خرید و فروش و قیمت خودرو شاسی بلند‌ | samandblog

اکنون لکسوس در بیانیه‌ای رسمی قیمت مدل‌های مختلف این ال ایکس سال ۲۰۲۲ را اعلام کرده که بسیار جالب توجه است. دوست عزیز تعجب میکنم خودروی اصیل ژاپنی یعنی گرند ویتارا را با ماشینهای چینی در یک رده آورده اید. همانطور که گفته شد آمار محبوبیت خودروهای شاسی بلند بسیار بیشتر از خودروهای بدون سقف کروک است .

برای مثال یک شاسی بلند 7 نفره به خوبی می‌تواند مفهوم کاربردی بودن را برای مشتری به تصویر بکشد. ماشین ام‌وی‌ام X22 یک ماشین چینی ارزان موجود در بازار ایران است که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود کشیده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اتومبیل طراحی ظاهری اسپرت با لاستیک‌های 16 اینچی است. این خودرو با کاهش قیمت و حفظ کیفیت در حد استاندارد، یکی از بهترین ماشین‌های شاسی‌بلند در کشور ایران است.

محبوب‌ترین خودروهای شاسی بلند بازار ایران

برای آشنایی با مشخصات و امکانات 7 خودرو لوکس سال 2022 این مطلب مجله خودرو ناواران را بخوانید. طبق نظرسنجی‌ وب‌سایت‌های معتبری مانند اوبر و car.com بهترین و محبوب‌ترین خودروها در این مدل که کمی هم ارزان‌تر هستند , خودروهای بی ام دبلیو و تویوتا هستند . کروک بسیار سبک‌تر از شاسی بلند است و همینطور فشار کمتری روی قطعات ماشین وارد می‌شود .

http://artofmarketing.ir

جدیدترین نسخه X33 در کشورمان در دو تیپ S و همچنین S اسپرت فروخته می‌شود که هر دو از ظاهر خوبی برخوردارند. درست مثل شرایط بازار جهانی خودرو در کشور ما هم تنوع شاسی‌بلندها بیشتر از هر زمان دیگری شده است. بنابراین نیاز است که بادید دقیق‌تری در بین این خودروها اقدام به خرید کنید. با بودجه در حدود ۵۰۰ الی ۷۰۰ میلیون تومانی امکان انتخاب شاسی‌بلند در دو سگمنت جمع‌وجور و متوسط را دارید. البته امکان قرار دادن خودروهایی همچون رنو کپچر، ساندرو استپ‌وی، برلیانس کراس و اچ ۳۰ کراس از دانگ‌فنگ هم در این بازه قیمتی وجود دارد، اما باتوجه به اینکه این چهار خودرو در سگمنت کراس‌ها قرار می‌گیرد، آنها را در فرصت دیگری بررسی خواهیم کرد.

  • رنو این خودرو را بر روی پلت‌فرم نیسان ایکس تریل و با همکاری کمپانی نیسان تولید کرد.
  • پس از تأیید خبر عرضه قریب الوقوع جدیدترین نسخه شاسی بلند لکسوس LX اکنون گزارش‌های رسمی از قیمت منتشر شده که نشان می‌دهد ما به زودی شاهد عرضه گرانترین شاسی بلند این برند با قیمت ۱۲۶ هزار دلار خواهیم بود.
  • این خودرو در سال ۲۰۱۶ و در سه تیپ Momentum، R-Design و Inscription وارد بازار ایران شد و توانست در ابتدای ورود خود به بازار داخلی فروش نسبتا موفقی را تجربه کند.
  • سایر تکنولوژی های ایمنی مدرن شامل سیستمی می‌شوند که در صورت باز شدن کیسه هوا (مانند سرویس OnStar جنرال موتورز) به سرنشینان هشدار می‌دهند.

این خودروها بطور معمول دو دیفرانسیل هستند و فاصلهٔ محور آنها تا سطح زمین بیشتر از خودرو های عادی است. نمونه‌هایی از شاسی بلندهای اندازه بزرگ را می‌توان در فیلم‌های سینمایی آمریکایی مشاهده کرد که بیشتر در اختیار نیروی پلیس ویژه این کشور قرار دارند. ماشین های شاسی بلند سعادت رنت در سه نوع ماشین مجله خبری خودرو سمند عروس، ماشین بدون راننده و ماشین همراه با راننده رنت داده می شود. بدین گونه که تجهیزات و نصب نامناسب آن‌ها می‌تواند باعث تسریع فرسودگی قطعات اتومبیل شده و منجر به تعمیرات گران‌قیمت آن شود. اما، خریداران باید درباره خرید شاسی‌بلندهایی که برای اهداف آفرود به روزرسانی شده‌اند، احتیاط کنند.

اسرار شرکت های بزرگ که نمی‌خواهند مشتریانشان از آن‌ها مطلع شوند

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی