شرکت خودروسازی آلفا رومئو Alfa Romeo | samandblog

با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. آلفا رومئو ریسینگ (۲۰۱۹)رئیسپاسکال پیچیمدیر تیمفردریک واسورکارکنانروث باسکامباریک گاندلینتیموتی گوئریناکسل کروسجولین سایمون-چاتمپسبیت زندرسیمون رستارانندگان مسابقات فصل ۲۰۱۹۷. برخی از قطعات به کار رفته در این خودروها به ویژه در بخش کابین از نوع پلاستیکی انتخاب شده و کیفیتی کاملا معمولی دارند. هرچند می‌توان گفت کیفیت این قطعات پایین نبوده و یا دوام آن‌ها کم نیست، اما با این حال ممکن است برخی از افراد را دغدغه‌مند و نگران کند.

تشک بادی داخل ماشین چری آریزو

این خودرو با مصرف سوخت درون شهری ۷.۸ لیتر در صد کیلومتر طراحی و تولید شده و مصرف سوخت برون شهری آن هم ۴.۶ لیتر در صد کیلومتر است. حجم باک این اتومبیل ۶۰ لیتری بوده و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار شده است. یکی دیگر از نکاتی که باید درباره این خودروی مجله خبری خودرو سمند کوچک و لوکس ایتالیایی به آن توجه داشته باشید این است که این خودرو به صورت دو نفره طراحی و تولید شده و برای مصارف خانوادگی چندان مناسب نیست. بود قطعات خودرو و سختی تعمیر موتور پیشرفته از دیگر دلایلی است که آن را برای استفاده در ایران نامناسب می‌کند.

http://artofmarketing.irبسیاری از افراد به ویژه رانندگانی که تجربه کمتری دارند بر این باورند که خودرو آلفارومئو جولیتا از دید عقب کافی برخوردار نشده است . اگر تمایل به خرید خودرو آلفارومئوجولیتا دارید باید به حساسیت‌های ویژه آن هم توجه داشته باشید. یکی از مهمترین معایب این خودروها برخورداری از گیربکس دو کلاچه‌ای است که خشکی بالایی هم دارد.

بررسی هیوندای وراکروز ، یک کراس اور فوق العاده

دایره‌هایی که بازهم حس و حال یک ماشین مسابقه‌ای قدیمی به ما می‌دهد. همیشه سقف‌های سانروف دار یکی از آپشن‌های موردتوجه خریداران خودروهای لوکس بوده است. تنها بخشی از سقف خودرو از سایر قسمت‌ها جدا می‌شد و سانروف در آن بخش تعبیه می‌شد.

دسته های محصولات

دارا بودن یک گیربکس ۶ سرعته و کاملاً خودکار دو کلاچه و پدال پشت فرمان از دیگر قابلیت‌ها و امکاناتی است که این کمپانی ایتالیایی برای این خودروی محبوب و پرفروش خود در نظر گرفته است. این خودروها دارای چراغ مه شکن جلو و عقب بوده و صندلی‌های ردیف عقب آن‌ها هم تاشو هستند. جهت اجاره خودرو لوکس ازسایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. جهت اجاره خودرو ایرانی از سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. جهت اجاره خودرو در تهراناز سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید.

  • ماکت ها با کیفیت وبا جزئیات و مقیاس های دقیق از برند های مختلف و نام آشنا امثال اتوآرت نورو کیوشو مایستو ویلی بوراگو سی ام سی میباشند.
  • آلفا یک نام ترکیبی است که تشکیل شده از نام Anonima Lombarda Fabbrica Automobili می باشد.
  • البته این شرکت تحت نام آلفا و در سال 1906 توسط بازرگان فرانسویالکساندر داراکو چند سرمایه گذار دیگر به تاسیس رسیده بود.
  • تولد آلفا رومئو میتو سرگذشت اسطوره ی میلانی را می‌توان سال 2008 میلادی دانست.
  • این خودرو برای استفاده هم‌زمان و طولانی‌مدت یک خانواده با میانگین سنی بالا دلسردکننده است.

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی