سود واردات خودرو سالیانه ۲۰ هزار میلیارد تومان است

وی
ارتقای کیفیت را یک مسیر بی پایان دانست و گفت: ارتقای کیفیت امکان پذیر است و
صرفا نیازمند اصلاح قیمت گذاری خودرو هستیم در حالی که اکنون

سود برندگان قرعه کشی، ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.


منبع: http://khabarkhodro.com/fa/news/656574/%D8%B3%D9%88%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87-%DB%B2%DB%B0-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AAبه گزارش خبرنگار خبرخودرو ٬ این
فعال صنعت قطعه سازی گفت: بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان زیان خودروسازان است که
دولت بر اساس قانون تاکنون در مقام جبران آن برنیامده است.

نجفی
منش تاکید کرد: نیروهای جوان و متخصص فراوانی داریم، باید دولت از مدیریت صنعت
خودرو خروج کند و ۵ درصد سهم دولت مجوزی برای برخورداری از هیات مدیره نیست.
قیمت همانند دهه ۷۰ در حاشیه بازار تعیین شود.

به
گزارش خبرخودرو، محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه
سازان خودرو در نشست خبری اختتامیه دوازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز
با حضور اصحاب رسانه و متولیان موتور و قوای محرکه اظهار داشت: سود واردات خودرو
سالیانه ۲۰ هزار میلیارد تومان است و با هدف تضعیف صنعت خودروی داخلی بر آن اصرار
می ورزند.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو در نشست خبری اختتامیه دوازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز با حضور اصحاب رسانه و متولیان موتور و قوای محرکه اظهار داشت: سود واردات خودرو سالیانه ۲۰ هزار میلیارد تومان است و با هدف تضعیف صنعت خودروی داخلی بر آن اصرار می ورزند.

ارتقای کیفیت در گرو اصلاح قیمت گذاری خودرو است

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی