خودرو آلفا رومئو Alfa Romeo | samandblog

دفتر مرکزی این شرکت هم اکنون در شهر تورین ایتالیا قرار دارد. خدمات پس از فروش خودرو آلفا رومئو در ایران نیز توسط شرکت ویراموتور (آلفارومئو ایران) انجام می پذیرد. مجله خبری خودرو سمند باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای آلفارومئو دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند.

این مسئله درمورد 33اس سی 12 که از فایبرگلاس استفاده کرده بود، یا گروپوسی که نمونه های اولیه ساخته شده از کولار بود اتفاق افتاد. این موضوع درمورد 8سی کامپتیزیون به حداکثر رسید؛ در این ماشین عناصر کربن ماشین را بسیار منحصر بفرد ساختند. آلفا میتو نیز نمونه ی دیگری از این مسئله است که دارای ترکیباتی از آلومینیوم و فیبرکربن میباشد. بویژه، بخش جلویی آلفا میتو دارای ورودی های هوای بزرگ است که جهت ایجاد امکان تنفس برای واحد قدرت نیرومند مورد نیاز است. این مدل همچنین دارای نسخه ای زیبا از پنجره ی مشبک کلاسیک و یک نشان برروی کاپوت است.

  • یکی از برندهای تولید کننده خودرو معتبر جهان که در سال های اخیر توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کند، آلفارومئو بوده است.
  • همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند.
  • در صورتی که تمایل دارید تا خودروهای لوکس و سوپر لوکس را در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور اجاره کنید ( اجاره ماشین در تهران) حتما با کارشناسان نوین ایرانیان از طریق راه های ارتباطی گفته شده ارتباط برقرار کنید.
  • نوع شاسی این اتومبیل، یکپارچه و چرخ جلو و عقب آن از نوع اسپرت انتخاب شده است .
  • باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای آلفارومئو دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند.

این خودرو برای اولین بار در لندن رونمایی شد و طولی نکشید که جایگاه خود را در بازار نیز پیدا کرد. این خودرو را شاید بتوان مبدأ برخی از طراحی‌های آلفارومئو در خودرو جولیتا دانست. هرچند این طراحی‌ها در خودروهای بعدی آلفارومئو کاملاه پخته‌تر به نظر می‌رسید. از بسته‌های افزایشی موجود برا آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی می ‌توان به بسته‌های Sport و Driver Assistance Static و Driver Assistance Dynamic Plus اشاره کرد. این موتور در دو تیپ آلفارومئو استلویو استاندارد و آلفارومئو استلویو Ti نصب خواهد شد و مشابه نمونه موجود در آلفارومئو جولیا است.

آلفارمئو جولیتا مدل ۲۰۱۵ سفید بدون رنگ

آینه داخلی به کار رفته در ساختار این اتومبیل از نوع فتوکرومیک بوده و حساسیت بسیار بالایی هم به نور خورشید دارد. جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. آلفارومئو استلویو به طور کلی توانست نتایج خوبی را بعد از تست تصادف و ایمنی از خود به جای بگذارد.

http://artofmarketing.ir

این خودرو از پلتفرم مشترکی با مدل این شرکت، آلفارومئو جولیا استفاده می کند. همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد خودرو آلفارومئو جولیتا به امکانات و آپشن‌های خاصی مجهز شده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد و یا سیستم کنترل الکترو هیدرولیکی سوپاپ‌ها و یا توربو شارژ موتور را نام برد.

سیستم‌‌ کمکی راننده

منتشر شده در

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی