دو بازی ماشینی جذاب Extreme Car Driving Simulator و Car Parking Mod Apk

بازیکنان را به دنیایی از اکشن های مسابقه ای هیجان انگیز پرتاب می کند. با تکیه به واقع گرایی، این بازی یک موتور فیزیک ارائه می دهد که حس ماشین های واقعی را تکرار می کند. در این بازی شما حق انتخاب از میان انبوهی از خودروها و نقشه های متفاوت را دارید که بازی را بیش از پیش هیجان انگیز میکند. با آمدن به Extreme Car Driving Simulator Mod Apk بازیکنان این حق را خواهند داشت که ماشین مناسب و مورد علاقه خود را برای همراهی در طول مسابقه انتخاب کنند. هر وسیله نقلیه شکل و رنگ متفاوتی خواهد داشت و تمام عملکردها و سرعت های مسابقه ای آن نیز متفاوت خواهد بود.

بازی پارکینگ Car Parking Multiplayer

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است



منبع: https://charkhan.com/149613/%D8%AF%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-extreme-car-driving-simulator-%D9%88-car-parking-mod-apk/

شبیه‌ساز رانندگی Extreme Car Driving Simulator و Car Parking Multiplayer دو بازی ماشینی با سبک بازی متفاوت می باشند. بازی اول یک شبیه سازی و مسابقه ای ماشین برای اندروید است و بازی دوم یک شبیه ساز تمام عیار برای پارک و دارای گیم پلی چالشی می باشد.

بازی Extreme Car Driving Simulator

 

این دو بازی‌ با هم یک تجربه رانندگی جامع را به بازیکن ارائه میکنند که اولویت‌ و سلیقه های مختلف را راضی نگه می دارد. چه به دنبال هیجان مسابقات با سرعت بالا باشید و چه به دنبال رضایت از پارک بی عیب و نقص وسیله نقلیه خود باشید، این بازی های اندرویدی شما را راضی نگه خواهد داشت. گرافیک خیره‌کننده و به‌روزرسانی‌های منظم، این دو همچنان مرزهای بازی‌های موبایلی را پیش می‌برند و تضمین می‌کنند که بازیکنان ساعت‌ها درگیر و سرگرم می‌شوند.

بازی Car Parking Multiplayer هنر پارک کردن را با اضافه کردن یک سبک جدید و چند نفره به سطح جدیدی میبرد. در این بازی مهارت های پارک خود را در سناریوهای چالش برانگیز آزمایش کنید، برای دستیابی به رکورد پارکینگ با دیگران رقابت کنید. و یا میتوانید با دوستان به صورت آنلاین یک کار گروهی را انجام دهید. این یک تجربه رانندگی واقع گرایانه و همه جانبه همراه با انواع سناریوهای پارکینگ چالش برانگیز را ارائه می دهد. چه در فضاهای تنگ مانور دهید و چه در حال عبور از موانع پیچیده، این بازی شبیه سازی پارکینگ واقعی را ارائه می دهد که بازیکنان را درگیر و سرگرم نگه می دارد. یکی از ویژگی های برجسته Car Parking Mod Apk فیزیک واقع گرایانه ماشین آن است. این بازی به طور دقیق هندلینگ و فیزیک وسایل نقلیه مختلف را تقلید می کند و تجربه رانندگی واقعی و شبیه سازی شده را برای بازیکنان فراهم می کند. از توزیع وزن گرفته تا چسبندگی لاستیک، هر جنبه ای از رفتار خودرو به طور صادقانه شبیه سازی شده است و تسلط بر کنترل ها برای پارک موفق بسیار مهم است.

کلام آخر


توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی