فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | samandblog

کیفیت رویه صندلی‌ها و فرم آنها هم مناسب بوده و بدن سرنشین را در طول مسافرت‌های طولانی چندان خسته نمی‌کند. هاوال H2 نام یکی از محصولات پرفروش کمپانی گریت وال است که در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پرفروش چین را به خود اختصاص داده است. اگر باتری ماشین جک S3 بیش از دو سال بر روی خودرو کار کرده باشد و یا بیش از کیلومتر باتری را تعویض کنید. همیشه پیدا کردن محبوب‌ترین گزینه در بین محصولات یک شرکت برای بسیاری از جمع‌های دوستانه یک چالش محسوب می‌شود و همین وضعیت در مورد محبوب‌ترین خودروی جک هم وجود دارد.

  • هایما S7 نام یکی از محصولات کراس اوور ودروسازی کوچک هایما است که در ایران توسط ایران خودرو عرضه می شود .
  • 70 درصد از بدنه با استفاده از فولاد آبدیده تولید شده و به همین دلیل شاهد استحکام، کیفیت و زیبایی بالایی در جک اس 5 هستیم.
  • برای اطلاع از آخرین اخبار، شرایط فروش و جدیدترین محصولات کرمان موتور در خبرنامه عضو شوید.
  • سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم .
  • سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی JAC S5 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد.
بنظر من نسبت به بقیه خودروهای چینی ماشین خوبی است و باید در نمایندگی ثبت نام کرد. یکی از نمایندگی های خوب در سطح تهران نمایندگی 1734 واقع در مطهری می باشد. با ورود به صفحه قیمت جک و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود.

هر دو نسخه اتومات و دستی جک s5 دارای یک نوع موتور هستند و فقط میزان تولید قدرت در این دو نسخه متفاوت است. اکنون در جک s5 تنها موتوری که وظیفه آن تولید قدرت است موتور 2000 سی سی که مجهز به توربو شارژ است، می باشد که این نوع موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 می باشد. جک همچنین مدتی است که با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی به نام رخش خودرو دیزل قرارداد بسته تا این شرکت، محصولات تجاری (کامیونت و مینی تراک) جک را تحت لیسانس در ایران تولید کند. کرمان موتور جهت سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی ،سامانه آنلاین خ…

جک

مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. سلام دوستان.الان این چک شده 210 میلیون کسی جرات داره بخره.همون بهتر که پراید 40 میلیونی سوار شیم خدارو شکر کنیم.اینقد کفر گفتیم که این شدیم.از ماست که بر ماست.

http://artofmarketing.ir

منتها قیمت های درج شده به علت نوسانات و افزایش قیمت خودرو تغییر کرده است. برای کسب اطلاعات می توانید با کارشناسان فروش مبین خودرو تماس حاصل فرمایید. هر چهار چرخ جک s5 از نوع دیسکی می باشند و دارای سیستم مجله خبری خودرو سمند ضد قفل ABS چهار کاناله، ترمز هیدرولیکی HBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، پایداری الکترونیکی ESC، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، کنترل ایستایی در سربالایی HAC و ترمز پارک برقی EPB می باشند.

جک J5 اتوماتیک 1800cc، مدل ۱۳۹۴

توسط مهدی خطیبی

مهدی خطیبی