صفحه اصلی شرکت کرمان موتور بزرگترین خودروساز خصوصی کشور | samandblog

از لحاظ فنی، در خودروی جک S3 از یک پیشرانه با حجم ۱۵۹۰ سی‌سی استفاده شده است که دارای ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ است. این پیشرانه می‌تواند حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید کند و حداکثر سرعت خودرو را به ۱۷۵ کیلومتر در ساعت برساند. استفاده از ترمزهای دیسکی ضدقفل و همچنین سیستم توزیع نیروی الکترونیکی ترمز از دیگر ویژگی‌های ایمنی این خودرو است که شما را در خرید و فروش جک S3 کمک می‌کند. شاید هیچ کس باور نداشت که جک S3 بتواند خود را به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کند. این خودرو که به عنوان یک کراس‎اور شهری کوچک معرفی شده است، کیفیت ساخت بالایی دارد و ایمنی آن قابل توجه است. اگرچه ظاهر خودرو هنوز هم شبیه به خودروهای کراس‎اور است، اما الگوی اصلی طراحی خودروهای جک را حفظ کرده است و از بسیاری از جهات می‌توان آن را یک شاسی‌بلند کوچک معرفی کرد.

طراحی خوش‌فرم بدنه، وجود رکاب‌های جانبی به سبک خودروهای آفرود، گلگیرهای برجسته، رینگ‌های مناسب و …

تغییر دیگری که در نسخه اتوماتیک اعمال شده تغییر اندازه رینگ ها از 17 اینچ به 18 اینچ است که باعث شده نمای این خودرو زیباتر بشود. تفاوت دیگری که نسخه اتومات نسبت به نسخه دنده ای دارد این است که در در سپر جلوی خودرو از سنسور پارک استفاده شده است. کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد مجله خبری خودرو سمند انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. بررسی مشخصات فنی و آپشنهای خودرو چری تیگو 7 تیگو 7 -که توسط مدیران خودرو عرضه می شود و لقب گران ترین شاسی بلند چینی را به خود اختصاص داده.

  • مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.
  • از جمله مواردی که احتمالاً شما را به سمت این گزینه در خرید خودروهای جک می‌برد، طراحی بسیار زیبا و قابل قبول برای آن است که با امکانات رفاهی مناسبی همراه شده است.
  • هر چهار چرخ جک s5 از نوع دیسکی می باشند و دارای سیستم ضد قفل ABS چهار کاناله، ترمز هیدرولیکی HBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، پایداری الکترونیکی ESC، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، کنترل ایستایی در سربالایی HAC و ترمز پارک برقی EPB می باشند.
  • در بررسی هایی که انجام شده این خودرو زمان رانندگی در ترافیک و خیابان هایی که شلوغ هستند 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. امداد باطری عرضه کننده انواع باتری اصلی و فابریک برای خودرو جک S3 به صورت شبانه روزی در خدمت شما میباشد…… در بالا شما با تجهیزات و امکانات خودروی جک s5 شدید امیدواریم که شما از این بخش لذت برده باشید.

شرایط خرید جک S5 اقساطی و جدول مشخصات فنی

نسخه اتومات دارای جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک دو کلاچه می باشد که در این نوع جعبه دنده سرعت تعویض دنده نسبت به سایر جعبه دنده های اتوماتیک بیشتر می باشد. در جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک، دو کلاچ قرار دارد که که نیرویی که روی دو محور چرخ دنده های زوج و فرد قرار دارند را قطع و وصل می کنند و این دو کلاچ به صورت جداگانه کار می کنند. یکی از کلاچ ها از چرخ دنده های فرد و کلاچ دیگر از چرخ دنده های زوج تشکیل شده اند. در بررسی هایی که انجام شده این خودرو زمان رانندگی در ترافیک و خیابان هایی که شلوغ هستند 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

http://artofmarketing.irنمای جانبی تقریبا دست‌نخورده باقی مانده و فقط آینه بغل و رینگ‌های جدید اضافه شده‌اند. گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

جک اس۵

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی