خرید و فروش و قیمت خودرو سمند در تهران دیوار | samandblog

با شرایط ویژه فروش سپند خودرو شما می‌توانید با سرمایه‌ای اندک، خودروی محبوب مورد نظر خود را خریداری و به صورت بلند مدت، اقساط آن را پرداخت کنید. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. سمند معمولی یا x7 اولین نسخه از سمند است که تولید آن از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و تا ۱۳۸۸ ادامه یافت. سمند معمولی از لحاظ امکانات بالاتر از EL است و بین EL و LX قرار می‌گیرد. این نسخه از سمند تنها با موتور XU7 عرضه‌شد و برخلاف سمند LX نسخهٔ موتور ملی آن تولید نشد.

http://artofmarketing.ir

با بالارفتن تعداد سال های عدم خسارت، درصد تخفیف بیمه سمند هم افزایش پیدا خواهد کرد. مالک می‌تواند از این تخفیف تا سقف %۷۰ در سال چهاردهم تمدید بیمه‌نامه خود استفاده کند. البته در صورت دریافت خسارت، تخفیف‌های بیمه‌گزار به یکباره از بین نمی‌رود، بلکه به صورت پلکانی حذف خواهد شد. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.

  • برای اطلاع از قیمت اجاره سمند lx کافیست با همکاران ما در بخشاجاره خودرو بدون راننده تماس حاصل فرمایید.
  • طبیعتا این میزان مدل متنوع با تغییرات جزئی، مشتری را به چالش خواهد کشید و انتخاب آنرا به شدت سخت خواهد نمود.
  • مطمئنا زمانی که نقاظ ضعف سمند ال ایکس نادیده گرفته شود یا به خوبی از این خودرو مراقبت نشود، سمند ال ایکس می‌تواند هزینه‌های سرسام آوری را به صاحب خود تحمیل ‌کند.
اگر شما هم جز طرفداران سمند، ایمن‌ترین خودروی ایرانی هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا تا با شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس آشنا شوید. این موتور بر اساس علم روز ساخته شده و راندمان حجمی را در این موتور به طور کامل بهبود بخشیده است. همچنین به موتور EF7 لقب موتور ملی نیز داده‌اند و این لقب به این معناست که پایه و اساس موتور EF7 توسط متخصصین ایرانی ارائه شده است.

سمند،LX مدل 91

برای اطلاع از قیمت اجاره سمند lx کافیست با همکاران ما در بخشاجاره خودرو بدون راننده تماس حاصل فرمایید. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. در قسمت‌های مجله خبری خودرو سمند بعدی شرایط فروش سمند اقساطی تحویل فوری را پس از بررسی مشخصات ظاهری، فنی و امکانات رفاهی به صورت کامل به شماتوضیح خواهیم داد. اگر از لحاظ امکانات بخواهیم به خودروهای ایرانی نگاهی بیاندازیم باید بگوییم که خودروهای داخلی دارای کمترین امکانات داخلی نسبت به دیگر خودروها هستند , اما در کل می‌توان از نمره 20 به خودروی سمند , نمره ی 12 داد .

سمند،LX مدل 97

معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. خانه | تعرفه تبلیغات | همکاری با ما | تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید. در صورتی که مالک سمند در طول اعتبار بیمه‌نامه خودروی خود تصادف نداشته باشد و از بیمه‌گر خسارتی دریافت نکند، می‌تواند در هنگام تمدید از مزایای تخفیفات عدم خسارت بهره ببرد.

پیشنهاد مقاله : دانلود سوالات آیین نامه رانندگی

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی