یه عاشق ماشین؛
Telegram ID: @Msaeidb
Email: Saeid.bahmani@gmail.com
یه عاشق ماشین؛
Telegram ID: @Msaeidb
Email: Saeid.bahmani@gmail.com
منبع: https://charkhan.com/137807/%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-1401%D8%9B-%D8%A8%D9%87%D9%85%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%88/
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صمت، شرکت بهمن موتور توانست مقام نخست خدمات فروش در سال 1401 را بدست آورد.
شاخص های اصلی این ارزیابی، طبق دستورالعمل ضوابط خدمات فروش خودرو شامل ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگی ها، سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط روش های متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و… است که کلیه شرکت های عرضه کننده خودرو در 4 حوزه مذکور مورد سنجش قرار گرفتند.
بر اساس نمرات منتشر شده، بهمن موتور از نظر «وضعیت نظام مدیریتی شرکتها » نمره 88 را از صد نمره بدست آورده که متوسط نمره شرکتهای خودروساز سبک در این شاخص 58.4 بوده است. اختلاف فاحش نمره بهمن موتور، در این شاخص کیفیت نظام مدیریتی این شرکت را نشان میدهد.
از نظر «میزان رضایتمندی مشتریان» نیز بهمن موتور با کسب نمره 88.2 اختلاف قابل توجهی از سایر شرکتهای مشابه دارد. میانگین امتیاز خودروسازان سبک در این شاخص 69.7 گزارش شده است.
در ارزیابی نمره «وضعیت نمایندگیهای مجاز» نیز همچنان بهمن موتور، رتبه برتر داشته و با نمره 88.2 در مقام نخست ایستاد. در این شاخص فضا، نیروی انسانی، الزامات محیطی، تجهیزات و فرآیندها ارزیابی میشود.
در شاخص رتبه بندی خدمات فروش شرکتهای عرضه کننده خودرو-سبک، بهمن موتور رتبه برتر را بدست آورده است.
این گزارش حاصل ارزیابی 10 شرکت خودروساز، 1595 نمایندگی مجاز عرضه کننده خودروی سواری در سال 1401 و مصاحبه با 462هزار مشتری بوده است.
گفتنی است بهمن موتور در سال 1400 مقام دوم را دارا بوده و امسال با یک پله صعود توانست جایگاه اول را به خود اختصاص دهد. بهمن موتور با ارائه خدمات متمایز فروش و هدف قراردادن افزایش رضایت مشتریان اقدامات قابل توجهی انجام داده است. بهرهمندی از فاکتورهایی همچون ارتقای سیستم های ارائه خدمات، آموزش اثربخش پرسنل و حضور نیروهای با تجربه در سطح شبکه نمایندگان، استاندارد سازی نمایندگان، توسعه و بهبود دسترسی مشتریان به نمایندگیهای مجاز از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.