خرید تتر USDT فروش تتر قیمت لحظه ای Tether صرافی اکسیر-تترفا

از طرفی برای کسانی که می‌خواهند دائما در حال مبادله پول فیات خود با رمزارز نباشند، می‌تواند ارز بسیار کاربردی‌ای باشد. کیف پول ارزهای دیجیتال، یککلید خصوصی و کلید عمومیدر اختیار شما قرار می‌دهند. کلید خصوصی، سندی است که اثبات می‌کند شما مالک ارزهای دیجیتال خود هستید. می‌توانید آن را برای دریافت ارزهای دیجیتال در اختیار دیگران قرار دهید. همانطور که ذکر کردیم یکی از دلایلی که سرمایه عموم کاربران در بازار ارزهای دیجیتال از بین می‌رود، مواجهه با نوسانات شدید است.

مراحل فروش تتر در صرافی اکس نوین :

پس از ورود به حساب کاربری خود، گزینه “کیف پول” را انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب، حفظ ذخیره دلار و تثبیت قیمت USDT بر عهده تتر و همچنین صرافی‌ها است. شرکت‌ سازنده نیز می‌تواند با نوسانات قیمت تترهایی را که در بازار موجود هستند کم‌ و زیاد کند؛ بنابراین نسبت یک‌به‌یک تتر با دلار حفظ می‌شود. خرید تتر بدون احراز هویت ممکن است اما اقدام به این شیوه ریسک هایی را با خود به همراه دارد که در هیچ تجارتی مورد قبول نیست و نهایتا با ادامه این روش فرد سرمایه خود را به طرق مختلف از دست خواهد داد . برخی از کاربران بر این باورند که احراز هویت برخلاف اصول پیدایش ارزهای دیجیتال مانند غیر مترمکز بودن و غیر قابل ردیابی بودن است.

  • USDT قابل استخراج (ماین) نبوده و همچنین مانند سایر ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز نیست.
  • همچنین می توانید از اینفوگرافی که در پایین این صفحه قرار داده شده برای مرور کلیات مراحل استفاده کنید و قبل از مطالعه متن زیر از فایل ویدیویی مراحل کار را مشاهده کنید .
  • این بدان معناست که به ازای هر USDT در گردش، یک دلار به صورت نقد یا دارایی‌های سرمایه گذاری با نقدینگی بالا وجود دارد.
  • سپس بعد از دوران نوسان‌های شدید، دوباره تتر را به ارزهای دیجیتال آینده دار و سودآور تبدیل می‌کنید.
  • USDT یک استیبل کوین است که منعکس کننده قیمت دلار آمریکا است که توسط شرکت تتر در هنگ کنگ منتشر شده است.
خرید تتر USDT فروش تتر قیمت لحظه ای Tether صرافی اکسیر-تترفا کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت فناوری زنجیره بلوک اکسیر می‌باشد. در صفحه ی بازار حرفه ای که به آن هدایت شدید، گزینه USDT/IRT را پیدا کرده و یا در نوار جستجوی بالای صفحه آن را جستجو کرده و سپس آن را انتخاب کنید. در بخش تبدیل، گزینه USDT و در بخش دوم، گزینه IRT را انتخاب کنید. در صورتی که اطلاعاتی که مشاهده می کنید با اطلاعات انتقال شما مطابقت ندارد، بر روی گزینه “لغو ” کلیک کرده و مجدد مراحل گفته شده را با اطلاعات صحیح تکرار کنید. مدل چند امضایی (چند علامتی) Tether از صدور این توکن به‌تنهایی توسط یک شخص جلوگیری می‌کند که نشان‌دهنده یک نقطه شکست و یک خطر امنیتی است.

تتر ایران

پس از خرید ارز از طریق صرافی تبدیل، در کمترین زمان امکان برداشت آن را خواهید داشت. تتر مزایای قابل توجهی هم برای کاربران، هم برای معامله گران و هم صرافی‌ها دارد. آدرس دریافت شما باید مربوط به شبکه ای باشد که انتخاب نموده اید.مسئولیت ارسال روی شبکه نادرست بر عهده تتر خریدار میباشد. وام دادن به استیبل کوین های خود برای به دست آوردن نرخ های بهره بالا (برخی از پلتفرم‌های وام دهی بیش از 10 درصد پرداخت می‌کنند).

فروش و خرید تتر در بازار حرفه ای ارز دیجیتال اکسیر

در حال حاضر بیشترین کارمزد پرداخت ۰.۳۳ درصد است (کمتر از نیم درصد) که با افزایش حجم معاملات خود می توانید آن را کاهش دهید. از زمان ورود ارزهای دیجیتال به ایران و آگاهی و تمایل افراد برای خرید ، موانع زیادی وجود داشت. مشکلاتی از قبیل نبود صرافی های ایرانی و از طرفی تحریم ایران باعث میشد علاقه مندان به این حوزه با هزینه بالاتری نسبت به باقی افراد خارج از ایران معاملات خود را انجام دهند . از سوی دیگر، تراکنش های تتر را می توان تنها در چند دقیقه تکمیل کرد. در این مرحله وارد بازار می شوید و پس از انتخاب بازار تتر/تومان می توانید مقدار تتر و قیمتی که برای فروش در نظر دارید را وارد کنید. در این حالت صرافی برای شما بهترین و مشتری‌پسندترین قیمت فروش را تعیین می‌کند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی