صفحه اصلی لوازم یدکی جک و انواع خودروی جک جک یدک | samandblog

از جمله امکانات رفاهی خودرو هم می‌توان به وجود یک نمایشگر ۷ اینچی همچنین سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی اشاره کرد. جک S5 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد بازار جهانی شد و با تغییرات زیاد و کسب استانداردهای لازم هم‌اکنون به دلیل قیمت مناسب در ایران بفروش می‌رسد. این خودرو از از سیستم‌های پیشرفته از جمله HAS و ESC بهره می‌برد تا در شیب تند و پیچ‌ها کنترل خودرو حفظ شود. بعد از اینکه کارخانه‌های کره‌ای و به‌خصوص هیوندای مجله خبری خودرو سمند با استخدام طراحان خارجی، پیشرفت چشمگیری در تولید خودروهایی با طراحی بیرونی زیبا و مدرن داشتند، بلافاصله کارخانه‌های خودرسازی چین سراغ چنین رویکردی رفتند. گروه خودروسازی جک یکی از این کارخانه‌ها بود و به سرعت وارد فاز جدیدی از طراحی و مهندسی خودرو شد. با توجه به اینکه طراحی نمای عقب خودرو از یک خودروی دیگر الهام گرفته شده است اما نمای عقب با نما های دیگر بسیار هماهنگ می باشد و این خودرو بسیار زیبا و جذاب کرده است.

بررسی مشخصات فنی جک s۵

شرکت کرمان موتور نمایندگی رسمی این خودرو در ایران می باشد و تقریبا در تمامی نقاط ایران نمایندگی دارد و این خبر خوبی برای خریداران این خودرو می باشد زیرا با افزایش نمایندگی های کرمان موتور قطعات این ماشین راحت تر پیدا می شود. همچنین طبق آنچه که شرکت کرمان موتور اعلام کرده این خودرو در تست دوام این خودرو بیش از 40 هزار کیلومتر را با بنزین معمولی در جاده های ایران بدون هیچ مشکلی سپری کرده است. برای اینکه قدرت موتور این خودرو افزایش یابد می توانید از بنزین سوپر و یورو 4 استفاده کنید. پس از اینکه موتور ماشین جک s5 روشن کنید و شروع به حرکت کنید دو نکته باعث می شود که شما احساس رضایت کنید. اولین نکته این است که که فرمان این خودرو بسیار نرم می باشد و دلیل نرم بودن فرمان این خودرو این است که از سیستم چرخ دنده‌ای با کمک برقی Servomotor استفاده می شود و همین باعث می شود که فرمان این خودرو بسیار نرم باشد.

  • هر چهار چرخ جک s5 از نوع دیسکی می باشند و دارای سیستم ضد قفل ABS چهار کاناله، ترمز هیدرولیکی HBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، پایداری الکترونیکی ESC، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، کنترل ایستایی در سربالایی HAC و ترمز پارک برقی EPB می باشند.
  • مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.
  • از جمله مواردی که احتمالاً شما را به سمت این گزینه در خرید خودروهای جک می‌برد، طراحی بسیار زیبا و قابل قبول برای آن است که با امکانات رفاهی مناسبی همراه شده است.
  • عقب سی هائو X5 هم مثل بخش جلو، کاملا عوض شده و شاهد در، سپر و چراغ‌های جدید هستیم.

در نتیجه کابین جک اس فایو از لحاظ ظاهری می‌توانست نیازهای بسیاری از مشتریان این رنج قیمت خودرو را در آن زمان به خوبی برآورده سازد. به ویژه که طراحان چینی همچون نمای بیرونی، نگاه ویژه‌ای به طراحی هیوندای توسان داشته و نمای داخلی جک اس ۵ را تا حد زیادی مشابه هیوندای توسان LM از آب درآورده‌اند. طراحی داخلی جک S5 به ویژه هنگام عرضه اولیه این خودرو به بازار ایران در قیاس با سایر تولیدات نسبتا اقتصادی موجود در کشور بسیار زیباتر و مدرن به نظر می‌رسید.

http://artofmarketing.irهایما S7 نام یکی از محصولات کراس اوور ودروسازی کوچک هایما است که در ایران توسط ایران خودرو عرضه می شود . مدل توربو شارژ این خودرو با ظاهری متفاوت از سال 1396 وارد بازار ایران شد و به دلیل داشتن امکانات بیشتر فروش بهتری نسبت به مدل اتومات تجربه کرده است. جک اس۵ دنده‌ای شتاب قابل توجهی دارد و از اکثر رقبای چینی خود عملکرد بهتری دارد؛ چنانچه در رویارویی با خودروهی کره‌ای نظیر هیوندای سانتافه و کیا اسپورتیج با موتور ۲۴۰۰ سی‌سی نیز در بحث شتاب پیروزی را برای صاحب خود به ارمغان می‌آورد. توجه داشته باشید باتری هایی که بر روی ماشین جک S3 نصب میکنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر باشد تا در صورت لزوم بتوانید از خدمات باطری جک S3 استفاده کنید. مرسی از شما دوستان که مارا تا پایان این مقاله همراهی کردید شما میتوانید که برای مشاهده مشخصات ماشین های بیشتر میتوانید به صفحهماشین و مشخصات فنیمراجعه نمایید همچنین میتوانید که برای مشاهده مقاله های بیشتر به بخشمقالاتمراجعه نمایید. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

چادر ماشین جک S5 ا تشکیل شده از pvc ، ضدآب ، ضد آفتاب

مشتریان عزیز می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و پیام‌های خود را از طریق سامانه صدای مشتری به ما انتقال دهند تا کارشناسان ما به آنها رسیدگی کنند. و از نکات منفی می توان به متریال نه چندان مرغوب کابین، استفاده از تسمه تایم به جای زنجیر در پیشرانه و نیاز به تعویض ان در فواصل زمانی کوتاهتراشاره کرد. سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم .

جک،جی 3 هاچ بک مدل 94

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی