خودرو آلفا رومئو قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های alfa-romeo زومیت | samandblog

تجربه نشان داده خودروهای هاچ‌بک این‌چنینی باب میل ایرانیان است. با شکل گرفتن این کمپانی شرکت های زیادی در طراحی های خود از خودروهای تولیدی این شرکت الهام گرفتند. سبک و روش آلفا رومئو در تولید محصولاتش امروزه نیز توسط بسیاری از کمپانی های مشهور خودرو سازی الهام گرفته می شود. آلفارومئو در سال های بعد نیز توانست با خودروهای خود به عنوان برنده بسیاری از مسابقات حضور پیدا کند و برای خود پیروزی های زیادی کسب کند.

  • از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم سراغ دسته خاصی از نکات مهم در زمینه خرید این اتومبیل برویم.
  • این هاچ‌بک دوست‌داشتنی با طول 4.06 متری، عرض 1.72 متری و ارتفاع 1.44 متری خود یکی از جدی‌ترین رقیبان خودروهای مینی سایر کمپانی‌ها ازجمله bmw است.
  • هرچند میتو در این مسئله از برخی رقیبان خود مثل فیات 500 کمی عقب‌مانده است اما برتری‌های فاحش میتو در سایر قسمت‌ها فکر این مسئله را به‌کل از ذهن شما بیرون خواهد کرد.
نخستین خودرو تولید شده در این شرکت، آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌پی بود، که در سال ۱۹۱۰ به بازار خودروی ایتالیا عرضه شد، که طراحی آن توسط جوزپه مروسی انجام گرفته بود. در سال ۱۹۲۰ در پی تکمیل فرایند ادغام شرکت‌ها، نام آن نیز، به آلفا رومئو تغییر یافت. فرمان پذیری این اتومبیل نیز جالب توجه بوده و شتاب مجله خبری خودرو سمند گیری آن هم بسیار مناسب است. اگر تمایل به خرید این نوع خودرو دارید بهتر است به این نکته هم دقت داشته باشید که برای تامین انرژی و تغذیه خودرو آلفارومئو جولیتا باید از بهترین و با کیفیت ترین بنزین استفاده کنید. تولد آلفا رومئو میتو سرگذشت اسطوره ی میلانی را می‌توان سال 2008 میلادی دانست.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد

این نیرو توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می گردد. کمپانی ایتالیایی سازنده این خودروها، آلفارومئو جولیتا را با ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی طراحی کرده و این خودروها را به همراه جزئیاتی دقیق و البته جوان پسند به بازارها روانه کرده است. به دلیل برخورداری از این ویژگی‌ها جوانان زیادی به خرید آلفارومئو جولیتا روی آورده‌اند . این اتومبیل‌ها از یک فرمان برقی تلسکوپی برخوردار شده‌اند که به روکش چرمی مجهز شده و از امکان تنظیم سیستم صوتی هم برخوردار است.

بایگانی برچسب برای: آلفارومئو میتو

این خودرو علاوه بر اینکه از ncap توانسته ۵ ستاره کامل را دریافت کند، توانسته است که در سال ۲۰۱۰ در تمام زمینه ها در بخش ایمنی به عنوان بهترین خودرو از سری هاچ بک های خانوادگی کوچک انتخاب شود. در زمینه امکانات نیز باید به شیشه های برقی، نمایشگر لمسی ۵ اینچی، رادیوی دیجیتال، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی، حافظه صندلی راننده، تودوزی چرم و … بسیار جذاب است و دقیقا همان چیزی است که از این شرکت خودروسازی انتظار می‌رود. این مخفی بودن اول باعث میشود احساس کنیم این خودرو سه در است اما این خودرو هاچ بک پنج دربه است.

این خودرو در سال 2011 به جایگاه دوم خودرو سال در اروپا رسید و در این یکسال آنقدر توجه افراد را به خود جلب کرد که تقریبا همه حیرت زده شدند. این خودرو در حال حاضر نیز یکی از پرفروش ترین خودرو های آلفارومئو شناخته میشود. با اینحال احتمالا زمانیکه فلزات کامپوزیت که نخستین بار در ساختار بدنه و سپس برای تمام قطعات بدنه ی ماشینهای مسابقه بکار گرفته شدند بود که نتایج واقعا فوق العاده ی استفاده از آنها آشکار شد.

http://artofmarketing.ir

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی