راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت اسفند 1401 زومجی | behtarin-laptop

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت اسفند 1401 زومجی | behtarin-laptop

قدرت پردازشی بسیار عالی و بدون فن، شارژدهی در سطح گوشی‌های هوشمند، صفحه‌نمایش IPS Retina با دقت رنگ بسیار خوب و وزن ۱٫۲۹ کیلوگرمی از جمله‌ی مهم‌ترین ویژگی‌های مک‌بوک ایر M1 به‌شمار می‌آید. ایسر توی این مدل از یه نمایشگر 15.6 اینچی استفاده کرده که کیفیت تصویر فول‌اچ‌دی رو نشون میده. صفحه‌نمایش دقت رنگ و وضوح خیلی بالایی داره که باعث میشه از نگاه کردن بهش نهایت لذت رو ببرید. روکش مات نمایشگر از انعکاس نور جلوگیری میکنه و دید شما رو بهتر میکنه. ایسر توی این مدل از پردازنده مرکزی Core i H اینتل در کنار پردازنده گرافیکی GeForce RTX3070 انویدیا استفاده کرده که خیلی راحت میتونه برنامه‌های حرفه‌ای و بازی‌های سنگین رو اجرا کنه؛ من به راحتی آخرین نسخه فتوشاپ رو اجرا کردم.

  • لپ‌تاپ ایسوس G513RW 2022 تجربه بازی و تولید محتوا را برای شما به بالاترین سطح می‌رساند.
  • مدل IdeaPad 3 QE لپ تاپی جمع‌وجور است که از یک نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن HD بهره می‌برد و به عنوان محصولی بسیار مطلوب برای دانش آموزان و حتی بهترین لپ تاپ برای دانشجویان شناخته می‌شود.
  • همه گزینه های موجود از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و از تمام برند ها می توان گزینه های محبوبی را مشاهده کرد.
  • این‌طور می‌توان گفت که لپتاپ ایسوس TUF Gaming FA507RR می‌تواند یکی از ارزشمند‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب لپتاپ‌های بالارده و بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون قدرتمند باشد.
  • این لپ تاپ از یک نمایشگر 14 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد؛ در نتیجه می‌توان گفت لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 GA402RK – A برای بازی‌های شوتر اول شخص و بازی‌های eSports بسیار کارآمد است.

پس به دنبال گرافیک بالا باشید (مثل 1650 یا 3050 که البته در لپ تاپ های زیر 20 میلیون پیدا نمیشن). ولی اینطوری هم نیست که لپ تاپ 15 میلیونی نتونه gis رو باز کنه، فقط مسئله کند بودن و زمان بر بودنه. به همین دلیل پیشنهاد من اینه به فکر بودجه 20 و ترجیحا 25 میلیون باشید. هیچ لپ تاپ 15 میلیونی گرافیک عالی نداره ولی گرافیک لپ تاپ شماره 1 از بقیه بهتره. تقریبا بله ولی اصولا لپ تاپ با این قیمت لپ تاپ گیمینگ نیست و در استفاده طولانی مدت داغ میشه. لپ تاپ‌های E510MA دارای 4 یا 8 گیگابایت رم لحیم شده روی مادربورد هستند و قابلیت ارتقای بیشتری ندارند.

کارت گرافیک

امسال اما خبری از پیکربندی AMD نیست و با توجه به قیمت دلار هم قیمت این مدل به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. بهره می‌برد و همچنین با یک طراحی جذاب و منحصر به فرد تولید شده است که می‌تواند کاربران بسیاری را مجذوب خود کند. با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز بهره می‌برد و در نتیجه یک محصول ایده‌آل برای اجرای بازی‌های شوتر اول شخص خواهد بود.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G512LI – B

تنها چیزی که در لب تاب های امروزی قدیمی میشه و باعث میشه لب تاب رو دور بیندازید کارت گرافیک اون هست ، بنده یک لب تاب با حدود ۱۵ سال عمر دارم و از اون هنوز هم به خوبی استفاده میکنم ولی تنها مشکل اون قدیمی شدن کارت گرافیک هستش . و سعی کنید لب تابی خریداری کنید که قابلیت ارتقا داشته باشد ، متاسفانه این روز ها با توجه به وضعیت اقتصادی اصلا خرید یک لب تاب جدید کار راحتی نیست . همچنین در نظر داشته باشید که سه مورد صفحه نمایش، پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی را نمی‌توان ارتقا داد، ولی رم، هارد دیسک و SSD معمولا قابل ارتقا هستند. پس بهتر است اولویت را روی موارد غیرقابل ارتقا قرار دهید که همواره ثابت هستند، رم و SSD را بعدا هم به راحتی می‌توان تقویت کرد. در لحظه نگارش این مقاله تقریبا تمام لپ‌تاپ‌های معرفی شده موجود بودند، ولی متاسفانه موجودی لپ تاپ به شدت در حال نوسان است و بعضی مدل‌ها ممکن است به صورت مقطعی ناموجود شوند. به همین دلیل اگر مدلی را انتخاب کردید که موجود نبود، این مقاله را بوکمارک کرده و چند روز بعد به آن سر بزنید (به محض موجود شدن لپ تاپ، به صورت اتوماتیک در مقاله آپدیت شده و دکمه خرید آن فعال خواهد شد).

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی