خرید خودرو با ارز دیجیتال + معرفی سایتهای معتبر

ADS B1

از کجا با ارز دیجیتال خودرو بخریم؟

از جمله مزایا و معایب خرید خودرو با ارز دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مزایای خرید خودرو با ارز دیجیتال:
  1.  با گذشت زمان ارز‌های دیجیتال بیشتر مورد تایید افراد قرار می‌گیرند و قابلیت‌های زیادی را در اختیار آن‌ها می‌گذارند. قابلیت و دسترسی بیشتر می‌تواند یک مزیت برای افراد باشد.
  2.  پرداخت‌های رمزارز از جمله خرید خودرو می‌تواند شامل کارمزد بسیار کم یا حتی صفر باشد. بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال مانند ایرانیکارت کارمزد دریافت نمی‌کنند.
  3. خرید خودرو با ارز دیجیتال بسیار امن است. به‌دلیل اینکه از تکنولوژی بلاکچین بهره می‌برد؛ همچنین افراد برای خرید خودرو با ارز دیجیتال باید احراز هویت انجام دهند.
  4. فرض کنید شما مقدار ارز دیجیتال خریداری کرده‌اید. پس گذشت یک ماه ارزش آن ارز یک و نیم برابر شده است. این بدان معنی است که شما با پرداخت پول کمتری می‌تواند یک خودرو تهیه کنید؛ البته اگر ارز دیجیتال شما رشد کرده باشد.
  • معایب خرید خودرو با ارز دیجیتال:
  1.  یکی از معایب خرید ماشین با ارز دیجیتال کم بودن فروشندگان است. در واقع نمایندگی‌ها و شرکت‌های کمی هستند که خودرو‌های خود را با ارز دیجیتال ارائه می‌دهند.
  2. ممکن است شما تمایل به سرمایه‌گذاری و استفاده از ارز دیجیتالی داشته باشید که فروشندگان آن را نپذیرند. برای مثال شما ترون داشته باشید و فروشندگان خودرو بیت‌کوین درخواست کنند. هر چند که می‌توانید این ارز‌ها را تبدیل کنید؛ اما باید برای تبدیل آن‌ها کارمزد پرداخت کنید.
  3. همان‌طور که امکان دارد سرمایه شما افزایش پیدا کند و با پول اولیه کمتری یک خودرو تهیه کنید، ممکن است ارزش ارز دیجیتال شما هم کاهش پیدا کند. در این صورت شما متحمل ضرر خواهید شد.

وبسایت‌های زیادی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها با ارز دیجیتال خودرو خرید. در اینجا به چند وبسایت مشهور در این حوزه اشاره کرده‌ایم.

Crypto Emporium

اگر قصد دارید وارد بازار کریپتو شوید ما صرافی ایرانیکارت را معرفی می‌کنیم. ایرانیکارت یک مجموعه معروف و قدیمی است که ۱۰ سال در حوزه پرداخت به‌خصوص پرداخت‌های بین‌المللی فعالیت کرده است. صرافی ارز دیجیتال این مجموعه به تازگی راه‌اندازی شده است. شما می‌توانید در این صرافی بدون پرداخت کارمزدی به معامله ارز‌های دیجیتال بپردازید.

Crypto Emporium در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شده است و تا کنون مشین‌های بیش از ۴۵ برند در آن به‌فروش می‌رسند. پورشه، لامبورگینی و مینی از جمله برند‌هایی هستند که می‌توان محصولات آن‌ها را در این وبسایت خریداری کرد.

BitCars

بسیاری از افراد نیز قصد دارند ارزش پول خود را حفظ کنند، به همین دلیل تمایل بیشتری به استفاده از ارز‌های دیجیتال دارند؛ اما علاوه بر همه این موارد شرکت تسلا – خودرو سازی ایلان ماسک – یکی از اولین شرکت‌هایی بود که اقدام به ارائه خودرو‌های خود با بیت‌کوین کرد. این موضوع هم یکی از دلایل محبوب شدن خرید خودرو با ارز‌های دیجیتال است.

همچنین می‌توانید خودرو‌های را بر اساس ویژگی‌هایشان فیلتر کنید. برای مثال خودرو‌های لاکچری یا اسپرت. این پلتفرم خودرو‌های خریداری شده را به‌صورت مستقیم به خانه شما ارسال می‌کند.

Carriage Auto Group

در این مقاله تلاش کردیم به موضوع خرید خودرو با ارز دیجیتال + معرفی سایت‌های معتبر بپردازیم. در مقاله خرید خودرو با ارز دیجیتال + معرفی سایت‌های معتبر تمام مواردی که نیاز است درباره خرید خودرو با ارز‌های دیجیتال بدانید با شما به اشتراک گذاشته شده است.

اگر قصد خرید خودرو با رمزارز را دارید باید به چند نکته توجه کنید. در حال حاضر پذیرندگان کمی وجود دارند که ارز‌های دیجیتال را قبول کنند. در مورد دیگر شما حتما باید با موارد فنی رمزارز‌ها آشنایی داشته باشید. برای مثال از کارکرد کیف پول‌ها اطلاع داشته باشید و نحوه انتقال آن‌ها را بدانید. بسیاری از افراد هستند – به‌خصوص در ایران – که به‌طور شخصی خودرو‌های خود را با ارز دیجیتال به فروش می‌رساند. معامله با این افراد می‌تواند ریسک داشته باشد؛ زیرا امکان کلاهبردار بودن آن‌ها وجود دارد.

مزایا و معایب خرید خودرو با ارز دیجیتال

ارز‌های دیجیتالی مانند ریپل و استلار اکثریت کاغذ بازی‌های بی مورد را از بین می‌برد و تمامی فرآیند‌ها از جمله فرآیند‌های خرید را سریع‌تر می‌کنند چرا که پلتفرم‌هایی برای تسهیل تجارت بین المللی هستند. به همین دلیل به مرور زمان افراد برای خرید‌های خود به رمزارز‌ها رو می‌آورند.

این وبسایت یکی از معروف‌ترین خرده فروشان ارز دیجیتال است. این بدان معنی است که شما می‌توانید محصولات مختلفی مانند ساعت، زیور آلات و ماشین را از آن تهیه کنید.

شما می‌توانید با بیت‌کوین خودرو بخرید! این وبسایت خودرو‌های مختلف از برند‌های مختلفی را با بیت‌کوین به فروش می‌رساند. Carriage Auto Group

یکی دیگر از ویژگی‌های ایرانیکارت پشتیبانی ۲۴ ساعته آن است. در صورتی که به‌هر دلیل دچار مشکل شوید، می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته مجموعه کمک بگیرید. علاوه بر صرافی ارز‌های دیجیتال شما می‌توانید از خدماتی مانند پرداخت‌های بین‌المللی، حساب‌های بین‌المللی و اکانت‌های دلاری استفاده کنید.

این مجموعه یک فروشگاه معروف است که از سال 1988 فعالیت می‌کند. Mecum Auctions در حوزه فروش خودرو‌های کلاسیک و قدیمی فعالیت می‌کند.

همان‌طور که از نام این پلتفرم هم مشخص است، شما می‌توانید در آن با استفاده از ارز دیجیتال خودرو بخرید. این وبسایت خودرو‌های لوکس را ارائه می‌دهد و شما می‌تواند یک تجربه خرید بی‌مانند را در آن داشته باشید.

بسیاری از خودرو‌های کلاسیک در این پلتفرم به مزایده گذاشته می‌شوند. این فروشگاه از سال ۲۰۲۱ تصمیم گرفت با استفاده از BitPay محصولات خود را با ارز دیجیتال هم به‌فروش برساند.

نکات مهم در رابطه با خرید خودرو با رمز ارز

که در آمریکا فعالیت می‌کند محصولات برند‌هایی مانند کادیلاک، کیا و پورشه را عرضه می‌کند. شما می‌توانید در این وبسایت بر اساس ویژگی‌های مورد نیازتان خودرو‌ها را فیلتر کنید و در نهایت با بیت‌کوین آن را خریداری کنید.

Mecum Auctions

فناوری‌های رمزارز‌ها می‌تواند از جمله دلایلی باشد که افراد را به سمت خرید خودرو با ارز‌های دیجیتال می‌کشاند. چرا که ارز‌های دیجیتال از امنیت و شفافیت بالایی بهره می‌برند. این موضوع باعث شده تا افراد تمایل به استفاده از آن‌ها داشته باشند. همچنین قرارداد‌های هوشمند که عمدتا با اتریوم ایجاد می‌شوند، می‌توانند وسیله‌ی خوبی برای لیزینگ‌های خودرو‌ باشند.

در بخش بعدی برخی از پلتفرم‌هایی که خودرو‌های خود را با ارز دیجیتال به فروش می‌رسانند را ارائه می‌دهیم.

با گذر زمان ارز‌های دیجیتال پرطرفدار می‌شوند. ایجاد ارز های جدید با کاربرد‌های بیشتر و بهتر افراد را جذب بازار کریپتو و فناوری بلاکچین می‌کند. یکی از کاربرد‌های ارز‌های دیجیتال که می‌توان به‌عنوان یک کاربرد جذاب به آن اشاره کرد، خرید خودرو با استفاده از رمزارزهاست. اخیرا افراد زیادی به خرید خودرو با استفاده از ارز‌های دیجیتال روی آوردند. این موضوع می‌تواند دلایلی مختلفی داشته باشد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

چرایی فراگیر شدن معامله خودرو با ارزهای دیجیتال

در صرافی ایرانیکارت بیش از 700 ارز دیجیتال وجود دارد. در واقع هر میم‌کوین و رمز ارزی که ارزش سرمایه‌گذاری را دارد در این صرافی قابل دسترسی‌ست. بیت کوین،اتریوم، ریپل، استلار و ترون برخی از این ارز‌ها هستند. کل فرآیند ثبت نام و احراز هویت در ایرانیکارت ۱۵ دقیقه زمان می‌برد. این در مقایسه با بسیاری از صرافی‌های خارجی که دردسر‌های زیادی دارند بسیار کم است.

سعی کنید از مجموعه‌های شناخته شده و رسمی خرید کنید. هر چند در این حوزه فعلا پلتفرم رسمی‌ای در ایران وجود ندارد.

سخن آخر

 


منبع: https://charkhan.com/144813/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D9%87%D8%A7/

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی