راهنمای خرید شاسی بلند در بازار ایران خودرو۴۵ | samandblog

تیگو ۷ شاسی بلند موفق چینی است که نسبت به سایر هم وطنانش مدرن‌تر و کیفیت بهتری دارد. موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی این خودرو با قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار شاید ضعیف نباشد اما به نظر برای خودرویی با ابعاد تیگو ۷ خیلی مناسب نیست. هر کدام از این خودروها دارای ویژگی‌ها متفاوتی هستند و شاید مهم‌ترین مزیت آنها در مقایسه با شاسی بلندهای خارجی، قیمت مناسب‌‌تر باشد. در پایان از شما می‌خواهیم که نظرات خودتان را درباره این خودروهای SUV با ما و مخاطبان به اشتراک بگذارید.

  • در این قسمت به معرفی برخی از بهترین امکانات رفاهی موجود در شاسی بلند چینی X55 پرو خواهیم پرداخت.
  • امکانات رفاهی سوئیست DX3 شامل ریموت استارتر، سنسور فاصله جلو، عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است.
  • حالا که با تعدادی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند آشنا شدیم، بیایید نگاهی یه ارزان‌ترین SUV های بازار داخلی هم داشته باشیم و ببینیم که کدام یک از آنها قیمت پایین‌تری دارند.
3- کیا سورنتوکیا سورنتو یک خودرو شاسی بلند پرطرف‌دار در کره محسوب می‌شود. دوره اول کیا سورنتو در سال 2002 و نسل‌های بعدی نیز در سال‌های 2010 و 2015 معرفی شدند. طراحان سانگ یانگ رکستون G4 بخش عمده‌ای از فضای بار را در نسخه هفت نفره محدود کرده‌اند تا در ازای آن، سرنشینان ردیف سوم فضای بیشتری را در اختیار داشته باشند. در نتیجه ردیف سوم صندلی‌های سانگ یانگ رکستون G4 مشکلات معمول شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار را ندارد. بزرگترین نقطه‌ضعف سانگ یانگ رکستون G4 در مقایسه با رقبا، عرضه محدود و دسترسی سخت به خدمات در تمامی نقاط کشور است.

چری تیگو 7

سریع‌ترین خودورهای ساخته شده تا به حال کدامند؟ برای آشنایی با پرسرعت‌ترین خودروهای تاریخ این مطلب مجله خودرو ناواران را بخوانید. گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. اگر بخواهیم به ماشین‌های قیمت متوسط کروک اشاره‌ای داشته باشیم بهتر است از ماشین‌های بی ام دبلیو , بنز , پورش و مدل‌های ارزان‌تر لامبورگینی نام ببریم .

اگر به دنبال بهترین شاسی بلند در ایران هستید، کیا اسپورتیج می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. به پشتوانه فروش خوب محصولات کیا موتورز در ایران، وارد کشور شد و یکی از پرفروش‌های این بازار لقب گرفت. نسل‌های مختلف این خودرو به مرور زمان فیس‌لیفت‌های مختلفی را تجربه کرده و هر بار بهتر از قبل شدند. رانندگی با این خودروها حس برتری و موفقیت را القا و راحتی بیشتر و امکان تردد در مسیرهای ناهموار را نیز برای سرنشینان فراهم می‌کند.

http://artofmarketing.ir

این خودرو پس از بازگشت تحریم‌ها بدون پشتوانه ماند و اکنون در بحث قطعات و خدمات پس از فروش مشکلات فراوانی دارد؛ به این دلیل بازار خرید و فروش ضعیفی دارد. طراحی این خودرو سبک اسپرتی دارد و شبیه به مجله خبری خودرو سمند رقبای اروپایی و آمریکائی‌اش است. البته اطلاعاتی از شتاب 0 تا 100 این خودرو منتشر نشده‌است؛ اما با توجه به وزن 1.5 تن آن می‌توان پیش‌بینی کرد که رقیب جدی برای دیگر خودروهای هم رده خود خواهد بود.

سیستم‌های رفاهی و امکانات ایمنی ام وی ام تیگو 8 پرو

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی