صفحه اصلی شرکت کرمان موتور بزرگترین خودروساز خصوصی کشور | samandblog

جک s5 اتوماتیک دارای 4 ایربگ می باشد در حالی که نسخه دنده ای این خودرو دارای 2 ایربگ می باشد. در نسخه اتوماتیک ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی جلو وظیفه این را دارند که از سرنشینان محافظت کنند. نسخه دنده ای جک s5 دارای موتوری با حجم 1997 سی سی می باشد و توان خروجی موتور جک s5 174 اسب بخار در دور موتور 5200 دور در دقیقه است. قدرت تولید شده توسط این موتور 235 نیوتون متر است که در طیف دور موتور 2000 تا 4000 دور در دقیقه در دسترس می باشد. جعبه دنده ی 6 سرعته ی دستی تمام قدرت تولید شده را به چرخ هی جلو انتقال می دهد. شرکت کرمان موتور در ایران تولید کننده خودروهای سواری و کراس اور شرکت جک است و تاکنون مدل های j3، j5، s5 و s3 را به ایران آورده است.

لوازم یدکی جک و انواع خودروی جک – جک یدک

با توجه به شرایط خرید اقساطی جک اس 5 که کرمان موتور تعیین کرده است، بهترین راه خرید اقساطی جک S5، استفاده از شرایط فروش اقساطی کرمان موتور در سایت سپندخودرو است. در ادامه لیستی از مشخصات فنی جک اس 5 را در قالب یک جدول برای شما آورده‌ایم. چنانچه نتوانستید قیمت خودرو جک صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 19 بهمن 401 .

  • تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.
  • البته نباید فراموش کنیم که قیمت jac s5 در بازار ایران در حدود ۳۳۰ میلیون تومان است.
  • یه مطلبی رو هم بگم فکر اینکه این ماشین یه ماشین چینی هست و ارزش خرید نداره رو از ذهنتون خارج کنید و ازش لذت ببرین .
  • به طور کل می‌توان اظهار داشت که گرچه کیفیت متریال کابین جک اس۵ اندکی نسبت به رقبا پایین‌تر به نظر می‌رسد اما از لحاظ جادار بودن و سبک طراحی توانسته نظر مثبت مشتریان این گونه کراس اوورهای نه چندان گران قیمت چینی را نسبت به خود جلب سازد.
  • جدیدترین مدل جک اس۵ با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی با پاشش سوخت مستقیم وارد بازار ایران شده‌است و کرمان موتور ادعا دارد که این فیس‌لیفت با موتور GDI جدید شتاب و عملکرد بهتری از مدل‌هاز قبلی خود دارد.
  • توجه داشته باشید باتری هایی که بر روی ماشین جک S3 نصب میکنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر باشد تا در صورت لزوم بتوانید از خدمات باطری جک S3 استفاده کنید.

کیفیت رویه صندلی‌ها و فرم آنها هم مناسب بوده و بدن سرنشین را در طول مسافرت‌های طولانی چندان خسته نمی‌کند. هاوال H2 نام یکی از محصولات پرفروش کمپانی گریت وال است که در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پرفروش چین را به خود اختصاص داده است. اگر باتری ماشین جک S3 بیش از دو سال بر روی خودرو کار کرده باشد و یا بیش از کیلومتر باتری را تعویض کنید. همیشه پیدا کردن محبوب‌ترین گزینه در بین محصولات یک شرکت برای بسیاری از جمع‌های دوستانه یک چالش محسوب می‌شود و همین وضعیت در مورد محبوب‌ترین خودروی جک هم وجود دارد.

http://artofmarketing.irخطوط حجمی روی پروفیل جانبی و درب کاپوت به همراه فلاپ‌های مشکی در بخش رکاب نیز سبب خوش فرم‌تر به نظر رسیدن نمای ظاهری جک اس۵ شده است. در نمای عقب نیز از چراغ‌های مشابه آئودی q5s استفاده شده که ظاهری ساده اما زیبا و متقاعدکننده را برای این بخش اس۵ به وجود آورده مجله خبری خودرو سمند است. در یک جمع بندی می‌توان اظهار داشت که شباهت طراحی ظاهری جک اس۵ با هیوندای توسان سبب موفقیت بیشتر این مدل در بازار ایران شد و رضایت نسبی اکثر مشتریان را در پی داشت. جک شرکتی است که در سال 1964 تاسیس شد و در ابتدا تنها به تولید کامیون های تجاری می پرداخت.

محصولات مشابه

منتها قیمت های درج شده به علت نوسانات و افزایش قیمت خودرو تغییر کرده است. برای کسب اطلاعات می توانید با کارشناسان فروش مبین خودرو تماس حاصل فرمایید. هر چهار چرخ جک s5 از نوع دیسکی می باشند و دارای سیستم ضد قفل ABS چهار کاناله، ترمز هیدرولیکی HBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، پایداری الکترونیکی ESC، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، کنترل ایستایی در سربالایی HAC و ترمز پارک برقی EPB می باشند.

جک اس3 (JAC S3 )مشکی 1401

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی