خرید فروش جک شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | samandblog

منتها قیمت های درج شده به علت نوسانات و افزایش قیمت خودرو تغییر کرده است. برای کسب اطلاعات می توانید با کارشناسان فروش مبین خودرو تماس حاصل فرمایید. هر چهار چرخ جک s5 از نوع دیسکی می باشند و دارای سیستم ضد قفل ABS چهار کاناله، ترمز هیدرولیکی HBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، پایداری الکترونیکی ESC، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، کنترل ایستایی در سربالایی HAC و ترمز پارک برقی EPB می باشند.

خودروی جک J5 MT دنده ای سال 2016

کیفیت رویه صندلی‌ها و فرم آنها هم مناسب بوده و بدن سرنشین را در طول مسافرت‌های طولانی چندان خسته نمی‌کند. هاوال H2 نام یکی از محصولات پرفروش کمپانی گریت وال است که در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پرفروش چین را به خود اختصاص داده است. اگر باتری ماشین جک S3 بیش از دو سال بر روی خودرو کار کرده باشد و یا بیش از کیلومتر باتری را تعویض کنید. همیشه پیدا کردن محبوب‌ترین گزینه در بین محصولات یک شرکت برای بسیاری از جمع‌های دوستانه یک چالش محسوب می‌شود و همین وضعیت در مورد محبوب‌ترین خودروی جک هم وجود دارد.

  • جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک های سنگین و خیابان های شلوغ حدود 12 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد که این اصلا عدد خوبی نسبت به مصرف سوخت نسخه دنده ای نیست.
  • در یک جمع بندی می‌توان اظهار داشت که شباهت طراحی ظاهری جک اس۵ با هیوندای توسان سبب موفقیت بیشتر این مدل در بازار ایران شد و رضایت نسبی اکثر مشتریان را در پی داشت.
  • این خودرو هم از لحاظ طراحی خارجی بدنه و هم از لحاظ امکانات رفاهی یکی از بهترین خودروهای برند جک در بازار محسوب می‌شود و زیبایی‌های خاص خود را دارد.
جک s5 اتوماتیک دارای 4 ایربگ می باشد در حالی که نسخه دنده ای این خودرو دارای 2 ایربگ می باشد. در نسخه اتوماتیک ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی جلو وظیفه این را دارند که از سرنشینان محافظت کنند. نسخه دنده ای جک s5 دارای موتوری با حجم 1997 سی سی می باشد و توان خروجی موتور جک s5 174 اسب بخار در دور موتور 5200 دور در دقیقه است. قدرت تولید شده توسط این موتور 235 نیوتون متر است که در طیف دور موتور 2000 تا 4000 دور در دقیقه در دسترس می باشد. جعبه دنده ی 6 سرعته ی دستی تمام قدرت تولید شده را به چرخ هی جلو انتقال می دهد. شرکت کرمان موتور در ایران تولید کننده خودروهای سواری و کراس اور شرکت جک است و تاکنون مدل های j3، j5، s5 و s3 را به ایران آورده است.

http://artofmarketing.irمشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری مجله خبری خودرو سمند کنید. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. سلام دوستان.الان این چک شده 210 میلیون کسی جرات داره بخره.همون بهتر که پراید 40 میلیونی سوار شیم خدارو شکر کنیم.اینقد کفر گفتیم که این شدیم.از ماست که بر ماست.

جک S5 گزینه محبوب به دلیل طراحی زیبا و مدرن

خطوط حجمی روی پروفیل جانبی و درب کاپوت به همراه فلاپ‌های مشکی در بخش رکاب نیز سبب خوش فرم‌تر به نظر رسیدن نمای ظاهری جک اس۵ شده است. در نمای عقب نیز از چراغ‌های مشابه آئودی q5s استفاده شده که ظاهری ساده اما زیبا و متقاعدکننده را برای این بخش اس۵ به وجود آورده است. در یک جمع بندی می‌توان اظهار داشت که شباهت طراحی ظاهری جک اس۵ با هیوندای توسان سبب موفقیت بیشتر این مدل در بازار ایران شد و رضایت نسبی اکثر مشتریان را در پی داشت. جک شرکتی است که در سال 1964 تاسیس شد و در ابتدا تنها به تولید کامیون های تجاری می پرداخت.

جک،S5،دنده ای مدل 96

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی