خودرو آلفا رومئو Alfa Romeo | samandblog

خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. به این ترتیب، ما بتدریج شاهد طراحی کلاسیک ابزار گرد که هنوز هم در تمام داشبوردهای آلفارومئو مورد استفاده قرار میگیرد شدیم، که دارای شمارشگر دور موتور و سرعت سنج در مقابل راننده هستند.

خرید فروش آلفا رومئو صفر و کارکرده در ایران

این نوع سقف به‌صورتی است که تمام سقف از جنس شیشه‌ای مقاوم به قطر 50 میلی‌متر ساخته‌شده است. این مسئله، تا حد زیادی نمای عقبی خودرو را بهبود بخشیده و رضایت‌بخش است. صندلی‌های عقب برای استفاده افراد بزرگ‌سال، مخصوصاه افراد قدبلند قدری نامناسب است. شاید بتوان این خودرو را مناسب یک جوان مجرد تشنه هیجان، یا یک زوج جوان با فرزندان کوچک دانست.

  • همچنین برخی از نسخه‌های وارداتی مجهز به پکیج Red Line هستند که آنها را می‌توان با جلوپنجره لانه زنبوری با رنگ مشکی، تزیینات قرمز رنگ درون سپر و رکاب‌های جانبی و همچنین کمربندهای ایمنی قرمز، تشخیص داد.
  • البته این قضیه الان برای خیلی از ماشین های توی ایران صدق میکنه.البته در صورت اجبار و نبود بنزین سوپر من مشکلی با بنزین معمولی نداشتم که در اینصورت نباید زیاد به موتور فشار اورد.
  • اگر تمایل به خرید خودرو آلفارومئوجولیتا دارید باید به حساسیت‌های ویژه آن هم توجه داشته باشید.
  • در واقع طول این خودرو ۴۳۵۱ میلیمتر بوده و عرض آن ۱۷۹۸ میلیمتر است.

سیستم توربوشارژ در قسمت جلویی نصب‌شده که خطر آسیب جدی حتی در تصادفات جزئی هم جود دارد. برخلاف میتو کاربرد این خطوط در جولیتا باعث شد ظاهر خودرو بهبود پیدا کند و بیشتر شبیه به یک اسپرت قدرتمند شود. وجود جلوپنجره مثلثی، طرز طراحی سپر خودرو و جایگاه پلاک در گوشه خودرو از انتخاب‌های پرتکرار آلفارومئو است. چهره میتو آلفارومئو در یک نگاه عمیق، چهره فولکس‌های قدیمی را یاد آور میشود. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است.

فناوری DNA مختص آلفارومئو

این را باید ذکر کنیم که نباید از طراحی زیبای رینگ ها به راحتی بگذریم که در کنار تیرگی یک حس اسپرت فوق العاده را ایجاد کرده اند. این رینگ ها دارای طراحی دینامیکی هستند که نگاه کردن به آن ها باعث احساس سرعت و حرکت میشود. اطلی ترین بخش این خودرو در طراحی خارجی جلو پنجره سه گوشش است که ارتفاع پایینی نیز دارد و نگاه ها را به سمت مدل مجله خبری خودرو سمند های کلاسیک این خودرو برده است. رینگ نخستین ماشین آلفا یعنی 24 اسب بخاری با 12 اسپوک چوبی عظیم خود نقطه ی شروعی برای سفری بود که به آلفارومئو اجازه ی ساخت رینگ های امروزیش را داد. از سوی دیگر، بخش جلوی جولیتای جدید _حول نشان کلاسیک طراحی شده است؛ این نشان یک عنصر ضروری ست که بین ورودی های هوا در موقعیت جدید تعبیه شده است.

http://artofmarketing.irخودرو آلفارومئو جولیتا به سنسور پارک هم مجهز شده و از سیستم تهویه مطبوع کاملاً اتوماتیک نیز بهره برده است. طراحی کابین خودرو هم دقیقا مانند قسمت عقبی خودرو از استراتژی ساده اما زیبا پیروی می‌کند. آلفارومئو میتو 2012 یکی از زیباترین طراحی‌های داخلی را داشت. در سرگذشت اسطوره ی میلانی ترکیب رنگ قرمز و مشکی در قسمت داشبورد و اطراف سیستم صوتی تصویری، ترکیبی زیبا بود که برای هر جوان اسپرت پسندی نه گفتن به آن سخت بود. در ادامه این بخش به بررسی کلی تجهیزات ایمنی به کار رفته در بخش‌ های مختلف خودرو آلفارومئو استلویو می‌ پردازیم. این خودروی لوکس ایتالیایی از سامانه کنترل دینامیک وی دی سی برخوردار بوده و به کیسه هوای مخصوص برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای مجهز شده است.

صندلی ماشین الیت پلاس دلیجان

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی