خرید فروش ام وی ام صفر و کارکرده در ایران شیپور | samandblog

شرکت مدیران خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به منظور استعدادیابی ایجاد کرده‌است و توانسته‌است با الگو برداری از شرکتهای موفق در سایر کشورها در زمان محدود به موفقیت‌های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده‌است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین‌المللی «حق با مشتری است» را مورد توجه قرار داده‌است. ما سیستم پیشرفته DMS را به منظور مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به کار گرفته‌ایم تا امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کمترین زمان را فراهم نماید. شرکت مدیران خودرو طرح جدید فروش محصولات خود را با اقساط ۶۰ ماهه ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز می نماید. آخرین سری و جدیدترین سری محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو، خودرو MVM x55 می باشد.

http://artofmarketing.irمدیران خودرو نماینده شرکت چینی چری در ایران است که از سال 1381 نسبت به واردات ماشین، قطعات و در ادامه مونتاژ محصولات ام وی ام در منطقه‌ای مخصوص از ارگ جدید شهر بم اقدام کرده است. محصولات چینی به دلیل قیمت پایین در رقابت با سایر ماشین‌های خارجی موجود در بازار ایران، موفق‌تر بوده و در نتیجه، آمار فروش بالایی هم دارند. خرید محصولات ام‌وی‌ام طبق آخرین بخشنامه ها را از این صفحه پیگیری نمائید. در طرح های مختلف شرکت، شرایط خرید به صورت اقساطی و نقدی با قیمت ها و پیش پرداخت های متغیر در دسترس شما هستند. برای آگاهی از شرایط روز باید با کارشناسان مدیران خودرو در ارتباط باشید. شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می‌شود و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌است.

  • شرکت مدیران خودرو، برای افزایش فروش محصولات خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود به صورت اقساطی نموده است.
  • این مدل از خودرو MVM نیز همانند مدل های قبلی، ۳ سال گارانتی داشته و سرویس اولیه آن ها رایگان می باشد.
  • قیمت ام وی ام برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است.
  • شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می‌شود و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌است.
  • این شرکت، نمایندگی مونتاژ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل را دارا می‌باشد.
  • شرایط فروش اقساطی با تحویل فوری ۳۰ روزه هرکسی را وسوسه به خرید یک خودروی جدید و البته لوکس و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا می کند.
همانطوری که در پاراگراف قبلی نیز عرض کردیم، شرکت مدیران خودرو یکی از معروف ترین شرکت های فروش اتومبیل در سطح کشور می باشد که اقدام به فروش خودرو های MVM در سطح کشور می نماید. این شرکت هرساله از طریق اعلان های عمومی که از طریق سایت های منتسب به این شرکت اعلام می شوند، شرایط فروش مدیران خودرو را برای مشتریان و خریداران مجله خبری خودرو سمند به نمایش می گذارد. معمولا در این اعلان ها، شرایط فروش ام وی ام و فروش شرایطی مدیران خودرو برای خریداران در قالب بروشور هایی توضیح داده می شود. با توجه به شرایط خوب و مناسبی که شرکت مدیران خودرو برای فروش محصولات خود گذاشته است، معمولا مشتریان و خریداران بسیاری امروزه تمایل دارند تا از این شرکت اتومبیل خریداری نمایند.

مشخصات فنی MVM 110

این هاچ‌بک کوچک شهری، رقیب بسیار خوبی برای پراید در ایران بود؛ اما متاسفانه در ابتدا به دلیل بازار بسیار ضعیف لوازم یدکی، موفق به فروش زیادی نشد. البته این مشکل به مرور حل شد؛ زیرا نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سطح کشور همواره در حال رشد هستند. قیمت ام وی ام برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات ام وی ام موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای ام وی ام را دارند، باید در لحظه از قیمت ام وی ام باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های ام وی ام را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است.

انواع محصولات شرکت مدیران خودرو

وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. پس از موفقیت و فروش ماتیز در کشورمان و توقف تولید آن در چین، مدیران خودرو با توجه به تقاضای بازار و همکاری با چری در قدم اول، تصمیم به واردات ماشینی شبیه به ماتیز کرد که نتیجه آن، ام وی ام 110 شد. در واقع MVM 110 اولین محصولی بود که توسط این شرکت، وارد خیابان‌های ایران شد. مدیران خودرو نماینده دو برند MVM و Chery در ایران است که البته هر دو این برندها از محصولات همین شرکت چینی هستند. ما در این متن به صورت اختصاصی، تنها قصد معرفی و بررسی پنج محصول برند ام وی ام موجود در کشورمان را داریم.

برندها

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی