خودرو آلفا رومئو قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های alfa-romeo زومیت | samandblog

این خودرو در ابعاد ۴۳۵۱ در ۱۷۹۸ در ۱۴۶۵ میلیمتر طراحی و تولید شده و وزن کلی آن هم چیزی در حدود ۱۳۱۰ کیلوگرم است. در واقع طول این خودرو ۴۳۵۱ میلیمتر بوده و عرض آن ۱۷۹۸ میلیمتر است. این اتومبیل از ارتفاع ۱۴۶۵ میلیمتری برخوردار شده و دارای محور ۲۶۳۴ میلی متر است. صندلی‌های میتو هم طبق معمول باروکش چرم طبیعی باکیفیت عرضه شد. فرمان سه ستون میتو با طراحی اسپرتش، حال و هوای یک رالی تمام‌عیار را برایتان رقم می‌زند.

از سوی دیگر رینگ هایی که برای آلفا میتو طراحی شدند، شبکه ی وسیعتری داشتند. این انتخاب نیاز به بهبود مشهود عملکرد کنترلی داشت، زیرا رد تایر برروی زمین بزرگتر میشد. در موتورهای 24 اسب بخاری سال 1910، رادیاتور عمودی برنجی بزرگ بوسیله ی دو شمعک گازی جانبی روشن میشد. بیست سال بعد، موقعیت بخش جلویی شیاردارتر شده بود و یک پنجره ی مشبک محافظ در جلو داشت. این بسته مواردی مانند رینگ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی، باربند‌های مشکی رنگ، کالیپرهای ترمز رنگی، پدال‌های اسپرت آلومینیومی و سیستم تعلیق اسپرت بهینه سازی شده را به این خودرو اضافه می کند. شما دارید در مورد یکی از سوپراسپرت ترین برندهای خودرو دنیا صحبت میکنید.

http://artofmarketing.ir

در حال حاضر آلفا به ساخت خودروهای اسپرت گران قیمت شهرت دارد. آلفارومئو در سال 1986 توسط فیات خریداری شد و از سال 2007 به عنوان یکی از شرکت های تابعه کمپانی فیات به فعالیت خود ادامه داد. آلفارومئو – Alfa Romeo – شرکت خودروسازی ایتالیایی با بیش از 100 سال قدمت است. این شرکت از همان ابتدا به ساخت خودروهای مخصوص مسابقه نیز می‌پرداخت. آلفا رومئو در بسیاری از زمینه‌ها و دسته‌های موتورهای اسپرت توانسته رقابت موفقی داشته باشد. دسته‌هایی مانند موتور مسابقه‌ای گرند پریکس فرمول یک، ماشین‌های مسابقه‌ای اسپرت، مسابقات تورینگ و رالی.

  • در موتورهای 24 اسب بخاری سال 1910، رادیاتور عمودی برنجی بزرگ بوسیله ی دو شمعک گازی جانبی روشن میشد.
  • همیشه سقف‌های سانروف دار یکی از آپشن‌های موردتوجه خریداران خودروهای لوکس بوده است.
  • در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای ایتالیایی، بازبینی‌شده در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹.
  • یک خروجی اگزوز واقعی نیز در قسمت انتهایی خودرو تعبیه شده است که واقعی است و مانند برخی خودرو های اسپرت برای تزئیانت نصب نشده است.
  • بعد از آن نیز در سال 1920 نام رومئو به آلفا اضافه شد و نام شرکت به آلفارومئو تغییر پیدا کرد.
  • سیستم تهویه این اتومبیل امکان تنظیم دما به صورت جداگانه و کاملاً مجزا برای سرنشینان جلوی خودرو را دارد.
در نمای جانبی این خودرو بسیار به خودرو های فیات شباهت دارد و کار خاصی برای طراحی این بخش انجام داده نشده است و بیشتر به جلوی خودرو توجه شده است. مخفی بودن دستگیره های درب عقبی تنها بخشی از طراحی جانبی است که نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. خلق نشان مجله خبری خودرو سمند آلفا رومئو به سال 1910، که آلفا در شهر میلان ایتالیا تاسیس شد، برمیگردد.دو نشان شناخته شده که شامل صلیب سرخ پرچم شهری و مار ویسکانتی تبدیل به علامات ماشین سازی لومبارد گشتند. از سالهای اولیه قرن بیستم، این نشان همیشه به اصل خویش وفادار بوده و دچار تغییرات زیادی نشده است. با ورود به صفحه قیمت آلفارومئو و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید.

چرا به کارنامه اعتماد کنیم؟

آینه‌های به کار رفته در بیرون این اتومبیل نیز از نوع برقی انتخاب شده‌اند و دارای گرمکن نیز هستند. این آینه‌ها هم از نوع فتوکرومیک بوده و حساسیت بسیار بالایی هم به نور دارند. برخورداری از سقف کشویی و شیشه‌ای پانوراما و سنسور نور چراغ از دیگر امکانات تعبیه شده در این خودروی کوچک است. شما می‌توانید چراغ‌های این خودروها را به صورتی کاملا خودکار و مطابق با زاویه فرمان تنظیم کنید.

معایب آلفارومئو جولیتا

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی