خودروی اکستریم VX محصول جدید برند مدیران خودرو

خطوط کناری بدنه اکستریم VX ساده هستند، به‌طوری که کنار خودرو زیاد برجسته به‌نظر نمی‌رسد و در کنار رینگ‌های چرخ، ظاهری بسیار چشم‌نوازی را برای این خودروی لوکس ایجاد می‌کند.

البته ازآنجایی‌که انجام این کار پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، برای اینکه مراحل لازم برای خرید اکستریم وی‌ایکس را راحت‌تر دنبال کنید، کارشناسان خسروانی 193 به شما کمک می‌کنند.

چراغ‌های LED با حالت کشیده در سمت چپ و راست دارای عملکرد بسیار خوبی هستند که قابلیت دید در شب را فراهم می‌کنند. تجهیزاتی که روی سپر جلویی قرار دارند، حس قدرت ذاتی مدل‌های شاسی‌بلند را نشان می‌دهند.

شایان ذکر است که این مدل به موتور توربوشارژ با قدرت 261 اسب بخار مجهز شده که این قابلیت را دارد تا شتاب صفر تا 100 کیلومتر را در مدت‌زمان 10 ثانیه به‌راحتی طی کند.

موتور توربوشارژ، گیربکس اتوماتیک 8 سرعت، طراحی بیرونی و داخلی جذاب در کنار امکانات رفاهی و ایمنی متعدد این ماشین را به مدلی خاص تبدیل می‌کند. درصورتی‌که قصد خرید این ماشین را دارید، برای انجام مراحل پیش‌ثبت‌نام کافی‌است سری به وب‌سایت خسروانی 193 بزنید.


منبع: https://charkhan.com/157789/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%85-vx-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/

جمع‌بندی

بررسی فضای داخل کابین اکستریم VX

دیگر اطلاعاتی که می‌توان دررابطه‌با مشخصات فنی این خودرو بیان کرد، شامل گشتاور 400 نیوتن، مصرف سوخت 8 لیتر در هر 100 کیلومتر، سرعت 195 کیلومتر بر ساعت و استاندارد آلایندگی یورو 6 است.

طراحی بدنه اکستریم VX

فرمان برقی این ماشین به‌صورت 2 شاخه طراحی می‌شود که حالتی Dشکل دارد و با استفاده از تزئینات مختلف به فضای داخلی، زیبایی بیشتری می‌بخشد، اهرم تعویض دنده در قسمت پشتی فرمان تعبیه شده و دکمه‌های لمسی کنترلر نیز روی آن قرار گرفته است.

تزئینات روکش کروم باعث بهترشدن طراحی ظاهری خودرو می‌شود. قسمت عقب اکستریم با قرارگیری چراغ‌های باریک که از بدنه خودرو بیرون زده‌اند، جلوه بصری زیبایی را در این بخش به‌وجود می‌آورند.

مدیران خودرو با معرفی اکستریم VX فصل جدیدی از تولیدات خود را آغاز کرد و توانست عرضه لوکس‌ترین ماشین چینی در بازار ایران را در اختیار بگیرد که این مدل امکانات و مشخصات بسیار خوبی دارد.

درباره محصول جدید مدیران خودرو چیزی می‌دانید؟ در روزهای ابتدایی بهمن‌ماه سال 1402 این شرکت خودروسازی ایرانی که بسیاری از محصولات چینی را مونتاژ می‌کند، ماشینی با عنوان اکستریم VX را رونمایی کرد.

این محصول جدید را می‌توان لوکس‌ترین خودروی چینی در بازار ایران دانست که با توجه به طراحی و مشخصات فنی پیشرفته‌ای که دارد، در نهایت بهترین کارایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اکستریم وی ایکس را بشناسید!

در محفظه عقب اکستریم وی‌ایکس، لوله‌های اگزوز 2 خروجی در 2 طرف صفحه کروم‌کاری قرار گرفته‌اند که جذابیت ظاهری این ماشین را از نمای عقب نیز تکمیل می‌کنند تا نشان‌دهنده یک طراحی لوکس باشند.

صندلی‌های اکستریم وی‌ایکس بسیار عریض و ضخیم هستند که با استفاده از بالشتک‌های نرمی ساخته شده‌اند که به‌خوبی بدن سرنشینان را پشتیبانی می‌کند و عملکرد کلی آن‌ها راضی‌کننده است.

کاربرانی که شاسی‌بلندهای شهری را ترجیح می‌دهند، با استفاده از اکستریم VX نه‌تنها نیازهای عملی خود را با استفاده از یک خودرو برطرف می‌کنند، بلکه امکانات بیشتری را در اختیار دارند.

تا پیش‌از تصمیم‌گیری برای خرید این محصول باید بدانید که قیمت ماشین اکستریم VX به‌دلیل برخوداری از امکانات منحصربه‌فرد در سطح بالاتری نسبت به بسیاری از مدل‌های چینی قرار می‌گیرد.

جذاب‌ترین قسمتی که باید درباره فضای داخلی کابین اکستریم در نظر گرفت، تعبیه 3 نمایشگر روی داشبورد است که به سبک بسیاری از خودروهای لوکس طراحی شده، این بخش به راننده و سرنشین جلو این امکان را می‌دهد تا تنظیمات ماشین و برنامه‌های سرگرم‌کننده را مشاهده کنند.

آشنایی با امکانات رفاهی و ایمنی در اکستریم VX

لوکس‌بودن این خودرو را تا حد زیادی می‌توان از نگاه‌کردن به فضای داخلی کابین متوجه شد، جایی که درمجموع با قرارگیری چند ردیف صندلی ظرفیت 7 نفر دارد که فضای راحت و مناسبی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

چری اکسید که قرار است با نام سریXTRIM  در کشور ما عرضه شود، دارای چندین مدل مختلف است که مدیران خودرو با رونمایی از اکستریم وی‌ایکس، الگوی جدیدی از خودروهای لوکس را به نمایش گذاشت.

در واقع باید این‌طور گفت که VX نقش پرچم‌دار این سری را بر عهده دارد و در مقایسه با دیگر مدل‌های اکستریم در سطح بالاتری قرار می‌گیرد تا کاربران ایرانی بتوانند رفاه و آرامش زیادی را حین حرکت تجربه کنند.

بررسی مشخصات فنی اکستریم وی ایکس

ازنظر اندازه بدنه باید بدانید که طول، عرض و ارتفاع خودرو اکستریم وی‌ایکس به ترتیب 4970، 1940 و 1792 میلی‌متر است، ازطرفی فاصله بین 2 محور برابر با 2900 میلی‌متر در نظر گرفته می‌شود.

درباره طراحی بیرونی می‌توان گفت که خودروی XTRIM VX از ابعاد بزرگی برخوردار است که یک کانال ورودی هوای مستقیم در جلوپنجره دارد و نوارهای تزئینی کرومی به جزئیات بدنه اضافه شده تا ظاهر خوبی ایجاد کند.

از تمامی مشخصات فنی و طراحی ظاهری این خودرو که بگذریم، آنچه باعث می‌شود تا سرنشینان حین حرکت احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشند، تعبیه امکانات ایمنی و رفاهی متنوع است.

برای اینکه سرنشینان در زمان استفاده از اکستریم وی‌ایکس اطمینان خاطر بالایی نسبت به ایمنی داشته باشند، این خودرو دارای امکاناتی همچون 10 کیسه هوا در نقاط مختلف، ترمز خودکار، اخطار تصادف، پایداری الکتریکی و برخی موارد دیگر است.

چطور برای خرید اکستریم VX اقدام کنیم؟

برای طراحی این بخش از مواد باکیفیت چرمی و کرومی استفاده شده که روی داشبور و ورودی‌ها نیز نورپردازی‌های جذابی به چشم می‌خورد که زیبایی داخلی اکستریم وی‌ایکس را افزایش می‌دهد.

با این حساب اگر قصد دارید تا با صرف این هزینه خودرویی لوکس و جذاب بخرید، باید اقدامات خاصی را انجام دهید که اولین مرحله مربوط به ثبت نام محصولات مدیران خودرو است.

سیستم انتقال نیرو به 4 چرخ متحرک اکستریم وی‌ایکس به‌صورت 2 دیفرانسیل به بازار عرضه می‌شود و حجم موتور نیز 2 لیتری است که همراه با گیربکس اتوماتیک 8، این امکان را می‌دهد تا سواری راحتی را تجربه کنید.

زمانی که درخصوص یک خودروی لوکس صحبت می‌شود، چیزی که در نظر بسیاری افراد جلب توجه می‌کند، ویژگی‌های فنی است که باید گفت اکستریم VX مشخصات بسیار خوبی دارد که آن را از دیگر مدل‌های چینی در بازار متمایز خواهد کرد.

در همین راستا باید گفت که تعدادی از امکانات رفاهی در این خودروی لوکس شامل گرم‌کن و سردکن 3 حالت برای تمام صندلی‌ها، ماساژور برای سرنشینان جلو، سیستم صوتی همراه با 23 اسپیکر، کروز کنترل تطبیقی، سنسور باران و نور، رانندگی خودکار بین خطوط و بسیاری موارد دیگر است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی