دستگاه حضور و غیاب خرید و قیمت، سیستم حضور و غیاب | مجله حضور و غیاب

گزارشات دقیق و قابل اطمینان سیستم حضوروغیاب در هر لحظه در اختیار واحد مالی قرار می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر وارد وب سایت نرم افزار آپولو شوید. افق فرا ویژن با داشتن بیشترین گارانتی در ایران و همچنین خدمات پس از فروش پشتیبانی که همیشه جزء سیاست های کاری شرکت محسوب شده است.

دستگاه حضور و غیاب ZKteco مدل 765

این فناوری با تجزیه و تحلیل ویژگی های جسمی و رفتاری برای هر شخص منحصر به فرد است. به همین دلیل می توان از تکنولوژی بیومتریک برای شناسایی افراد استفاده نمود. احراز هویت با فناوری بیومتریک به مرور زمان جایگزین رمزهای عبور و کارت های دستی می شود. دستگاه حضور و غیاب یک آیتم ضروری جهت کنترل رفت و آمد کارمندان و پرسنل مجموعه‌هاست. منظور از این مجموعه‌ها، اماکن اداری مثل شرکت‌ها و همه مکان‌هایی است که نیاز به مدیریت تردد کارکنان دارند.

دستگاه حضور و غیاب خرید و قیمت، سیستم حضور و غیاب | مجله حضور و غیاب امکانات بسیار مختلفی در دستگاه کارت زن تولیدی شرکت افق فرا ویژن نهفته است که با مقایسه و ارزیابی با کیفیت ترین دستگاه های حضور و غیاب در سراسر جهان تهیه شده است. با امید به خداوند منان و تلاش پرسنل کوشا و فعال شرکت بعد از 10 سال تجربه در زمینه دستگاه حضورغیاب امروز موفق به ارائه 4 سال گارانتی سیستم کنترل تردد پرسنلدر ایران شده‌ایم. می‌تواند به حذف جنبه‌های منفی زمان‌سنجی نادرست و غیرقابل اعتماد کمک کند. حفظ دقیق زمان و داده های حضور و غیاب، مدیریت هزینه های کارکنان، افزایش دقت حقوق و دستمزد، کاهش بار منابع انسانی و صرفه جویی در زمان را آسان می کند. دستگاه حضور و غیاب pt600 از لحاظ ظاهری,طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد.جنس بدنه آن پلاستیکی است و با ترکیب آن با آلیاژ آهن استحکام و مقاومت بالایی در شرایط آب‌وهوایی مختلف دارد.

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F110

در نرم افزار می توان قوانین ترددی شرکت را تعریف نمود تا برای تمام پرسنل یا بخشی از آن ها استفاده شود و در صورت وجود چند شیفت کاری یا وجود قوانین متعدد امکان ثبت مجزای آن ها و تخصیص دادن آن به افراد مورد نظر اقدام نمود. سیستم حضور و غیاب جدید شما باید بیشتر از یک سیتم حضور و غیاب برای شما کارایی داشته باشد بدین معنی که بتواند با سایر نرم افزار ها نظیر حقوق و دستمزد، حضور و غیاب دانش آموزان و معلمان یا صدور فیش در رستوان ها سازگاری کامل داشته باشد. دستگاه های حضور و غیاب پالیزافزار این ویژگی را بصورت درونی در برنامه دارند. طراحان و توسعه دهندگان نرم افزاری این قابلیت را به خوبی و با کارای آسان بر روی سیستم ها اجرا کرده اند تا دستگاه بطور یکپارچه در سیستم های شهربازی، باشگاهی یا کنترل تردد مترو نیازهای مشتری را برآورده نماید. شرکت مهرپویان کهکشان رایانه (ثبت 50737) با نام تجاری مهرکیا از سال 92 در زمینه تولید نرم افزار و فروش انواع دستگاه های حضور و غیاب و حقوق و دستمزد و کنترل تردد فعالیت می نماید. تصویر بیومتریک اسکن شده در اسکنر نوری محصولات ویردی کیفیت بالاتری نسبت به دستگاه‌های حضور و غیاب برندهای دیگر دارد.

معرفی 10 مدل از بهترین دستگاه های حضور و غیاب 2023 با نقد و بررسی

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره UBio-X Face جزء بهترین برند های دستگاه حضور و غیاب چهره ای خارجی با قابلیت شناسایی 20 هزار چهره و 500 هزار کارت بدون تماس می باشد. این دستگاه قابلیت شناسایی چهره پرسنل را تا فاصله 3 متر و بصورت همزمان قابلیت تشخیص چهره 4 نفر در حال راه رفتن را دارد. دستگاه حضور و غیاب ویردی UBio-X Face چهره افراد را از پشت نقاب، ماسک و یا وجود عینک طبی به خوبی تشخیص می دهد. این دستگاه با شناسایی اجزای چهره بصورت سه بعدی و استفاده از الگوریتم های پیشرفته Deep Learning به عنوان بهترین دستگاه کنترل تردد جهت تشخیص چهره در باشگاه ها و یا گیت های کنترل تردد می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در این میان برخی مشتریان خواستار تخلیه آنلاین اطلاعات هستند تا به محض استفاده پرسنل از دستگاه خریداری شده، اطلاعات او در نرم افزار ثبت شود اما اگر تخلیه آفلاین باشد، تخلیه اطلاعات به کندی انجام خواهد شد. در مجموع کافیست نیازهای موجود را در حدممکن با جزییات به صورت لیست درآورد تا مشخص شود که چه انتظاری از دستگاه کارت ساعت زنی وجود دارد و برطبق آن انتخاب را انجام داد.

  • از طرفی آن‌ها می‌توانند به سادگی با دستگاه کارت خوان یا دستگاه‌های قدیمی منطبق شوند.
  • در تمام دستگاه های تردد اثر انگشتی، وارد منوی دستکاه شده و در قسمت تعریف کاربر، آیتم ثبت اثر انگشت را انتخاب نمایید.
  • یعنی کارکنان با یک تاخیر قابل توجه در پرداخت حق و حقوق‌شان مواجه ‌شوند که سبب ایجاد نارضایتی در میان پرسنل مجموعه خواهد شد.
  • یکی از مهم‌ترین دلایلی که مدیران به استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب پیشرفته‌ مانند دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی و تشخیص چهره و تشخیص عنبیه روی آورده‌اند، این است که جلوی این تقلب کارمندان را بگیرند.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی