاظ شاخ گوزنی است که به دلیل شباهت بسیار زیاد این نوع حفاظ پر تراکم به شاخ گوزن نام حفاظ شاخ گوزنی را برای آن انتخاب کرده اند.
  • هنگامی که مصرف کنندگان در محل زندگی و یا کار خود نباشند با کمک حفاظ های شاخ گوزنی می توانند اطمینان داشته باشند که امکان سرقت از محل زندگی و کار آنها وجود ندارد.
  • تراکم حفاظ شاخ گوزنیسبب افزایش ضریب امنیت یک نرده حفاظ در برابر ورود افراد غیر مجاز حتی با استفاده از ابزار می گردد .

کارخانه شاخ گوزنی با ایده از شاخ‌ های گوزن تولید این محصول را آغاز نمود. درواقع کارخانه شاخ گوزنی می‌تواند علاوه بر محافظت از منزل و محل کار شما، جلوه زیبایی به نمای ساختمان بدهد. کارخانه شاخ گوزنی توانسته است با ایجاد این نرده ها بدون خرابی ساختمان به کار خود ارزش بیشتری بدهد.

حفاظ شاخ گوزنی برای پارکینگ

نرده روی دیوار تولید شده توسط حفاظ صنعت طبق اخرین متد موجود در بازار و همچنین با در نظر گرفتن ضریب امنیتی بالا جهت بر آورده کردن آرامش برای شما مشتریان عزیز طراحی و ساخته میشود . با اطمینان به محصولات تولید شده توسط حفاظ صنعت و خرید این سازه ها امنیت و زیبایی را به ساختمانهای خود هدیه کنید. حفاظ صنعت بهترین تولید کننده تخصصی انواع نرده روی دیوار آمادگی خود را جهت همکاری با ارگانها ،شرکت ها،کارخانه جات و سایر مکانهایی که جهت ایجاد امنیت نیاز به نصب حفاظ روی دیوار دارند اعلام مینماید. یکی از انواعحفاظ‌های روی دیوارحیاط حفاظ شاخ گوزنی است که جزء معروف‌ترین و پرفروش‌تریننرده دیوار حیاطبه‌حساب می‌آید.

نرده دیواری شاخ گوزنی کرج یک نمونه باکیفیت است که علاوه بر شهروندان این شهر، بسیاری از ساکنان شهرهای اطراف، مخصوصا ساکنان استان البرز، از آن جهت افزایش ایمنی و حراست از املاک خود استفاده می‌کنند. به عنوان مثال قیمت هر متر شاخ گوزنی کرج در مقایسه با تجهیزات مشابه می‌تواند بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه تلقی شود. از این جمله می‌توان به مدل های مختلف سیم خاردار (سیم خاردار خطی، سیم خاردار حلقوی، سیم خاردار تیغی و غیره)، نرده پانلی، حفاظ نیزار و سایر مدل های آن، فنس، توری و موارد مشابه اشاره کرد.

نرده شاخ گوزنی چیست و چه کاربردی دارد؟

از مشخصات فنی این مدل حفاظ می توان به عرض زیاد(بالای ۵۰ سانتی متر) اشاره داشت که تمام سطح دیوار را پوشش می دهد. حفاظ بوته ای به طور متداول ودر تراکم های ۱۵ ردیف در هر شاخه به طول 2 متری تولید می شود اما برای بازدارندگی بیشتر و بالاتر بردن امنیت در تراکم های ۱۹ ردیف در هر شاخه ۲ متری و ۲۵ ردیف در هر شاخه ۲ متری نیز تولید می شود. این نرده‌ها به علت شباهت به شاخ گوزن به این نام شهرت یافته‌اند و جزء نرده‌های بسیار زیبا دسته‌بندی می‌شوند.

مدل‌های مختلف سر نرده و حفاظ روی دیوار

ادامه خرید “درب فلزی CNC کد BL 1004 F” به سبد خرید شما افزوده شد. هزینه نگهداری و بازسازی بسیار کمی را نسبت به سایر حفاظ ها دارد. شما هموطنان گرامی میتوانید سفارشات خود را پس از انجام فاکتور و و واریز پیش پرداخت طبق موعد مقرر در تمامی نقاط ایران دریافت نمایید . باید این مژده را خدمت عزیزان و سروران گرامی بدهم که تمامی شهرهای کشور تحت خدمات گروه صنعتی حفاظ سازه می باشد. و مقاومی ساخته اند که موجب برقراری امنیت و آسایش خانواده ها گردیده است. این مقرون به صرفه بودن را در دو جنبه می توان مورد بررسی قرار داد.

امروزه استفاده از حفاظ روی دیوار برای آرامش خیال و امنیت خاطر در اکثر ساختمان‌ها مخصوصاً ساختمان‌هایی که دیوار کوتاهی دارند و یا در مناطق پر خطر قرار دارند، یک ضرورت محسوب می‌شود. این حفاظ‌ها از جان و مال شما در برابر حیوانات و سارقین و افراد سودجو به داخل خانه محافظت می‌کند. حفاظ های مدرن، ایمنی و جذابیت ظاهری بیشتری دارند و برای انواع ساختمانها به کار می روند. حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم از جمله حفاظ های مدرن هستند. جوشکاری و ساخت حفاظ روی دیوار از دو روش جوشکاری با الکترود و همچنین جوشکاری با co2 استفاده می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و در تعیین قیمت تمام شده نیز مورد توجه واقع می شوند. مهم ترین مزیت جوش co2 مقاومت بالا به نسبت جوش الکترود است، چرا که اگر حفاظ با الکترود جوشکاری شود مقاومت آن پایین آمده و احتمال شکستن اتصالات حفاظ بالا می رود و همچنین به دلیل وجود گل جوش رنگ آمیزی حفاظ با کیفیت پایین تر نسبت به co2 انجام می شود.

  • انواع حفاظ روی دیوار را می توان در بازه زمانی کوتاهی و به نحو مطلوب بر روی تمام مدل دیوارها نصب کرد.
  • شاید یکی از نزدیکترین مدل ها به حفاظ های شاخ گوزنی نرده خار دار باشد.
  • معمولا در ارتفاع‌های 70 و 80 و 90 و 100 و 120 سانتی متر تولید می شود، ولی ارتفاع 90 سانتی متر بهینه ترین و استاندارد ترین ارتفاع برای این نرده روی دیوار میباشد.
  • نرده‌های روی دیوار با توجه به پارامترهای مشخصی از جمله شکل آن‌ها شناخته می‌شوند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی